Rymden anfaller i Team Fortress 2!

Robot
Rymden anfaller i Team Fortress 2!

Communityt tänker fira Halloween ordentligt med nya banor och andra stolligheter.

#team-fortress-2


Medlem
Rymden anfaller i Team Fortress 2!

Kommer defenitivt att testas men det är inte utan att man blir lite besviken på avsaknaden av spökhus.

MEG
Medlem

Kul trailer, blir till att dra igång TF2....


signatur

Death is only the beginning

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av MEG:

Kul trailer, blir till att dra igång TF2....

Brukar alltid lira TF2 kring Halloween.


signatur
Medlem

Den svartvita filmen i trailern är i 3D. På med 3d-brillorna

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Traxad:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av MEG:

Kul trailer, blir till att dra igång TF2....

Brukar alltid lira TF2 kring Halloween.

Fästmön och jag själv brukar alltid dra igång TF2 med en grupp polare varje år lagom som Halloween-uppdateringen kommer

Det låter grymt


signatur
Medlem

Tyckte updaten var en grym besvikelse, jag är så trött på alla dessa nya modes de lägger till i TF2 istället för att ge oss Bra banor på de game modes som redan finns. Ge oss ett par nya balanserade och bra gjorda CP PLR och PL banor, men nej det enda de har gjort senaste tiden är att lägga in halvtaskiga banor gjorda av sin community istället.

Frontier är ett bra exempel på detta, det är en riktigt kul bana men den där jävla vagnen gör att banan inte fungerar, snipers kan inte skjuta folk som sitter på vagnen bara för att banan är en enda lång korridor och vagnen är så jävla stor att du kan sitta och suga på tummen på vagnen utan problem.

Jag gillar TF2 lite då och då men valve har inte gjort några uppdateringar för att fixa balans och problem i spelet på så länge att man börjar bli trött. TF2 är en av valves stora kassakor, de prioriterar skräp som inte hjälper gameplay bara för att folk är dumma nog att betala för nycklar och hattar.

1
Skriv svar