Censurerade/borttagna inlägg

Medlem
Censurerade/borttagna inlägg

Jag gjorde ett inlägg i tråden om att UT3-demot kunde tankas från FZ. Rubriken på nyheten var lite missledande eftersom det inte gick att tanka ner demot, troligvis eftersom vi var på tok för många FZare som försökte dra hem det samtidigt. Jag placerades i kö men tappade ideligen min köplats. Min lösning på det temporära problemet var att länka till
hxxp://www.gameupdates.org/ och deras torrent som hänvisade till samma fil som den ni har på er FTP. Av någon anledning togs mitt inlägg bort. Jag kan tänka mej ett flertal förklaringar till varför mitt inlägg togs bort, den ena mer cynisk än den andra, förklaringar som jag inte tänkte dryfta här utan istället ge moderatorerna en chans att förklara vad som hänt och varför.
Så, varför togs mitt inlägg bort?

MVH

Langos


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Vila i frid

När vi på FZ släpper större filer som vi har både på FTPn och som torrent väljer vi att hellre hålla kvar användarna på vår sida än att skicka iväg dem över hela internet.

Därför hade vi valt att i och med ut3-demot så tog vi bort länkarna till andra torrentsidor som skrevs ner i kommentartråden.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Ahh, jag såg aldrig länken till er torrent, det föklarar saken!


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

1
Skriv svar