Se den okristiliga lanseringstrailern för The Witcher 3: Hearts of Stone

Robot
Se den okristiliga lanseringstrailern för The Witcher 3: Hearts of Stone
Medlem
Se den okristiliga lanseringstrailern för The Witcher 3: Hearts of Stone

Det här blir kalas!


signatur

Burn in the light.

Medlem

bara ett ord ORGASM!


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem

så ja,, då blir det dags att börja lira det där igen också ^^

Medlem

Kommer mer spel material och jag kan inte ens lira vanliga The Witcher 3 Nvidia drivers kraschar hela tiden


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Ser fram emot det. Mer questande, mer gwent, mer Witcher 3.

Medlem
Skrivet av andreashal91:

Kommer mer spel material och jag kan inte ens lira vanliga The Witcher 3 Nvidia drivers kraschar hela tiden

då har du problem med din dator snarare än nvidia som crashar, själv kör nvidia, har inte crashat en enda gång på genomspelningar


signatur

I got an offer you cant refuse!

k3m
Medlem
Skrivet av Bennii:

Ser fram emot det. Mer questande, mer gwent, mer Witcher 3.

jupp

Medlem

Detta och fallout 4, får nog säga upp mig från jobbet för att hinna med båda

Medlem

Det är lugnt, jag är inte jättekristen.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Underbara utvecklare!

Medlem

Är de två tidigare Witcher-spelen nåt att ha? Har inte kört 3:an nåt än o undrar om man ska hoppa direkt på det eller om man ska ta sig an de tidigare delarna först?

Medlem
Skrivet av kadavriak:

Är de två tidigare Witcher-spelen nåt att ha? Har inte kört 3:an nåt än o undrar om man ska hoppa direkt på det eller om man ska ta sig an de tidigare delarna först?

Det första är ingen höjdare att köra (tycker jag) men storyn är förstås bra, tvåan är värd att köra då det är både roligt att köra och har en underbar story. Trean slår dock både ettan och tvåan på de flesta punkter och går hur bra som helst att hoppa in direkt på kan vara bra att kolla någon video som visar upp storyn i de två tidigare spelen innan dess dock

FM-guru
F.d. Sisyr

Har inte ens lirat klart trean än (tidsbrist och massa andra bra spel), men har nyligen tagit upp det igen. Lirat en 20h senaste tre dagarna... Satsar på att hinna klart innan expansionen släpps!

Medlem

Var är Saskia?

Hoppas nästa expansion heter "Mounting the Dragon". Insatta är garanterat med på noterna! *wink* *wink*

Skrivet av Menige_Erik:
Skrivet av kadavriak:

Är de två tidigare Witcher-spelen nåt att ha? Har inte kört 3:an nåt än o undrar om man ska hoppa direkt på det eller om man ska ta sig an de tidigare delarna först?

Det första är ingen höjdare att köra (tycker jag) men storyn är förstås bra, tvåan är värd att köra då det är både roligt att köra och har en underbar story. Trean slår dock både ettan och tvåan på de flesta punkter och går hur bra som helst att hoppa in direkt på kan vara bra att kolla någon video som visar upp storyn i de två tidigare spelen innan dess dock

Ettan är suverän, man måste bara ta sig förbi första akten/kapitlet.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Jag undrar hur dom vevar in det med trean. Jag antar att dom inte kan göra så att detta utspelar sig efter trean då det fanns så många slut som gick åt alla möjliga håll.

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:

Jag undrar hur dom vevar in det med trean. Jag antar att dom inte kan göra så att detta utspelar sig efter trean då det fanns så många slut som gick åt alla möjliga håll.

Аctually they can )))) Slutet i 3an är bara slut på ett äventyr med White Frost kapitel, Heart of Stone är ny äventyr som går parallelt i universum eller kan vara efter White Frost


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem
Skrivet av Freywiind:
Skrivet av andreashal91:

Kommer mer spel material och jag kan inte ens lira vanliga The Witcher 3 Nvidia drivers kraschar hela tiden

då har du problem med din dator snarare än nvidia som crashar, själv kör nvidia, har inte crashat en enda gång på genomspelningar

Rätt många som sitter på samma problem och inte bara jag tyvärr. Får hoppas på det bästa när 1.0.8 (tror de är den nya patchen som kommer) kommer!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

1
Skriv svar