Ni vann Swebus-resa och inträde till Dreamhack!

Robot
Ni vann Swebus-resa och inträde till Dreamhack!

Fem personer åker gratis på Dreamhack Winter 2015, och får ta med varsin vän.


Medlem
Ni vann Swebus-resa och inträde till Dreamhack!

Eeh, den här tävlingen bör ju göras om. Inte kollat på förrän nu, men Fagersta ligger i Västmanland, inte i Dalarna.

Nåväl, det var ju inte rätt alternativ, men skapligt missvisande när tävlingen bara består av tre frågor.

Grattis till er vinnare!

Edit:
Kul att en medlem som varit med på FZ i två dagar vinner.

Redaktör
Skrivet av Dreijer:

Eeh, den här tävlingen bör ju göras om. Inte kollat på förrän nu, men Fagersta ligger i Västmanland, inte i Dalarna.

Nåväl, det var ju inte rätt alternativ, men skapligt missvisande när tävlingen bara består av tre frågor.

Grattis till er vinnare!

Edit:
Kul att en medlem som varit med på FZ i två dagar vinner.

Frågan var medvetet formulerad så för att göra tävlingen svår - det är fina priser, då ska det inte vara enkelt.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Dreijer:

Eeh, den här tävlingen bör ju göras om. Inte kollat på förrän nu, men Fagersta ligger i Västmanland, inte i Dalarna.

Nåväl, det var ju inte rätt alternativ, men skapligt missvisande när tävlingen bara består av tre frågor.

Grattis till er vinnare!

Edit:
Kul att en medlem som varit med på FZ i två dagar vinner.

Frågan var medvetet formulerad så för att göra tävlingen svår - det är fina priser, då ska det inte vara enkelt.

På så vis.

Medlem

Inte ett enda rätt! Jag som hoppades på att min fritext skulle ta hem segern.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Kunde alla frågor sådär i efterhand

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Eeh, den här tävlingen bör ju göras om. Inte kollat på förrän nu, men Fagersta ligger i Västmanland, inte i Dalarna.

Nåväl, det var ju inte rätt alternativ, men skapligt missvisande när tävlingen bara består av tre frågor.

Grattis till er vinnare!

Edit:
Kul att en medlem som varit med på FZ i två dagar vinner.

Var ju inte missvisande då 2 av alternativen ligger i Dalarna, varav ena var korrekt svar, bara för att man inte håller koll på vart en skithåla ligger (jo det är en skithåla, är uppväxt där). Eftersom Fagersta varken haft dreamhack eller ligger i Dalarna så tycker jag det är ett bra svarsalternativ för att få vissa (många i det här fallet av någon underlig anledning?) att gissa fel pga hjärnsläpp

Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Dreijer:

Eeh, den här tävlingen bör ju göras om. Inte kollat på förrän nu, men Fagersta ligger i Västmanland, inte i Dalarna.

Nåväl, det var ju inte rätt alternativ, men skapligt missvisande när tävlingen bara består av tre frågor.

Grattis till er vinnare!

Edit:
Kul att en medlem som varit med på FZ i två dagar vinner.

Var ju inte missvisande då 2 av alternativen ligger i Dalarna, varav ena var korrekt svar, bara för att man inte håller koll på vart en skithåla ligger (jo det är en skithåla, är uppväxt där). Eftersom Fagersta varken haft dreamhack eller ligger i Dalarna så tycker jag det är ett bra svarsalternativ för att få vissa (många i det här fallet av någon underlig anledning?) att gissa fel pga hjärnsläpp

Ja, hehe, det insåg jag också efter Tompas svar. Håller med om att det är en skithåla.

Medlem

Grattis till er som vann, hoppas ni har kul på Dreamhack!


signatur

MattiAceGaming

Medlem
Medlem

Wow, Grattis Jennie, medlem i 3 dagar och drar högvinsten. Najs!

1
Skriv svar