På allmän begäran – EA öppnar fler pc-servrar till Battlefront

Robot
På allmän begäran – EA öppnar fler pc-servrar till Battlefront

Har ni kunnat lira ordentligt?


Releasehästryttare
På allmän begäran – EA öppnar fler pc-servrar till Battlefront

Så det här är nyheter, men att armored warfare är i öppen beta nu rapporterar ni ej om ?

Medlem
Skrivet av Devan:

Så det här är nyheter, men att armored warfare är i öppen beta nu rapporterar ni ej om ?

Du är välkommen att tipsa redaktionen på FZ, om sådant du tycker att de skall skriva om.
http://www.fz.se/kontakt/

Medlem

Vore gött att bli av med fuskarna också

Medlem

Inte haft några problem alls, förutom en lost connection till "partner" i coop. Men gick snabbt att gå in igen.


signatur

"We Want Fun And We Wanna Get Wasted" - Andrew W.K

Medlem

Inga problem alls för mig. Körde ett par timmar igår, riktigt snyggt var det, bra inlevelse. Själva spelet är väl högst mediokert annars. Men det är en 1st person shooter, de blir tyvärr aldrig bättre än mediokra.


signatur

I drank what?

Medlem

Väntar på nästa BF istället

Medlem

Fungerat i princip helt felfritt hittills! (1000 gånger bättre än R6 betan). Älskar spelet såhär långt, kan kännas lite arkadigt men jag har inget problem med det. De ska dock ha stort beröm för grafiken och ljudet, har nog aldrig haft den wow känslan som jag fick när jag spelade Walker Assault på Hoth för första gången!


signatur

Man saknar inte kon förrän båset är tomt

Medlem
Skrivet av Mirage:

Men det är en 1st person shooter, de blir tyvärr aldrig bättre än mediokra.

Bland det mest provocerande jag läst idag. Gäller det konsol och handkontroll kan jag hålla med dig med det finns få spel som slår Counter-Strike eller Quake 2 i multiplayer.

Releasehästryttare
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av Devan:

Så det här är nyheter, men att armored warfare är i öppen beta nu rapporterar ni ej om ?

Du är välkommen att tipsa redaktionen på FZ, om sådant du tycker att de skall skriva om.
http://www.fz.se/kontakt/

Gjorde jag i går kväll då de öppnade betan .. men antar att ingen öppnat mailen på fz idag

Medlem
Skrivet av Mirage:

Inga problem alls för mig. Körde ett par timmar igår, riktigt snyggt var det, bra inlevelse. Själva spelet är väl högst mediokert annars. Men det är en 1st person shooter, de blir tyvärr aldrig bättre än mediokra.

Att kalla det 1st person när du kan spela i 3rd person hela tiden (visst, du behöver ändra efter varje death) är lite fel.
Jag håller dock gärna med om att spelet är mediokert.

Medlem
Skrivet av Moltoy:

Väntar på nästa BF istället

som blir exakt likadant som bf3 och bf4, fast i nya kanske levolution blir istället du kan sparka runt löv runt omkring dig och kasta macka med smågruset

Medlem

Hur är spelet? Många av mina vänner säger att det är sådär vilket känns tråkigt.

Medlem
Skrivet av Devan:

Så det här är nyheter, men att armored warfare är i öppen beta nu rapporterar ni ej om ?

Nice, instalerar

Edit: Har man spelat World of Tanks så har man spelat detta. Det är ju en exakt kopia förutom att det är moderna tanks. Bland det största koncept ripoff jag skådat ^^

Medlem

Jag körde igår kväll. Blev positivt överraskad. Visste inte direkt mer om det än vad som visats i trailers. Men första intrycket (på PS4) är att grafiken känns väldigt krispig och trevlig ut. Hade ruggigt roligt någon timme innan flickvännen krävde uppmärksamhet. Det blir mer spelande i helgen för mig iaf. Inga problem alls heller.

Det jag gillar mest är att man känner sig som en liten lort i ett stort Star Wars-universum.

D.K
Medlem
Skrivet av Tokimba:
Skrivet av Mirage:

Men det är en 1st person shooter, de blir tyvärr aldrig bättre än mediokra.

Bland det mest provocerande jag läst idag. Gäller det konsol och handkontroll kan jag hålla med dig med det finns få spel som slår Counter-Strike eller Quake 2 i multiplayer.

Det var ganska tydligt att det skulle vara provocerande Precis som du försöker provocera tillbaka med samma taktik (ang. handkontroll-inlägget).

Medlem
Skrivet av Tokimba:
Skrivet av Mirage:

Men det är en 1st person shooter, de blir tyvärr aldrig bättre än mediokra.

Bland det mest provocerande jag läst idag. Gäller det konsol och handkontroll kan jag hålla med dig med det finns få spel som slår Counter-Strike eller Quake 2 i multiplayer.

Ganska säker på att han menar på fps som släppts senaste 10 åren ungefär. Då har normen vart mediokra fps som bäst

Medlem

Trist att det går att köra i tredje-person. Gissar på att Dice inte heller fixat Directx-kraschen som drabbar alla deras spel.


signatur

Burn in the light.

Medlem
Skrivet av returpack:
Skrivet av Mirage:

Inga problem alls för mig. Körde ett par timmar igår, riktigt snyggt var det, bra inlevelse. Själva spelet är väl högst mediokert annars. Men det är en 1st person shooter, de blir tyvärr aldrig bättre än mediokra.

