Gigantisk Witcher 3-patch ute nu

Robot
Gigantisk Witcher 3-patch ute nu

15 gig med över 600 fixar, och ett ändringsdokument på 13 sidor!


Medlem
Gigantisk Witcher 3-patch ute nu

Laddar ner till ps4 nu.17,255 gb!

Medlem

Nice snart blir det ett köp då

Medlem

Ufh, hehe "lilla" patchen. Haha börjar förstå att 1tb är bra att ha MINST i dagens läge på pc och konsol

Medlem

Det är ju Fredag så lättroad deluxe.
"GAMEPLAY
● Fixes rare instances of imcorrect Stamina regeneration"

Medlem

Jag och brorsan köpte det fysiskt bara för att kunna spela gwent tillsammans, kommer bli så sjukt nice!

FM-guru
F.d. Sisyr

Haha vafan, jag som är vid sommarstugan och glassar med 8 mbit internet... Hade gärna haft min fiberlina nu.

Medlem

Man är nog ganska frikostig med vad man kallar för "fix" när de så här långt efter fortfarande fixar 600 fixar.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

KoP
Medlem

Skönt att man är klar med Witcher 3 sedan länge, så slipper man tanka megapatchen.

Medlem
Skrivet av KoP:

Skönt att man är klar med Witcher 3 sedan länge, så slipper man tanka megapatchen.

Ska du inte köpa & köra expansionen då? Ser inte dålig ut!

Medlem

Appropå Witcher 3: I GoG klienten så laddar man numera ner alla 16 gratis DLC i en egen fil (533MB) istället för som förut genom att ladda ner 16 individa filer.

k3m
Medlem

uff! vilken patch alltså fint att RED visar fortsatt kärlek till Wild hunt och oss fans

Medlem

Har de äntligen fixat texturerna och effekterna i spelet?

KoP
Medlem
Skrivet av Raid25:
Skrivet av KoP:

Skönt att man är klar med Witcher 3 sedan länge, så slipper man tanka megapatchen.

Ska du inte köpa & köra expansionen då? Ser inte dålig ut!

Tyvärr blir man väl "tvungen" att göra det någon gång. För tillfället har man dock gått vidare till andra spel.

Medlem

Är man tvungen att använda sig av de olika alternative look DLC'na nu då?

Medlem

Är spelet spelbart nu? Går det att spela? Flyter det på bra?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Är spelet spelbart nu? Går det att spela? Flyter det på bra?

Det har alltid varit väldigt spelbart?

Patchen är f.ö. 15GB från 1.0 till 1.10, d.v.s från vanilla. Annars är det 6GB från patchen innan 1.10.

Medlem

XbOne användare men vetkar ändå som att jag är bland de som inte upplevde någon bugg/glitch i hela min genom gång. Inte en enda lilla grafik bugg visade sig för mig ^^


signatur

Requiēscat in pāce ~

Medlem

för mig på steam är patchen 6 gig.


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Gen
Medlem
Skrivet av Remus:

Är spelet spelbart nu? Går det att spela? Flyter det på bra?

Vart spelbart sen dag 1 och flyter har det alltid gjort.

Medlem
Skrivet av Remus:

Är spelet spelbart nu? Går det att spela? Flyter det på bra?

Trollar du eller? Spelet har funkat hur bra som helst. Tror spelet kraschade typ en en eller två gånger under mina 100+ timmar spelade + något trasigt quest.

Medlem

17 gig och ingen av mina 5 buggade quests fixade....

Medlem

Den enda buggen spelet har är att de visade över en timma med gameplay med bra grafik och det bara försvann.

1
Skriv svar