Medal of Honor-gänget startar ny studio

Robot
Inaktiv
Medal of Honor-gänget startar ny studio

Testade Medal of Honor betan och jag är otroligt långt ifrån imponerad. Det är värre än Bad Company 2 och Modern Warfare 2 tillsammans.

Medlem

rätt så buggigt nya Medal Of Honor, men går nog att styra upp så det blir spelbart.

Inaktiv

Det har du rätt i, ungefär som BC2. Gick knappt att lira betan utan att man fick rubbereffekter och slirade runt på kartorna som bambi på hal is (fast med ett automatgevär i nävarna).

Inaktiv

Seriöst att folk klagar på en beta -.-


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

fan vad folk gnäller, jag älskade mw2, älskar bc2 och kommer säkert älska MoH

Medlem

Medal of honor känns som ett full-conversion mod för bad company 2. Det som är problemet.

Medlem
Skrivet av Segas:

Det har du rätt i, ungefär som BC2. Gick knappt att lira betan utan att man fick rubbereffekter och slirade runt på kartorna som bambi på hal is (fast med ett automatgevär i nävarna).

Men det har ju inte med själva betan i sig att göra, du trillade väl in på servrar med hög ping och/eller packetloss.

Har spelat betan på Xbox och har väl inte stött på några jättebuggar direkt, det jag märkt mest är att vissa sikten ibland dyker upp otexturerade på ditt vapen..

Sen om spelet e bra eller ej.. Njaaaa inte riktigt min smak, alldeles för twitchkiddieutanrekylvapenkänsla.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Jag tycker betan är helt okej. Eftersom TDM banan är så liten så får man dock "Mapathy" rätt så snabbt.

Medlem

gillade det faktiskt, hade inte mycket förväntningar på spelet.

Medlem

Jag hoppas att dom lyckas göra något bra utav det nya Medal of Honor, men jag är skeptisk.
Betan var långt ifrån imponerande.

Medlem

Är betan långt från imponerande lär det inte bli mycket bättre tills release om de inte skjuter upp releasen flera månader.

Kan dock önska den nya studion lycka till, och hoppas att de lyckas göra något som de verkligen vill

Medlem
Skrivet av MiXiE:

Seriöst att folk klagar på en beta -.-

Retail spelen blir sällan bättre än "betan" nuförtiden.
Dom använder det som marknadsföring istället.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

vet inte om medal of honor kommer att fungera som nutids spel. call of duty mw 1/2 var inte så jävla bra . hadde dock bra grafik men handlingen var lite kass. 1 ans assassinations uppdrag var nog det enda bra uppdragen i båda spelen. medal of honor var ett bra ww2 spel varför enra de ? försök fixa domm redan existerande spelen somm mod war 1 inc 2 .badcompany 2 buggigt somm f klarade alldrig ut spelet pga dussintals buggar på varge barna. varför spela ett spel där du kann stå framför fienden o fisa honnom i nyllet utan att han görnågot ? så fixa buggarna jobba mer på dynamik och försök höja grafiken gör fler sing och multi kartor. gör så att folk kann spela sing kartor tillsammans typ 5 v 5 såmm spelar på en sing karta dör de ena laget ska göra allt somm vanligt i spelet medans detandra ska stoppa domm. skulle nog funka bra i bad company 2


signatur

-_.:C.B.2:._- Created By A Gift.

1
Skriv svar