Spela Warhammer: End Times - få en betanyckel

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Mjau123:

Åh vad jag tycker om FZ som ger oss beta-nycklar <3
Passar även på att säga att jag gillar artiklarna, och nyheterna, ni är awesome FZ-crew.

PS: Har inte Joakim Bennet varit redaktør i PC gamer för en hel del år sedan? (tror jag kommer ihåg några bilder från half-life med lustiga texter under dem a la Joakim Bennet.

The one and only!

Skrivet av FelixenS:

Vänligen föreställ er att denna kommentar är en lång rad svordomar i respons på att jag inte fick en nyckel.

=(


signatur
Medlem

Tackar.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Jäklar vad kul det här var, en riktigt Left 4 Dead dödare
Fick erfara ett par kraschar, men allt som allt så flöt det på smidigt. Såg ut som de kombinerat lite spelidéer från L4D och Diablo, kan bli intressant

Medlem
Skrivet av Stingshot:

När jag startar spelet så får jag detta: Error signing in. 'on authentication failed:invalid session'

måste man skapa ett konto eller vad?

du måste fixa spelet genom att verifiera om filerna, det är en bugg

Medlem

Detta såg man för sent. :/
Om någon skulle ha en nyckel över, så är jag tacksam, och slår händerna i taket


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Till er som fått en nyckel, skulle vara tacksam att få veta om det flyter bra på eran burk om ni inte sitter med 2x Titan i SLI.

Det är det enda som oroar mig, annars är det ett givet köp!

D.K
Medlem
Skrivet av burkmopp:

Till er som fått en nyckel, skulle vara tacksam att få veta om det flyter bra på eran burk om ni inte sitter med 2x Titan i SLI.

Det är det enda som oroar mig, annars är det ett givet köp!

GTX 970 här. Spelat ett game på extreme och det var spelbart men jag ska absolut ställa ner det lite ikväll. I röriga fighter (dvs många) fick jag runt 30 fps. När det inte var fight skulle jag gissa att den låg på 90+

Medlem

Var sent ute, men var nycklarna även till ps4?

Medlem

Först till kvarn:
W2H5K-KVVA9-THPTI

Hf guys

Medlem
Skrivet av D.K:
Skrivet av burkmopp:

Till er som fått en nyckel, skulle vara tacksam att få veta om det flyter bra på eran burk om ni inte sitter med 2x Titan i SLI.

Det är det enda som oroar mig, annars är det ett givet köp!

GTX 970 här. Spelat ett game på extreme och det var spelbart men jag ska absolut ställa ner det lite ikväll. I röriga fighter (dvs många) fick jag runt 30 fps. När det inte var fight skulle jag gissa att den låg på 90+

Tackar, då borde det lira helt enkelt

Skrivet av SwempZ:

Först till kvarn:
W2H5K-KVVA9-THPTI

Hf guys

Taget!
Tack och bock.

Medlem
Skrivet av Locktail:

Var sent ute, men var nycklarna även till ps4?

Njet, Steam only my friend

Medlem
Skrivet av koleny:
Skrivet av Locktail:

Var sent ute, men var nycklarna även till ps4?

Njet, Steam only my friend

Ok spelar inte pc och inte använt steam på säkert 6år. Jaja. Tack för info

FM-guru
F.d. Sisyr

Se det från den ljusa sidan, ni som missade nyckel; det verkar vara en ovanligt buggig beta, med tanke på hur lite tid det är kvar till släpp. Stöter på massa buggar (främst i form av AI som löper amok) hela tiden, och även en allvarlig sådan - ibland kraschar spelet när man tas till lootskärmen efter att ha spelat en bana, vilket gör den senaste halvtimmen helt menlös (i den mening att man inte får något för vad man gjort).

Medlem

Har någon en nyckel till övers tar jag den gärna

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Se det från den ljusa sidan, ni som missade nyckel; det verkar vara en ovanligt buggig beta, med tanke på hur lite tid det är kvar till släpp. Stöter på massa buggar (främst i form av AI som löper amok) hela tiden, och även en allvarlig sådan - ibland kraschar spelet när man tas till lootskärmen efter att ha spelat en bana, vilket gör den senaste halvtimmen helt menlös (i den mening att man inte får något för vad man gjort).

Jag spelade igenom alla 3 uppdrag med en polare igår (och vi spelade även om några) utan några större buggar... Visst att AI:n flippade lite ibland men inte allt för ofta tycker jag inte! Tyckte spelet fungerade mycket bättre än vad jag förväntade mig

Medlem

Jag köpte faktiskt en key för 4kr från G2A... Lite intryck är väl på sin plats.

Jag har spelat cirka 2h hittills, är lvl 2 nästan 3. Har spelat som Marcus (Empire soldier) och Victor (Witch Hunter), har lootat en pistol till dvärgen, ett tvåhandat witch hunter svärd samt ett 1handat till empire soldier. So far - stridssystemet är nice, bättre än exempelvis Dead Island/dying light m.m.

Loot-systemet är riktigt kul, blev svinpepp av att loota mitt tvåhandade witch hunter svärd trots att det är beta och att det kommer att resettas. Miljöerna har de lyckats med perfekt, bra nivå på gore (lemmar flyger) samt UI och loot-table + tavern är schyssta.
Man får onekligen väldigt mycket L4D vibbar, från inzoomningen av mappen i början till vissa direkta kopieringar av hunter (gutter runner) och packmaster (jockey). Är det ett problem? Inte enligt mig. Vissa kommer nog klaga på att det inte är särskilt originellt men jag tycker att sålänge det funkar bra så är det helt ok. L4D var trots allt en bra spelformel för COOP.

