The Witcher 3: Hearts of Stone

Robot
The Witcher 3: Hearts of Stone

En monsterjägare måste också få ha kul, och för en motvillig Geralt vankas både bröllop och auktioner i den första expansionen till The Witcher 3.


Medlem
The Witcher 3: Hearts of Stone

SHAAAAAAAAAAAAAAANI


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

FZ you lucky BASTARDS !!!!!! ge oss expansionen nu !


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem

Har inte spelat Witcher spelen, även fast jag är sjukt sugen. Gillar inte Geralt, kan inte sätta fingret på om det är hans utseende eller röst som stör mig..

Medlem

Ge hit... nu.

Skrivet av NeoWeo:

Har inte spelat Witcher spelen, även fast jag är sjukt sugen. Gillar inte Geralt, kan inte sätta fingret på om det är hans utseende eller röst som stör mig..

Håller med dig. Geralt själv är en jobbig karaktär. Men trean är gediget hantverk rakt igenom och du går miste om ett utmärkt rollspel.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av NeoWeo:

Har inte spelat Witcher spelen, även fast jag är sjukt sugen. Gillar inte Geralt, kan inte sätta fingret på om det är hans utseende eller röst som stör mig..

Utseendet kanske? Rösten är ju typ samma raspiga tuffingröst alla manliga actionhjältar tycks ha... Det kan förstås vara ett irritationsmoment i sig, men inte något som borde hålla en borta från just Witcher-spelen, kanske.

Skrivet av Ravenknight:

Håller med dig. Geralt själv är en jobbig karaktär. Men trean är gediget hantverk rakt igenom och du går miste om ett utmärkt rollspel.

Smaken är som baken, jag gillar Geralt. Men så är jag rätt svag för den typen av karaktärer också, War i Darksiders var en annan torrboll jag gillade.

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Ge hit... nu.

Skrivet av NeoWeo:

Har inte spelat Witcher spelen, även fast jag är sjukt sugen. Gillar inte Geralt, kan inte sätta fingret på om det är hans utseende eller röst som stör mig..

Håller med dig. Geralt själv är en jobbig karaktär. Men trean är gediget hantverk rakt igenom och du går miste om ett utmärkt rollspel.

Geralt äger som karaktär genom alla spel, lagomt självsäker asshole om man vill eller ett försök på gentelman beror på stilen man spelar


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem
Medlem

Kan inte heller sätta mig in i Witcher spelen.
Har ca 11 timmar spelat i 2an från olika försök att ta mig igenom det men combat systemet är så tråkigt så pallar aldrig.

Medlem
Skrivet av NeoWeo:

Har inte spelat Witcher spelen, även fast jag är sjukt sugen. Gillar inte Geralt, kan inte sätta fingret på om det är hans utseende eller röst som stör mig..

Därför jag inte direkt gillar "film" spel som jag kallar det. Gillar mer rpgs där man gör egen karaktär.

Medlem
Skrivet av Salami:
Skrivet av NeoWeo:

Har inte spelat Witcher spelen, även fast jag är sjukt sugen. Gillar inte Geralt, kan inte sätta fingret på om det är hans utseende eller röst som stör mig..

Därför jag inte direkt gillar "film" spel som jag kallar det. Gillar mer rpgs där man gör egen karaktär.

I Witcher 3 spelar du alltid som Geralt, du ser alltid likadan ut och du har alltid samma voice actor. Men det finns få spel där du kan rollspela så mycket som Witcherspelen. Min Geralt är inte samma som din Geralt. Så om du tror att Witchertrilogin är en regisserad film så har du missat poängen helt.

Medlem

Så pepp på denna!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Salami:
Skrivet av NeoWeo:

Har inte spelat Witcher spelen, även fast jag är sjukt sugen. Gillar inte Geralt, kan inte sätta fingret på om det är hans utseende eller röst som stör mig..

Därför jag inte direkt gillar "film" spel som jag kallar det. Gillar mer rpgs där man gör egen karaktär.

