Kategorisering av forumet

Medlem
Kategorisering av forumet

Efter lång tid där ingenting har hänt, måste jag bara säga att kategoriseringen här på FZ är fruktansvärd dålig. Ni borde radera de inaktiva forumen och knuffa över trådarna till genre-forumen.

Dessutom är genrena skummt givna. "Soldatsimulator" istället för "First Person Shooters" är mycket märkligt och förvirrar bara.

Medlem
Skrivet av XCan:

Efter lång tid där ingenting har hänt, måste jag bara säga att kategoriseringen här på FZ är fruktansvärd dålig. Ni borde radera de inaktiva forumen och knuffa över trådarna till genre-forumen.

håller inte med

Skrivet av XCan:

Dessutom är genrena skummt givna. "Soldatsimulator" istället för "First Person Shooters" är mycket märkligt och förvirrar bara.

borde ändras ja

Medlem

Anledningen till att det inte finns ett FPS-forum var väl till viss del att det redan fanns så många inviduella forum för många shooters - HL, Quake, CS, UT osv.

Så var svaret från crew för ett tag sedan har jag för mig. Jag håller iofs med om att det borde finnas ett fps-forum också dock :]


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Tycker allt funkar fint nu, men håller med om att "Soldatsimulator" kan missförstås.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Vila i frid

Vi ska se över det sistnämnda, dvs forumet vid namn "soldatsimulatorer".


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

1
Skriv svar