Säg hej till imperiets soldater i Warhammer: End Times

Robot
Säg hej till imperiets soldater i Warhammer: End Times
Medlem
Säg hej till imperiets soldater i Warhammer: End Times

Trevligt spel. Hoppas att företaget stödjer det igenom hela processen.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Kan man spela som skavens och slakta imperiet? Det skulle för mig vara mycket mer tillfredsställande.

Medlem

haha här satt man och väntade på att nycklarna skulle släppas när jag nu inser att nyheten var från igår

Medlem
Skrivet av purjo:

Kan man spela som skavens och slakta imperiet? Det skulle för mig vara mycket mer tillfredsställande.

Amen...


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av purjo:

Kan man spela som skavens och slakta imperiet? Det skulle för mig vara mycket mer tillfredsställande.

Nope. Inte i betan iaf. Har inte hört något om det för releasen heller.

Medlem
Skrivet av Glore:
Skrivet av purjo:

Kan man spela som skavens och slakta imperiet? Det skulle för mig vara mycket mer tillfredsställande.

Nope. Inte i betan iaf. Har inte hört något om det för releasen heller.

med tanke på att spelet är jävligt snarlikt hur det är i l4d så blir jag inte förvånad om det kommer komma en gamemode så du kan spela som skavens, gick ju lira som zombie i left 4 dead så

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Glore:
Skrivet av purjo:

Kan man spela som skavens och slakta imperiet? Det skulle för mig vara mycket mer tillfredsställande.

Nope. Inte i betan iaf. Har inte hört något om det för releasen heller.

med tanke på att spelet är jävligt snarlikt hur det är i l4d så blir jag inte förvånad om det kommer komma en gamemode så du kan spela som skavens, gick ju lira som zombie i left 4 dead så

Om det går, kommer jag köpa det. Älskade verkligen mp i L4D. Suveränt game mode.

Medlem

Heja Djurgården!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Salami:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Glore:
Skrivet av purjo:

Kan man spela som skavens och slakta imperiet? Det skulle för mig vara mycket mer tillfredsställande.

Nope. Inte i betan iaf. Har inte hört något om det för releasen heller.

med tanke på att spelet är jävligt snarlikt hur det är i l4d så blir jag inte förvånad om det kommer komma en gamemode så du kan spela som skavens, gick ju lira som zombie i left 4 dead så

Om det går, kommer jag köpa det. Älskade verkligen mp i L4D. Suveränt game mode.

De har sagt att det är något de vill göra, men till launch är det bara co-op som gäller.

Gnällkuk
Skrivet av Eisenhart73:

Heja Djurgården!

Den som inte hoppar, han e gnagarsvin!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar