Star Wars: Battlefront-betan testad med sju olika datorer

Medlem

Hmm spelet startar men börjar hacka direkt i huvudmenyn. Måste väl vara någon typ av överbelastning eller...? Känns sisådär men kanske bra att det händer nu på betan än på release

Medlem

Går det att få fram en ingame karta på något sätt? Hittar det inte och det är sjukt frustrerande..


signatur

Prepare for.. Bloodshed!

Medlem

Börjar känna mig lite frustrerad och behöver nog skaffa nya prylar inom kort
Själva gameplayet var sisådär tycker jag, blev lite mindre benägen att köpa spelet.

Lite referenser för er med hårdvara som har några år på nacken...
CPU: 2500K@3,3GHz
RAM: 8GB
GPU: GTX570

Fov: 70
Upplösning: 1080p
Settings: Medium
AA: FXAA Medium

Dropzone: 25-40 FPS (Avg. 38 FPS, Min 9 FPS, Max 66 FPS)
Walker Assault: 25-40 FPS (Avg. 38 FPS, Min 12 FPS, Max 68 FPS)


signatur

no remorse

SoL
Medlem

Jävlar va roligt de va! Va detta beta? Jag har inte stött på en enda bugg, de har fungerat klockrent. Som vanligt levererar dice ett ambitiöst action spel o ljudeffekterna e ju helt brutala

Lirade nyss med en polare. Väldigt imponerad av spelet! Tycker att det flöt på väldigt bra prestandamässigt också.

Medlem

Flyter väldigt bra för en beta och faktum är att jag gillar gameplayet. Tror de medvetet gjort det hela lite mer "oseriöst" jämfört med Battlefield-serien och det stör mig inte ett dugg. Det är trors allt inte ett Battlefield spel. Det enda jag kan klaga på hittills är hur Vader och Luke svingar vilt i luften bara och lyckas ändå på något magiskt sätt döda alla. Man ser aldrig någon direkt kontakt mellan svärd och kropp, tråkigt!

Medlem

Ultra Settings 79-89fps
High Settings 90-120fps
FOV: 90

i5-3570k
970 4GB SSC
8 GB RAM

Medlem

Jaha så här besviken har jag inte varit på länge! snyggt spel fantastiskt ljud. men en ren och skär consolport. inga squads, du kan inte byta lag, power up systemet fattar jag inte vad det gör i spelet det är rent jävla skit.jag kan inte ligga ner!!!

Medlem
Skrivet av Paddzor:

Jaha så här besviken har jag inte varit på länge! snyggt spel fantastiskt ljud. men en ren och skär consolport. inga squads, du kan inte byta lag, power up systemet fattar jag inte vad det gör i spelet det är rent jävla skit.jag kan inte ligga ner!!!

Gå spela battelfield då , star wars är ju inte direkt något ligga och runka i ett hörn spel imo.

Medlem

första battlefronts va 1942 med andra skins typ, så det va ju som bl från början nu är det cod med star wars skins

Medlem

Vet ni hur jag får igång split screen på Xbox? Jag kan inte logga in den andra kontrollen som Guest. Måste jag ha flera konton?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Ankh:

Jag sitter på en stol

Hahahaha klockrent.

Medlem

Shit, va grymt spelet är.
Haft skit kul på Hoth, enda minus jag skulle kunna ge är att fordonen och dess styrning är sämst, faktiskt töntigt dåligt.
men det gör inte så mycket när infanteri striderna e så förbannat roliga.

Medlem

Fy vad dåligt spelet var. Dice sämsta någonsin?

Medlem

Nej jag gillade det inte heller. Luktar cashgrab. Kändes avskalat på något sätt.

Medlem

Nepp, det här kändes inte bra. Föregångaren har högre klass.

12
Skriv svar