Blacklight: Tango Down

Medlem
Blacklight: Tango Down

Hm... stöder det mus och tangentbord?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

MFC
Medlem

Länkarna längst upp till recensioner o dyl. funkar inte...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av MFC:

Länkarna längst upp till recensioner o dyl. funkar inte...

Precis. Kanske kan vara läge att fixa allt det där innan man ystar upp en massa nytt innehåll.

Medlem

Har varit sugen på detta jäääääättelänge, ska införskaffa så fort ekonomin tillåter - Till PC såklart.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

MFC
Medlem
Skrivet av HoloDuke:
Skrivet av MFC:

Länkarna längst upp till recensioner o dyl. funkar inte...

Precis. Kanske kan vara läge att fixa allt det där innan man ystar upp en massa nytt innehåll.

Felanmäldes och nu funkar det. Snabbare fixat än Wikileaks kan publicera läckor om CIA-tortyr!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av MFC:
Skrivet av HoloDuke:
Skrivet av MFC:

Länkarna längst upp till recensioner o dyl. funkar inte...

Precis. Kanske kan vara läge att fixa allt det där innan man ystar upp en massa nytt innehåll.

Felanmäldes och nu funkar det. Snabbare fixat än Wikileaks kan publicera läckor om CIA-tortyr!

Huzzah!

Medlem

Har visserligen inte läst recensionen men hur är "Lite väl mycket fokus på multiplayer" en dålig sak!?!?

Medlem

"Lite väl mycket fokus på multiplayer"?

Recentionen inleds genom att säga hur lite 130kr är idag... för att sen i sammanfattningen klaga på att spelet inte har någon "ordentlig" singleplayer kampanj?

Får inte riktigt ihop det där, att förvänta multiplayer/co-op och en full singleplayer kampanj för 130kr är väl att ta i lite grann.

Medlem

Kan det bli för mycket multiplayer...??

Medlem

kul spel men några som spelar(verkar det som tar år hitta server)och små bannor he mig stora bannor!sniper är ju helt väderlöst allefall i detta spel:D


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Oj vad tid det tar, skrev till Fz på releasen och fråga om det skulle skriva om det eller så men inget förrens nu. FZ kom igen nu tycker ni har blivit lite slöa på sista tiden. För övrigt bra recension.

Ännu ett MP-spel, man gäspar och tycker det känns tråkigt...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

samma lir ska finnas till pc via steam för nån hundring så ni vet


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Ett riktigt skitspel,finns bara 1 spawnpunkt och baserape och spawnkill regerar.Väntade på detta och köpte det direkt,kunde lika väl låtit katten tugga sönder dem sedlarna.
kan bli bra om dem fixar fler spawnpunkter.
Mitt betyg än så länge är -1/100.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Ännu ett MP-spel, man gäspar och tycker det känns tråkigt...

Jo, jag börjar få den känslan jag med...

Medlem

Men när släpps det? Vore bra om ni kunde ta reda på det.. xbox360 spelare har haft det i en månad nu.
Jag spelade trial där på.. helt ok, men så mycket mer var det inte om du frågar mig. Det jag uteslutande störde mig mest på (och det verkar andra recensenter också tycke, Gametrailers) är att dem placerat ett sikte 2 cm ovanför ditt vapen sikte, så att använda iron sights tjänar ingenting till.. för du måste sikta ovanför.. där ditt hårkors är placerat.. exakt samma tillvägagångs sätt som i Resistance 2. (hate it!!)


signatur

"High life on low budget"

1
Skriv svar