Snart kan alla fixa kontrollerna på Xbox One

Robot
Snart kan alla fixa kontrollerna på Xbox One

Microsoft lovar att lovande Elite-funktioner kommer till alla gamepads.


Medlem
Snart kan alla fixa kontrollerna på Xbox One

Som gammal Southpaw-spelare är detta en funktion som jag längtat efter i hur många år som helst, blev så jäkla glad när det dök upp till PS4.

Gött att det kommer till Xbox One nu också!

Avstängd

Jag vill veta när den trådlösa kommer till PC!

Inaktiv
Skrivet av SebastianV:

Jag vill veta när den trådlösa kommer till PC!

Adaptern har inte fått ett exakt datum, men den borde väl släppas snart. Men det är ingen specialkontroll till PC, det vet du va? Du kan köpa en kontroll nu och en adapter senare.

Medlem

Finns elit till pc. Köpte Hardline men spelade aldrig för att guiden talade bara om hur man skulle trycka på tangentbordet.


signatur

Det var detta...

Medlem

Elle väntar på att steam kontrollen ska dyka upp i brevlådan.


signatur

Det var detta...

Inaktiv
Skrivet av ruva:

Finns elit till pc. Köpte Hardline men spelade aldrig för att guiden talade bara om hur man skulle trycka på tangentbordet.

Om elitkontrollen funkar på PC? Den har inte släppts än men ja, den funkar också på PC. Du kommer behöva button mapping-appen, men den har inte heller släppts än. Jag skulle anta att appen kommer funka till de vanliga Xbox One-kontrollerna också.

Inaktiv
Skrivet av ruva:

Finns elit till pc. Köpte Hardline men spelade aldrig för att guiden talade bara om hur man skulle trycka på tangentbordet.

När man talar om trollen så lägger Xbox upp den här videon. Släpps i slutet av oktober:

1
Skriv svar