Säljes: QPAD 5K Pro Gaming Laser Mouse

Medlem
Säljes: QPAD 5K Pro Gaming Laser Mouse

Tjena!
Säljer denna datormus då jag gjorde en miss vid mitt köp utav den.
https://www.komplett.se/product/498439/datorutrustning/mustan...

Jag är en person som gillar när mina datorkomponenter matchar och gjorde ett impulsköp och missade att denna mus lyser blått medans mitt tangentbord lyser rött.
Lite fjantigt "problem" möjligen men det är personlig smak.

Har haft den här musen och använt den i ungefär en vecka innan jag beställde hem en annan mus.

Hur som haver.. Säljer datormusen för 400kr.

Lådan som datormusen kom i finns kvar och har även satt fast skids på undersidan utav musen så att den glider bättre på diverse underlag.


signatur
Medlem

Musen finns fortfarande kvar.
Ingen som är i behov utav en galet skön datormus för en relativt billig slant?


signatur
Medlem

400kr? Du tror på allvar att någon skulle köpa den till det priset? Sänk den till 200kr om du vill få sålt den. Annars tjänar man ju på att köpa den direkt i butik och då riskerar man inte att bli blåst heller.

Medlem
Skrivet av MRZnr1:

400kr? Du tror på allvar att någon skulle köpa den till det priset? Sänk den till 200kr om du vill få sålt den. Annars tjänar man ju på att köpa den direkt i butik och då riskerar man inte att bli blåst heller.

Vem är det nu som försöker blåsa vem?
Tror du själv på fullt allvar att jag har lust att gå ner 349kr för en datormus som jag använt i knappt en vecka?


signatur
Medlem
Skrivet av MrStrange:
Skrivet av MRZnr1:

400kr? Du tror på allvar att någon skulle köpa den till det priset? Sänk den till 200kr om du vill få sålt den. Annars tjänar man ju på att köpa den direkt i butik och då riskerar man inte att bli blåst heller.

Vem är det nu som försöker blåsa vem?
Tror du själv på fullt allvar att jag har lust att gå ner 349kr för en datormus som jag använt i knappt en vecka?

Ska någon göra sig besvär får du räkna med att sänka. Annars är det lättare att gå till butik. En ny bil tappar många tusenlappar så fort du kör ut den på gatan. Spelar ingen roll om den är lite använd.

1
Skriv svar