Call of Duty: Black Ops 3 – få dina motståndare att kräkas till döds

Robot
Call of Duty: Black Ops 3 – få dina motståndare att kräkas till döds
Medlem
Call of Duty: Black Ops 3 – få dina motståndare att kräkas till döds

Ser ju sjukt tråkigt ut. Snacka om att det gått inflation i denna spelserie.

Medlem

press A to complete the entire game

Medlem

Jag vill inte hata bara för hatandets skulle eller för att det är just CoD men det där såg inte speciellt kul ut vid första anblick.

Påpekas skall att jag ALDRIG har varit kräsen när det kommer till vad jag spelat och spelat igenom alla CoD-spelens kampanjer och haft mer eller mindre roligt. Men det där kändes väldigt MEEH.....

Medlem

CoD är ju verkligen en spelserie man hoppas på att dö.

Medlem

Grafiken ser ju bra ut, men spelet annars är jag inte sugen på.
Spelade COD:MW2 häromdagen, det spelet är fortfarande bra.
Dom senare spelen med dubbelhopp och alla specialare är inte min grej.

Medlem

Synd att varenda CoD är sci-fi nuförtiden. Har aldrig varit ett super fan av serien. Men jag hade föredragit om de fortsättningsvis gjorde spel på historiska krig.

Hade varit skitgött om de tonade ner patriotismen med. Men det kan man nog inte förvänta sig.

Medlem

Kalla kriget, operation Flashpoint stuk vore nice!.

Medlem

Nu är CoD en riktig kassako som mjölkas.
Men skulle det inte vara roligt att ha ett CoD spel som man kan spela i flera år med fullt utvecklarstöd n att dom släpper ett nytt varje år och lägger dom gamla spelen bakom sig?

Medlem

Vad hände egentligen?! CoD1, CoD1: United Offensive och CoD2 var ju så bra!!

Medlem

Ser fram emot black ops 3, betan var rolig och single player blir trevligt att spela igenom också

*bereder mig för ett drös med hat mot mig av diverse stolpskott som inte kan respektera folks smak av spel*

Medlem

Förstår inte varför dom måste dra in en sån massa skit. Kunde dom inte bara behållit killstreaksen som i mw2 utan massa annat skit.

Medlem

Spelade betan och det var kul så hoppas dessa special attacker eller vad dom kallas håller sig på SP sidan och inte i MP

Medlem
Skrivet av Honken:

Vad hände egentligen?! CoD1, CoD1: United Offensive och CoD2 var ju så bra!!

COD4 var också helt okej men det var det spelet som startade hysterin och därefter har det, enligt mig, bara gått utför. Och då var COD4 inte SÅ bra att börja med.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Musikvalet var utan tvekan det bästa i denna trailer

1
Skriv svar