Kidsen kommer att flockas kring denna Minecraft: Story Mode-trailer

Robot
Kidsen kommer att flockas kring denna Minecraft: Story Mode-trailer

Telltale Games bäddar för blockmys inför släppet om mindre än två veckor.

#minecraft-story-mode, #telltale-games


Kidsen kommer att flockas kring denna Minecraft: Story Mode-trailer

KiDz som jag


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Nice! Jag väntar alltid för Telltale att släpper alla episoder innan jag spelar dom, så sitter jag och njuter över en hel helg när det väll är dags! Kan knappt vänta på games of thrones och borderlands att bli klara rekommenderar detta starkt då jag hatar att vänta på ett nytt avsnitt hela tiden

Medlem

Detta kommer förmodligen bli bra det är ju ändå Telltale men känns ändå som om dem kunde gjort något bättre :/
Är extremt sugen på TWD säsong 3 och The Wolf Among Us säsong 2

Medlem

Tyckte det såg riktigt trist ut, det sa jag även om Game of thrones och Borderlands. Så fel jag hade, och jag ser fram emot att ha riktigt fel denna gång med.

Hoppas verkligen att de inte har glömt bort The Wolf among us nu....

jbx
Medlem

Ett spel som är helt baserat på samtal och text som dessutom förhoppningsvis är på engelska kanske inte är nr 1 spel i mellanstadiet?


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av jbx:

Ett spel som är helt baserat på samtal och text som dessutom förhoppningsvis är på engelska kanske inte är nr 1 spel i mellanstadiet?

Well dra inte alla under samma kam, finns många yngre som föredrar spel som inte är action konstant. Då menar jag som battlefield, cs, cod eller dylikt.

Var inte länge sedan jag hörde ett gäng 11 åringar snacka om att dom tyckte den längsta resan var riktigt bra

Medlem

Jag måste bara rekommendera Seedlings för er som inte sett den. Det är en story-driven machinima som handlar om en NPC-by som aldrig sett några mänskliga spelare.

https://www.youtube.com/watch?v=-Kew_qfcKsE

1
Skriv svar