Nu till lite mer negativt... Spelet ser bra ut för all del, trots att jag sitter på en gaminglaptop i mediumskiktet. Vissa saker är dock opolerade och det faktum att spelet ska släppas inom mindre än 20 dagar gör mig lite oroad. Jag tror att spelet kommer behöva prestandapatchar även efter släppet... Betan har kraschat en gång samt ibland är det lite fpsdrops och lite andra konstiga buggar som dyker upp.

För mig som är ett stort warhammer-fan så är det ett givet köp. Klasserna är grymma och tillräckligt differentierade samt miljöerna är magiska. Känns som att warhammerlicensen faktiskt har utnyttjats på rätt sätt vilket inte är fallet allt för ofta.

Om man gärna vill spela betan så kan man som sagt köpa en key för 4kr på g2a, jag tycker det var värt det.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Andyrew:

Man får onekligen väldigt mycket L4D vibbar, från inzoomningen av mappen i början till vissa direkta kopieringar av hunter (gutter runner) och packmaster (jockey). Är det ett problem? Inte enligt mig. Vissa kommer nog klaga på att det inte är särskilt originellt men jag tycker att sålänge det funkar bra så är det helt ok. L4D var trots allt en bra spelformel för COOP.

Just det där med bossmonstrena tycker jag är lite väl mycket rip-off snarare än inspiration, faktiskt. Jockey, Hunter, Tank och Spitter finns alla representerade i spelet av enheter som gör exakt samma saker. Kanske finns fler också, inte lirat så mycket än.

Medlem

Total kopia av L4D med en lättare reskin...

tack för betanyckeln FZ, nu vet jag att jag verkligen inte behöver köpa detta oinspirerade skämtet...

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Andyrew:

Man får onekligen väldigt mycket L4D vibbar, från inzoomningen av mappen i början till vissa direkta kopieringar av hunter (gutter runner) och packmaster (jockey). Är det ett problem? Inte enligt mig. Vissa kommer nog klaga på att det inte är särskilt originellt men jag tycker att sålänge det funkar bra så är det helt ok. L4D var trots allt en bra spelformel för COOP.

Just det där med bossmonstrena tycker jag är lite väl mycket rip-off snarare än inspiration, faktiskt. Jockey, Hunter, Tank och Spitter finns alla representerade i spelet av enheter som gör exakt samma saker. Kanske finns fler också, inte lirat så mycket än.

Absolut, det är snott. Sen är ju ratling gun helt originell, vet inte vad det kommer för fler. Globadier är en typ av variation på boomer men ändå rätt annorlunda. Tycker framförallt Gutter Runner, Rat Ogren och packmastern är kopior rakt av isf.

Men förstår vad du menar, som sagt, inte särskilt orignellt men tillräckligt intressant för mig.

Medlem
Skrivet av Andyrew:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Andyrew:

Man får onekligen väldigt mycket L4D vibbar, från inzoomningen av mappen i början till vissa direkta kopieringar av hunter (gutter runner) och packmaster (jockey). Är det ett problem? Inte enligt mig. Vissa kommer nog klaga på att det inte är särskilt originellt men jag tycker att sålänge det funkar bra så är det helt ok. L4D var trots allt en bra spelformel för COOP.

Just det där med bossmonstrena tycker jag är lite väl mycket rip-off snarare än inspiration, faktiskt. Jockey, Hunter, Tank och Spitter finns alla representerade i spelet av enheter som gör exakt samma saker. Kanske finns fler också, inte lirat så mycket än.

Absolut, det är snott. Sen är ju ratling gun helt originell, vet inte vad det kommer för fler. Globadier är en typ av variation på boomer men ändå rätt annorlunda. Tycker framförallt Gutter Runner, Rat Ogren och packmastern är kopior rakt av isf.

Men förstår vad du menar, som sagt, inte särskilt orignellt men tillräckligt intressant för mig.

Dock är ju alla de har med i spelet från Warhammer fantasy battle och de gör typ samma sak där som de gör i spelet dock.

Medlem

Om nån har en nyckel som inte används så langa gärna :).


signatur

http://www.kompaniet.nu :+: #kompaniet @ QuakeNet

Medlem
Skrivet av Drama:
Skrivet av Andyrew:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Andyrew:

Man får onekligen väldigt mycket L4D vibbar, från inzoomningen av mappen i början till vissa direkta kopieringar av hunter (gutter runner) och packmaster (jockey). Är det ett problem? Inte enligt mig. Vissa kommer nog klaga på att det inte är särskilt originellt men jag tycker att sålänge det funkar bra så är det helt ok. L4D var trots allt en bra spelformel för COOP.

Just det där med bossmonstrena tycker jag är lite väl mycket rip-off snarare än inspiration, faktiskt. Jockey, Hunter, Tank och Spitter finns alla representerade i spelet av enheter som gör exakt samma saker. Kanske finns fler också, inte lirat så mycket än.

Absolut, det är snott. Sen är ju ratling gun helt originell, vet inte vad det kommer för fler. Globadier är en typ av variation på boomer men ändå rätt annorlunda. Tycker framförallt Gutter Runner, Rat Ogren och packmastern är kopior rakt av isf.

Men förstår vad du menar, som sagt, inte särskilt orignellt men tillräckligt intressant för mig.

Dock är ju alla de har med i spelet från Warhammer fantasy battle och de gör typ samma sak där som de gör i spelet dock.

Absolut, håller med. Packmaster är jag inte bekant med men gutter runner är ju en typ av assassin och globadier kastar gasgranater och rat ogre är, ja en rat ogre = tank

12
Skriv svar