Minecraft får riktig flygning

Robot
Minecraft får riktig flygning

En liten röd cape kommer att förändra spelet för alltid.


Medlem
Minecraft får riktig flygning

Hur gick det med World of warcraft Minecraft? För några år sedan höll dom väll på o skapa azeroth?

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Hur gick det med World of warcraft Minecraft? För några år sedan höll dom väll på o skapa azeroth?

var väl några med för mycket fritid som höll på med detta? Inte själva mojang teamet

Medlem

Ser ut att vara en av få intressanta grejer med den kommande versionen (förutom nya End dimensionen och dess nya block) men frågan är, kommer kunna 'hoovra'? Det skulle komma väl till pass när man bygger i survival.
Om inte, så anser jag att dom kunde gjort någon flygande mob istället. Varför inte använda drakägget för att få fram en liten rackare att flyga på.

Medlem
Skrivet av BadMrBox:

Ser ut att vara en av få intressanta grejer med den kommande versionen (förutom nya End dimensionen och dess nya block) men frågan är, kommer kunna 'hoovra'? Det skulle komma väl till pass när man bygger i survival.
Om inte, så anser jag att dom kunde gjort någon flygande mob istället. Varför inte använda drakägget för att få fram en liten rackare att flyga på.

ska tydligen komma en hel del intressanta saker till 1.9, sköld är ena så du kan inte blocka med svärdet längre samt skulle väl quiver eller hur det nu stavas sättas in med, och en hel del olika pilar ska man kunna crafta fram med med olika användbara förmågor.

Tror dom skulle göra lite annat smått och gott med

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av BadMrBox:

Ser ut att vara en av få intressanta grejer med den kommande versionen (förutom nya End dimensionen och dess nya block) men frågan är, kommer kunna 'hoovra'? Det skulle komma väl till pass när man bygger i survival.
Om inte, så anser jag att dom kunde gjort någon flygande mob istället. Varför inte använda drakägget för att få fram en liten rackare att flyga på.

ska tydligen komma en hel del intressanta saker till 1.9, sköld är ena så du kan inte blocka med svärdet längre samt skulle väl quiver eller hur det nu stavas sättas in med, och en hel del olika pilar ska man kunna crafta fram med med olika användbara förmågor.

Tror dom skulle göra lite annat smått och gott med

Jo, jag vet om skölden, dom nya pilarna och det allmänt omgjorda stridssystemet. Har testat dom senaste snapshotsen och kollat på en UHC då dom körde på en snapshot. Quiver's verkar vara en ide som dom dumpade.
Är inte alltför intressarad av det nya stridssystemet själv. Ser hellre att dom lägger till en massa block och kanske gör något nytt med redstone.

Medlem

Lite förvånande att de tycker något som att flyga vore nått intressant att komma med i en ny version..

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Hur gick det med World of warcraft Minecraft? För några år sedan höll dom väll på o skapa azeroth?

http://www.minecraftforum.net/forums/show-your-creation/scree...

Medlem

Av nån anledning läste jag rubriken som "minecraft får riklig flytning", vilket lät minst sagt obehagligt. Positivt överraskad att så icke var fallet

1
Skriv svar