Tävling – Åk till Dreamhack med Swebus!

Robot
Tävling – Åk till Dreamhack med Swebus!

FZ tävlar ut biljetter för dig och en kompis till Dreamhack Winter 2015.


Medlem
Tävling – Åk till Dreamhack med Swebus!

Åka buss till Dreamhack?! Är det inte jobbigt nog att släpa med sig dator, skärm, mus, tbord, headset, tre stökiga kompisar, fyra plattor Jolt och rena kalsonger i en bil? Jag åker gärna buss, men om jag ska ha med mig all den utrustningen så kan jag tyvärr inte motivera varför buss skulle vara det bästa alternativet.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Åka buss till Dreamhack?! Är det inte jobbigt nog att släpa med sig dator, skärm, mus, tbord, headset, tre stökiga kompisar, fyra plattor Jolt och rena kalsonger i en bil? Jag åker gärna buss, men om jag ska ha med mig all den utrustningen så kan jag tyvärr inte motivera varför buss skulle vara det bästa alternativet.

Vet inte om du har åkt buss någon gång, men det finns bagageutrymme.

jbx
Medlem

Långsamt trångt och högljutt. Nej tack jag tar bilen!


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Finns kanske dom som inte har växt upp med en silversked i munnen och kan resa Sverige runt med bil i tid och otid...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Finns kanske dom som inte har växt upp med en silversked i munnen och kan resa Sverige runt med bil i tid och otid...

Och sen har vi ju dom som inte har lyxen att ha tillgång till någon vettig kollektivtrafik överhuvudtaget, sisådär alla utanför storstäderna.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Finns kanske dom som inte har växt upp med en silversked i munnen och kan resa Sverige runt med bil i tid och otid...

Är du på riktigt när du antyder att bil på något sätt skulle vara en lyx i Sverige?

Medlem
Skrivet av Jochen-:
Skrivet av Bennii:

Åka buss till Dreamhack?! Är det inte jobbigt nog att släpa med sig dator, skärm, mus, tbord, headset, tre stökiga kompisar, fyra plattor Jolt och rena kalsonger i en bil? Jag åker gärna buss, men om jag ska ha med mig all den utrustningen så kan jag tyvärr inte motivera varför buss skulle vara det bästa alternativet.

Vet inte om du har åkt buss någon gång, men det finns bagageutrymme.

Ja, jag har alltid drömt om att slänga in min LCD-skärm och min dator i bagageutrymmet på en långfärdsbuss. Men den drömmen kommer tyvärr aldrig att bli sann.

jbx
Medlem
Skrivet av Hipshot:

Finns kanske dom som inte har växt upp med en silversked i munnen och kan resa Sverige runt med bil i tid och otid...

Om man skaffar sig ett jobb och köper en bil vad har de med silversked och uppväxt att göra? Riktigt bra utlägg där...


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

SJ har jag 200 meter till Dreamhack

Medlem

"Vinnarna koras av en jury bestående av personal från Egmont Publishing AB."

Borde det inte stå Geeks Publishing eller vad det nu hette nuförtiden? Vinner jag nåt för att ha uppmärksammat detta???

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Jochen-:
Skrivet av Bennii:

Åka buss till Dreamhack?! Är det inte jobbigt nog att släpa med sig dator, skärm, mus, tbord, headset, tre stökiga kompisar, fyra plattor Jolt och rena kalsonger i en bil? Jag åker gärna buss, men om jag ska ha med mig all den utrustningen så kan jag tyvärr inte motivera varför buss skulle vara det bästa alternativet.

Vet inte om du har åkt buss någon gång, men det finns bagageutrymme.

Ja, jag har alltid drömt om att slänga in min LCD-skärm och min dator i bagageutrymmet på en långfärdsbuss. Men den drömmen kommer tyvärr aldrig att bli sann.

Exakt, så därför skiter man i att åka till Dreamhack överhuvudtaget

Medlem

Tycker fråga 2 blev lite fel. Kan nog påstå att 2 av svars alternativen är fel/rätt.

Medlem

=( ingen buss från kiruna

Redaktör
Skrivet av chewiie88:

Tycker fråga 2 blev lite fel. Kan nog påstå att 2 av svars alternativen är fel/rätt.

Nej, bara ett alternativ är rätt.


signatur
Medlem

Var det inte på Lugnet i Falun 2001?

Medlem
Skrivet av Svennedajding:

Var det inte på Lugnet i Falun 2001?

Som jag har läst mig till det så 2001 började de i Jönköping och det är efter de höll det i Borlänge. Så det har aldrig varit i Falun. Jag missade helt på den frågan efter som jag tänkte helt galet.. Fagersta ligger inte ens i dalarna så hade jag bara tänkte lite mer på hur frågan formulerats så hade jag inte missat på den. Men så kan det gå! Grattis till den som klarade detta med alla rätt!

1
Skriv svar