Konami har registrerat varumärket "Big Boss"

Robot
Konami har registrerat varumärket "Big Boss"
Medlem
Konami har registrerat varumärket "Big Boss"

Kommer kanske det strukna slutet på MGS V som eget content?

Medlem

Aj... Den här nyheten gjorde ont.... MGS.... Ingen Kojima....... FZ HOW COULD YOU!?


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem
Medlem

you only need to look a bit further into the filing, which states the mark is for slot machines and pachinko, alongside the expected games and trading card games classifications.

Så.. Konami.... dö.. bara dö.

admins.. uppdatera nyheten

Medlem
Skrivet av Greenz:

you only need to look a bit further into the filing, which states the mark is for slot machines and pachinko, alongside the expected games and trading card games classifications.

Så.. Konami.... dö.. bara dö.

admins.. uppdatera nyheten

...Du skämtar hoppas jag? Snälla...skämta... Jag klarar inte mer efter ha sett vad som hänt med Silent Hill och Castlevania....

rot
Medlem

Skiter rätt hårt i vad Konami gör nu för tiden faktiskt.

Medlem
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av Greenz:

you only need to look a bit further into the filing, which states the mark is for slot machines and pachinko, alongside the expected games and trading card games classifications.

Så.. Konami.... dö.. bara dö.

admins.. uppdatera nyheten

...Du skämtar hoppas jag? Snälla...skämta... Jag klarar inte mer efter ha sett vad som hänt med Silent Hill och Castlevania....

Nej, jag skämtar inte. Det stämmer.

Medlem
Medlem
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av Greenz:

you only need to look a bit further into the filing, which states the mark is for slot machines and pachinko, alongside the expected games and trading card games classifications.

Så.. Konami.... dö.. bara dö.

admins.. uppdatera nyheten

...Du skämtar hoppas jag? Snälla...skämta... Jag klarar inte mer efter ha sett vad som hänt med Silent Hill och Castlevania....

Man får ungefär samma känsla som i Game of Thrones, där favoritkaraktärer ständigt halshuggs, torteras, lemlästas och våldtas.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

eller ska dom göra ett bruce lee spel

Medlem
Skrivet av humancentipede:

eller ska dom göra ett bruce lee spel

Ja med undantag av Metal Gear-fansen så tänker resten av världen främst på Bruce Lee's film 'The Big Boss' som är en av hans mest kända.

rot
Medlem
Skrivet av F*CK KONAMI:

#fuck Konami

#fuckonami

1
Skriv svar