Utvecklardagbok från Heroes of Three Kingdoms

Robot
Medlem
Utvecklardagbok från Heroes of Three Kingdoms

Ser ganska trevligt ut. Miljöerna är underbara.


signatur

My momma always used to say, life is like a box of chocolates!

Medlem

Led dina arméer ut på slagfältet för att förorena kina?

hmmmm....

Medlem

Hade kunnat vara kul och unikt om de hade slopat magin och de magiska monstrena och istället hållt det realistiskt och strictly pvp. Nu är det som vilket annat jmmorpg som helst.

Dynasty warrior i stel mmorpg känsla? Okej för att dynastywarrior var stelt men man kunde i alla fall döda saker utan mmorpg känslan när mobs tål lika mycket stryk som tom i tom och jerry....


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem
Skrivet av Gabe:

Led dina arméer ut på slagfältet för att förorena kina?

hmmmm....

Tror du arméer är rena av sig ?

Medlem

Påminner mig om Silkroad Online, om jag inte visste bättre skulle jag säga att det är samma spel... men jag antar det inte är det.

Har ifs inte spelat Silkroad Online sen det var nytt vilket var många år sedan, kanske inte är det minsta likt längre.

Inaktiv

Tråkigt att detta spel verkar identiskt med PWI(Perfect World International) och Jade Dynasty.. Samma asiatiska hus, animationer och snarlika karaktärer. Varför kör dom på samma grej om och om igen och inte utvecklar något nytt? Dom har ju pengarna. Dom har tjänat helt sjukt mycket pengar på folk som använder deras In-game shop. Jag spenderade tex 700 dollar då jag var som mest insatt i PWI. Ja, jag vet att det är sinnessjukt och något sånt kommer jag aldrig göra om.

Medlem

Ännu ett gratis asiatiskt MMO....?

Finns bara ett ord some beskriver hur dem är och innehållet: GRIND

Medlem

jag trodde det var silkroad online jag satt å kollade på
oerhört likt iallafall.

Inaktiv

Ser ut som dom tagit texturerna rakt uppochned från Perfect World ^^


signatur

a"C"RED -

1
Skriv svar