Titanfall har 10 miljoner skäl att fira

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av zliddret:

titanfall är roligt, särskilt om man kör 8 vs 8 utan dom där titans som alla till slut börjar rusa runt med.

Du är rätt ensam om att tycka det vilket är bevisat.

ensam inom vad? att tycka titanfall är roligt eller att 8 vs 8 är roligt? Tror jag är långt ifrån ensam att tycka något av sakerna

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Oneone:

Hur många spelar idag? nada...

snacka om noll koll om du säger nada. Det är dock inte många kan jag i alla fall säga, ca 400 spelare lirar, så nada kan jag inte säga men spelarna tappas hela tiden.

400-10000000 = 0.004% av spelarna. Nog nära noll för mig.

fortfarande dålig på matte om du anser det är nada, orkar inte ens diskutera med någon som nämner nada vid fel tillfälle

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av zliddret:

titanfall är roligt, särskilt om man kör 8 vs 8 utan dom där titans som alla till slut börjar rusa runt med.

Du är rätt ensam om att tycka det vilket är bevisat.

ensam inom vad? att tycka titanfall är roligt eller att 8 vs 8 är roligt? Tror jag är långt ifrån ensam att tycka något av sakerna

Ignorera dem bara. Samma folk som postar samma negativa dumheter om varje nytt spel som släpps.

Medlem

10 miljoner ex, då väntar vi alla spänt på Titanfall 2 då, för jag antar att 10 miljoner SÅLDA ex är gott nog för en uppföljare, eller EA?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Arkaith:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av zliddret:

titanfall är roligt, särskilt om man kör 8 vs 8 utan dom där titans som alla till slut börjar rusa runt med.

Du är rätt ensam om att tycka det vilket är bevisat.

ensam inom vad? att tycka titanfall är roligt eller att 8 vs 8 är roligt? Tror jag är långt ifrån ensam att tycka något av sakerna

Ignorera dem bara. Samma folk som postar samma negativa dumheter om varje nytt spel som släpps.

Haha jo jag vet, azynkron brukar hålla sig till samma negativa inställning så fort ingen tycker som honom.
Samma gäller det några andra typer som gnäller för inget gällande denna titel eller andra titlar

12
Skriv svar