Spela Warhammer: End Times - få en betanyckel

Robot
Spela Warhammer: End Times - få en betanyckel

Ikväll drar betatestet av Vermintide igång, säkra din nyckel redan nu.

#warhammer-end-times-vermintide


Medlem
Spela Warhammer: End Times - få en betanyckel

Tack som fan FZ! Är grymt sugen på att testa det här spelet!!


signatur

Game long and prosper

Medlem
Medlem

Tack! Ska bli kul att testa

Medlem

Tackar och bockar.

Medlem

hade tydligen ansökt om beta tidigare av dom fick mig en nyckel i förrgår väntar glatt nu tills man kan spela

Medlem

uhm, nyheten publicerades klockan 18.20 men utifrån innehållet så är som att den skall vara publicerad innan 17:00.

Mailet med betanyckeln jag fick står som skickat 16:58 trots att jag precis fick det (~19:05).

Har FZ en egen tidszon?

EDIT: Tack så mycket för nyckeln

Medlem
Medlem

Åh vad jag tycker om FZ som ger oss beta-nycklar <3
Passar även på att säga att jag gillar artiklarna, och nyheterna, ni är awesome FZ-crew.

PS: Har inte Joakim Bennet varit redaktør i PC gamer för en hel del år sedan? (tror jag kommer ihåg några bilder från half-life med lustiga texter under dem a la Joakim Bennet.

Medlem

Dang it! kom sent.

Skribent
Skrivet av BryleCreem:

uhm, nyheten publicerades klockan 18.20 men utifrån innehållet så är som att den skall vara publicerad innan 17:00.

Mailet med betanyckeln jag fick står som skickat 16:58 trots att jag precis fick det (~19:05).

Har FZ en egen tidszon?

EDIT: Tack så mycket för nyckeln

Nycklarna trillade in sent. Jag missade min på grund av Calle, så vi kommer inom kort söka en ny redaktör.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

När jag startar spelet så får jag detta: Error signing in. 'on authentication failed:invalid session'

måste man skapa ett konto eller vad?

Medlem

Skit skit skit :/

Inaktiv
Medlem
Medlem

NOOOOO.....! Snälla ge mig... älskar warhammer...!

Medlem

Fan jag var för sen, satans skogsmulle också då !

Medlem
Medlem

Vänligen föreställ er att denna kommentar är en lång rad svordomar i respons på att jag inte fick en nyckel.

Medlem

Total Biscuit har en video om spelet som är två månader nyare än den länkade i artikeln. Inbillar mig att det har hänt lite grann under den tiden.

Medlem

Om någon inte vill ha sin key så tar jag väldigt gärna emot en!

Inaktiv

Det är samma här. Har någon fått tag på 2st nycklar och vill ge bort en så tar jag gärna emot en jag också.

Fick ingen på alien wares 9k+ utdelning, fick ingen på razorz 500st utdelning, Jobbar till 19.30 på ett ställe som inte har tillgång till internet så missar FZ,as utdelning, samt att ja inte har haft tur på 4 olika streams där dom delar ut nycklar nu... så tar gärna emot en nyckel om någon har hahah

Edit: Detta är btw varför FZ.se borde ha en MOBIL APP så man kan få upplysningar i telefonen när FZ.se lägger upp en ny nyhet så man har möjlighet att säga till någon vän att logga in och ta en.

FM-guru
F.d. Sisyr

Jävla tur jag har som fick en betakey i mailen, hade blivit vansinnig nu annars efter att som vanligt ha kommit för sent till FZ:s utdelningar.

Medlem

Noooooo.... Fan har så gärna velat testa detta spelet så kommer man försent till utdelningen =(

Om någon har nyckel över så är jag evigt tacksam!

Medlem

aw sh*t hann inte

Geeks Gaming

Riktigt bra spel. Blir antagligen köp

Inaktiv

Det går att köpa beta nycklar för ca 8kr från GA2.

Medlem

Tja... vill någon ha nycklar så ska en av dessa funka, fick en extra och alla min vänner har redan spelet.

4FCT5-4YBV8-IGV4T
K006R-QRHDF-45GXN

Inaktiv

4FCT5-4YBV8-IGV4T tog jag : )
Installerar spelet medans ja skriver detta

Medlem

K006R-QRHDF-45GXN är också tagen (inte av mig dock)

12
Skriv svar