Battlefield 4 får helt ny bana

Robot
Battlefield 4 får helt ny bana

Operation Outbreak är resultatet av samarbetet mellan Dice och BF-communityt. Se gameplay.


Medlem
Battlefield 4 får helt ny bana

Förvånad att de inte körde med Ride of The Valkyries

Inaktiv

Är banan ett nytt dlc och kostar är frågan?

Medlem

Härligt! Mer banor är trevligt!

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Förvånad att de inte körde med Ride of The Valkyries

https://www.youtube.com/embed/Jf-qrA4TxfI

Oh! Skulle vilja se ett nytt Vietnam! Älskade spelet och den härliga musiken.

Medlem
Skrivet av anon_1418:

Är banan ett nytt dlc och kostar är frågan?

dlc som blir gratis.

Medlem
Skrivet av Cradle:
Skrivet av MrPeters:

Förvånad att de inte körde med Ride of The Valkyries

https://www.youtube.com/embed/Jf-qrA4TxfI

Oh! Skulle vilja se ett nytt Vietnam! Älskade spelet och den härliga musiken.

https://www.youtube.com/watch?v=wtbh7YUL65I


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv
Skrivet av rosski:
Skrivet av Berling:

Är banan ett nytt dlc och kostar är frågan?

dlc som blir gratis.

På tiden att något DLC till BF är gratis..

dmn
Medlem
Skrivet av anon_1418:

Är banan ett nytt dlc och kostar är frågan?

Hur skulle man annars få banan än att ladda ner den?

Inaktiv
Skrivet av dmn:
Skrivet av Berling:

Är banan ett nytt dlc och kostar är frågan?

Hur skulle man annars få banan än att ladda ner den?

Min fråga va inte hur man skall få ner banan, utan om det är ett DLC som kostar pengar eller ej.
Vanligtvis brukar DLC kosta pengar (när det kommer till EA/Dice), kanske inte uttryckte mig tillräckligt dock.

Medlem

Får vibbar till gamla Bad Company 2!


signatur

-It takes a lot to laugh but a train to cry-

Medlem
Skrivet av anon_1418:
Skrivet av dmn:
Skrivet av anon_1418:

Är banan ett nytt dlc och kostar är frågan?

Hur skulle man annars få banan än att ladda ner den?

Min fråga va inte hur man skall få ner banan, utan om det är ett DLC som kostar pengar eller ej.
Vanligtvis brukar DLC kosta pengar (när det kommer till EA/Dice), kanske inte uttryckte mig tillräckligt dock.

Vad jag läst eller hört så är allt som släpps efter December -14 (Efter Premium-tiden) till Battlefield 4 blir kostnadsfritt.

Dom har hittills släppt 1 "ny" Nattbana, kommer 2 till nattbanor, denna Community Jungle-map samt en klassisk bana (Dragon Valley), allt blir gratis för nedladdning.

dmn
Medlem
Skrivet av anon_1418:
Skrivet av dmn:
Skrivet av anon_1418:

Är banan ett nytt dlc och kostar är frågan?

Hur skulle man annars få banan än att ladda ner den?

Min fråga va inte hur man skall få ner banan, utan om det är ett DLC som kostar pengar eller ej.
Vanligtvis brukar DLC kosta pengar (när det kommer till EA/Dice), kanske inte uttryckte mig tillräckligt dock.

Tillräckligt och tillräckligt. Du ställde två frågor: om det är ett DLC och om det kostar något.

Allt from sista planerade dlc:tt skall vara gratis. De har precis släppt en nattbana och minst två andra banor är på gång.

Man måste ge DICE en eloge för att de fortfarande släpper banor och större patchar där de bland annat ändra så stora grejer som tickrate. De lägger ner mycket jobb och spelet blir bara bättre. Fast om jag ska vara ärlig tror jag inte att de gör det bara flr goodwill utan för att de testar och utvecklar till BF5 som de själva insett att de inte får misslyckas med. Tror att de insett vikten av att BF5 blir bra för seriens överlevnad och att BF4 är används lite som lång beta. Isåfall är det rätt smart och jag klagar inte

Medlem

Ser att det skrivs om denna och att den kommer och att si och så...

Men informationen NÄR den kommer har alla utelämnat...


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Den senaste nattbanan var ju skit. Helt ospelbar.
Men den här nya djungelbanan verkar ju lovande! När kommer den?


signatur

autograph

Medlem

signatur

autograph

Medlem
Skrivet av autograph:

Den senaste nattbanan var ju skit. Helt ospelbar.
Men den här nya djungelbanan verkar ju lovande! När kommer den?

Kan faktiskt inte hålla med dig där, den är riktigt skoj! Framförallt med 'Classic eller Hardcore' gametype... visserligen kör jag alltid något av 2 nämnda för att slippa 3D spotting, auto repair/health regen osv.
Man måste verkligen va på sin vakt och spela taktiskt... samt så IRNV/FLIR är till sin fördel och Flare i motsats.
Den nya kommer säkerligen i nästkommande patch Höst/Vinter, den är nästintill klar.

Medlem

Ser faktiskt riktigt trevlig ut. Får lite crysis-vibbar av miljöerna.

Gnällkuk

Bad Company 2 juh. Såg faktiskt kul ut


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Kändes väldigt Gulin Peaks...


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Inaktiv
Skrivet av dmn:
Skrivet av Berling:
Skrivet av dmn:
Skrivet av Berling:

Är banan ett nytt dlc och kostar är frågan?

Hur skulle man annars få banan än att ladda ner den?

Min fråga va inte hur man skall få ner banan, utan om det är ett DLC som kostar pengar eller ej.
Vanligtvis brukar DLC kosta pengar (när det kommer till EA/Dice), kanske inte uttryckte mig tillräckligt dock.

Tillräckligt och tillräckligt. Du ställde två frågor: om det är ett DLC och om det kostar något.

Skall försöka uttrycka mig mer korrekt nästa gång. Fick dock svar på tal nu.
Tanken va att det skulle vara en fråga, om DLC't kostade något.

Inaktiv
Skrivet av rewoX:
Skrivet av Berling:
Skrivet av dmn:
Skrivet av Berling:

Är banan ett nytt dlc och kostar är frågan?

Hur skulle man annars få banan än att ladda ner den?

Min fråga va inte hur man skall få ner banan, utan om det är ett DLC som kostar pengar eller ej.
Vanligtvis brukar DLC kosta pengar (när det kommer till EA/Dice), kanske inte uttryckte mig tillräckligt dock.

Vad jag läst eller hört så är allt som släpps efter December -14 (Efter Premium-tiden) till Battlefield 4 blir kostnadsfritt.

Dom har hittills släppt 1 "ny" Nattbana, kommer 2 till nattbanor, denna Community Jungle-map samt en klassisk bana (Dragon Valley), allt blir gratis för nedladdning.

All right. Tack för ett utförligt och trevligt svar!

1
Skriv svar