Ikväll öppnar Star Wars: Battlefront-betan för alla!

Robot
Ikväll öppnar Star Wars: Battlefront-betan för alla!
Medlem
Ikväll öppnar Star Wars: Battlefront-betan för alla!

intressant å se om det som hardline bara är ett nytt skal på bf4


signatur

//monster

Medlem

Enligt Origin, skall det gå och spela redan 16:00. Vet inte vart ni fick 19 ifrån?

(Kollade på morgonen idag klockan 7:20 cirka och då stod det att det var 8 timmar och 40 minuter kvar cirka)

Har de ändrat det?


signatur

Varför skriver ni om detta nu?

Medlem

ja precis, har för mig att det stod 16:00 också.. ska hem på lunchen och se nu..

Medlem

"Betaversionen släpps öppet till pc, PS4 och Xbox One under dagen. Pc-versionen släpps klockan 17 i kväll (eller möjligen kl. 16 – rätta mig gärna om jag har fel) och kräver i välkänd EA-ordning spelklienten Origin." enligt http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20151008/star-wars-battlefr...

är ni synkade där?

Medlem

8e kl 16 har det stått senaste dygnen


signatur

//monster

Medlem

Yay Origin! Får nästan (nästan) UPlay att verka som ett mästerverk...

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

intressant å se om det som hardline bara är ett nytt skal på bf4

Ser väldigt generiskt ut, som COD med star wars skins.

Alla fokuserar på att få så många kills som möjligt, objectives verkar inte spela någon stor roll i drop zone och walker assault i alla fall. Får känslan av att om man fokuserar på att bara döda alla så vinner man objectives typ.

Mitt intryck av spelet efter att ha sett olika streamers.

Får väl se om det stämmer ikväll!

Medlem

Det står ju överallt att man kan ladda ner betan nu till ps4 för att slippa göra det sen, men jag kan inte hitta den någonstans, någon som vet hur fan man laddar ner den?

Medlem

Eller med valfri au vpn (disconnecta när ni har kommit in i menyn ingame) så hade ni kunnat spela sedan kl 10...

Medlem
Skrivet av phazon81:

Det står ju överallt att man kan ladda ner betan nu till ps4 för att slippa göra det sen, men jag kan inte hitta den någonstans, någon som vet hur fan man laddar ner den?

Letar febrilt jag med.

Medlem

15.50 står det nu!


signatur

//monster

Medlem

var letar ni? på pc iaf har man kunnat förladda från origin i ett gäng dygn


signatur

//monster

Medlem

Xbox One användare kan ladda ner och spela redan nu ifall man ändrar "location" till Austalien i sina inställningar.

Medlem

När kan man ladda ner det till ps4? PSN lär ju krascha ikväll om dom släpper det vid 4 så folk kan tanka det.

Medlem

16.00 är det, stog redan igår på origin

Medlem

hittar inte den på Playstation Store? Nån som har sett om den kommit upp?

ndr
Medlem

För er som inte kan hitta det på PS4, sök efter "Beta" i butiken så dyker det upp.

EDIT: Här är länken: https://store.playstation.com/#!/en-se/games/star-wars-battle...

Medlem

orka detta, är ju som BF4 med star wars texturer i princip... inget nytt.

Medlem

någon annan som det krashar för vid startup?

spelet hittar ingen server.. men verkar iaf som dom plockat bort det pisstråkiga och ruttna webläsargränssnittet.. kanske bara för betan iofs

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

orka detta, är ju som BF4 med star wars texturer i princip... inget nytt.

Jag har bara knappt 300 timmar kombinerat i BF3/4 men jag tyckte det var mycket mer bf3/4-känsla i hardline än vad det är i battlefront, jag får inga bf3/4-vibbar alls. Men eftersom du inte har orkat prova ens, hur kan du ens veta?

Skrivet av humancentipede:

spelet hittar ingen server.. men verkar iaf som dom plockat bort det pisstråkiga och ruttna webläsargränssnittet.. kanske bara för betan iofs

Battlefront kommer inte att använda sig utav battlelog, vilket är synd då battlelog erbjuder mycket mer än vad en standard ingame server-browser(vilket battlefront inte heller använder, matchmaking ftw) någonsin kommer att göra.

Medlem

Jag hittar inga servrar!

Plus att Battlelog är nog den absolut bästa uppfinningen i FPS-spels historia

Medlem

damn, va tråkiga banor. 2 färger vitt och grått, snö eller sten.

Medlem

tråkigt gameplay, älskar bf3 o bf4 men detta kändes för arkadigt för min smak, absolut inget köp för min del

Medlem

Var tyvärr rätt tråkigt. :/

Medlem

Hade varit nåt o testa. Om Origin någonsin låtit mig connecta. Har har Offlineläge sedan Battlefield 3. och get upp efter timmar med alla olika knep.

RIP dead game innan det äns kommit ut.,

Inaktiv

Review efter 1h+ spelande

1. Tråkigt
2. Som alla andra 234 fps spel där ute
3. Inget nytänkande what so ever utan bara samma BF 3/4 / COD gameplay
4. Som BF 3/4 men i ny miljö o nytt ljud o att du kan byta till 3e person (woooow *facepalm*)
5. Skulle kunna varit DLC till BF4 elr 3
6. FAN TA DEN SOM ÄR NYTÄNKANDE nu mera i spel industrin elr?
7. Buggit (beta so inget stort)

Pre order? = Nej
Köp = Nej, fick nog av battlefield serien efter 4an.

Medlem

jag har också spelat någon timme, måste säga att det är ganska total skit. får tom hardline att se riktigt fett ut. Undvik! det är inget utom hype och reklam, skitspel ovärt några pengar alls.

edit: skaru så köp bf4 lr hardline. i dessa ere iaf ett jävla drag


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av MarkeMarke:

Hade varit nåt o testa. Om Origin någonsin låtit mig connecta. Har har Offlineläge sedan Battlefield 3. och get upp efter timmar med alla olika knep.

RIP dead game innan det äns kommit ut.,

Hade samma problem, löste det genom att avinstallera origin och dra ner en ny klient och installera, men det antar jag att du har testat.

Spelet i sig? Nej tack, det var inget speciellt. Same old same old.

12
Skriv svar