Att kalla det 1st person när du kan spela i 3rd person hela tiden (visst, du behöver ändra efter varje death) är lite fel.
Jag håller dock gärna med om att spelet är mediokert.

Tror de finns i options så att man kan ändrar om 1st eller 3rd ska vara standard

ELF
Medlem
Skrivet av didde:

Vore gött att bli av med fuskarna också

Om du tittar uppe i vänstra hörnet så ser du att det försvinner ett gäng fuskare lite då och då


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av ShaqAttack:

Hur är spelet? Många av mina vänner säger att det är sådär vilket känns tråkigt.

ljudet och grafiken ger en en wow känsla men i övrigt är det helt okej och inte jätte jätte imponerande, spelet är roligt fast för mig blir det inte ett direkt köp utan jag kommer spana vidare om spelet efter det släpps med och köper det när det väl sänkts i pris en bit

Medlem

Värdelös konsolifierad lobby, saknar battlelog, bara en volymknapp i options, så man kan inte sänka musik tex. Tumknappen 'mouse 4' som ja har som pratknapp i ts är som i webläsaren "bakåt" men finns inte å unbinda i keyboard bindings, så när ja pratade backade ja ur menyerna.
När man ska söka spel i grupp får man ingen lobby utan alla måste klicka "sök" server å hinner man inte accepta i tid, på den minimala lilla orangea bocken i vänster hörn, eller som jag, försöka prata efter att man acceptat, så blev jag urbackad å missade gamet.
Så fick byta push to talk knapp rätt fort.
Servrarna dom var såklart fulla hela tiden så man kunde bara söka en å en för å komma in i olika spel.
Väl där inne flöt det grymt bra på ultra, men som sagt HUDen å UI är under all kritik, bedrövligt.
Men kan säkert bli ett bra tidsfördriv innan alla kostsamma dlc kartor som splittrar communityn kommer, dock ingen förbokning för mig.

Medlem

Har inte haft några problem alls vad det gäller buggar. Helt felfritt än så länge. Ser fruktansvärt snyggt ut, MEN....

...jag gillar inte spelet gameplay för 5 öre. Det är inte kul att mörsa ner 20 pers med en AT-AT. Tyckte heller inte det var speciellt kul att spela Luke Skywalker eller Darth vader heller.

= Inget köp


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem
Skrivet av stenman:

Värdelös konsolifierad lobby, saknar battlelog, bara en volymknapp i options, så man kan inte sänka musik tex. Tumknappen 'mouse 4' som ja har som pratknapp i ts är som i webläsaren "bakåt" men finns inte å unbinda i keyboard bindings, så när ja pratade backade ja ur menyerna.
När man ska söka spel i grupp får man ingen lobby utan alla måste klicka "sök" server å hinner man inte accepta i tid, på den minimala lilla orangea bocken i vänster hörn, eller som jag, försöka prata efter att man acceptat, så blev jag urbackad å missade gamet.
Så fick byta push to talk knapp rätt fort.
Servrarna dom var såklart fulla hela tiden så man kunde bara söka en å en för å komma in i olika spel.
Väl där inne flöt det grymt bra på ultra, men som sagt HUDen å UI är under all kritik, bedrövligt.
Men kan säkert bli ett bra tidsfördriv innan alla kostsamma dlc kartor som splittrar communityn kommer, dock ingen förbokning för mig.

Du sammanfattar det hela väldigt bra .. tummen upp och jag instämmer på allt.

Medlem

Spelet är estetiskt väldigt bra men är egentligen inte mer än en ganska medioker shooter i min mening. Jag hade inga höga förväntningar men blev ändå lite besviken får jag nog säga.

Medlem

Gillar spelet. Riktigt bra ljud som vanligt från Dice. Funker perfa i min hemmabio med projektor.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Hade önskat en kampanj.....
Dark Forces eller Jedi Knight med denna grafik hade varit UNDERBART!

Medlem

Drog ned det. Lirade nån timme, suckade och pluggade istället. Kanske får köplust nån gång och payar. Hypen går till FO och syndicate.

Medlem

Walker assault känns ju helt värdelöst. Har spelat det i flera timmar och sett rebellerna vinna en endaste gång. Den gången var det dessutom ren flyt att vi vann då deras piloter var totalt värdelösa och vi var 3-4 pers fler.
Spelet är ju rätt snyggt och låter bra annars.

Medlem
Skrivet av Khorney:

Walker assault känns ju helt värdelöst. Har spelat det i flera timmar och sett rebellerna vinna en endaste gång. Den gången var det dessutom ren flyt att vi vann då deras piloter var totalt värdelösa och vi var 3-4 pers fler.
Spelet är ju rätt snyggt och låter bra annars.

Undra om jag var på samma server då. Spelade en grymt härlig omgång som rebell där båda AT-AT föll utan större problem. Väldigt bra lagarbete just den gången. Annars hoppas jag på nån form av balansering på den banan.

Annars gillar jag spelet skarpt. Båda banorna/spellägena var riktigt roliga. Tog några försök att lära sig spela som hero eller flyga, men nu börjar det sitta som smäck.
Tycker att Dice har lyckats väldigt bra med att ta över Battlefront serien.
Folk bör dock sluta se det som ett spel i Battlefield serien. Hade ett annat bolag tagit över det så hade det nog inte jämförts direkt mot BF.

12
Skriv svar