I Witcher 3 spelar du alltid som Geralt, du ser alltid likadan ut och du har alltid samma voice actor. Men det finns få spel där du kan rollspela så mycket som Witcherspelen. Min Geralt är inte samma som din Geralt. Så om du tror att Witchertrilogin är en regisserad film så har du missat poängen helt.

man kan klippa sig och odla skägg

Medlem
Skrivet av crulltan:
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Salami:
Skrivet av NeoWeo:

Har inte spelat Witcher spelen, även fast jag är sjukt sugen. Gillar inte Geralt, kan inte sätta fingret på om det är hans utseende eller röst som stör mig..

Därför jag inte direkt gillar "film" spel som jag kallar det. Gillar mer rpgs där man gör egen karaktär.

I Witcher 3 spelar du alltid som Geralt, du ser alltid likadan ut och du har alltid samma voice actor. Men det finns få spel där du kan rollspela så mycket som Witcherspelen. Min Geralt är inte samma som din Geralt. Så om du tror att Witchertrilogin är en regisserad film så har du missat poängen helt.

man kan klippa sig och odla skägg

Ja. Men du är ändå Geralt, även om du odlar helskägg och klipper pojkbandsfrisyr.

Medlem

Hoppas verkligen att nya patchen kommer snart. Suktar verkligen efter de utlovade PS4 optimeringarna.
(60fps och hairworks here i come!)

Medlem

Trodde först att det var Peter Stormare på bilden. Bra recension!

Medlem
Skrivet av Wille_3:

Hoppas verkligen att nya patchen kommer snart. Suktar verkligen efter de utlovade PS4 optimeringarna.
(60fps och hairworks here i come!)

Jag antar att det där va ett skämt, men jag håller med om att nya patchen verkar fet.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem
Skrivet av Nicke9494:

Jag antar att det där va ett skämt, men jag håller med om att nya patchen verkar fet.

Ja, mirakel ska vi nog inte hoppas på.
Men kan de stabilisera bilduppdateringen lite skulle jag bli väldigt glad.

k3m
Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Salami:
Skrivet av NeoWeo:

Har inte spelat Witcher spelen, även fast jag är sjukt sugen. Gillar inte Geralt, kan inte sätta fingret på om det är hans utseende eller röst som stör mig..

Därför jag inte direkt gillar "film" spel som jag kallar det. Gillar mer rpgs där man gör egen karaktär.

I Witcher 3 spelar du alltid som Geralt, du ser alltid likadan ut och du har alltid samma voice actor. Men det finns få spel där du kan rollspela så mycket som Witcherspelen. Min Geralt är inte samma som din Geralt. Så om du tror att Witchertrilogin är en regisserad film så har du missat poängen helt.

folk glömmer lätt bort att rollspelande är så mycket mer än ett utseende. eller en viss typ av färdighet.

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av NeoWeo:

Har inte spelat Witcher spelen, även fast jag är sjukt sugen. Gillar inte Geralt, kan inte sätta fingret på om det är hans utseende eller röst som stör mig..

Utseendet kanske? Rösten är ju typ samma raspiga tuffingröst alla manliga actionhjältar tycks ha... Det kan förstås vara ett irritationsmoment i sig, men inte något som borde hålla en borta från just Witcher-spelen, kanske.

Skrivet av Ravenknight:

Håller med dig. Geralt själv är en jobbig karaktär. Men trean är gediget hantverk rakt igenom och du går miste om ett utmärkt rollspel.

Smaken är som baken, jag gillar Geralt. Men så är jag rätt svag för den typen av karaktärer också, War i Darksiders var en annan torrboll jag gillade.

Håller med hårt. Tyckte jag hörde något om en Darksiders 3...men kan ha fantiserat det. Vore på sin plats dock.

Medlem
Skrivet av s3ng:

Kan inte heller sätta mig in i Witcher spelen.
Har ca 11 timmar spelat i 2an från olika försök att ta mig igenom det men combat systemet är så tråkigt så pallar aldrig.

Prova 3an istället. Tyckte också att 2an var segt att spela. Witcher 3 är mycket roligare...

1
Skriv svar