Galapremiär för FZ:s "Fredagspanel"

Robot
Galapremiär för FZ:s "Fredagspanel"

Vi spontanhackar Sweclockers studio och skapar magi i videoform - häng med!


Medlem
Galapremiär för FZ:s "Fredagspanel"

Trevligt! Roligt att se "Fragclockers"-sammanslagningens positiva biverkningar redan.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

FredagsZone. Eller FRedAGsZone

Medlem

Bli sponsrade av OLW nu med och ha en skål med chips eller ostbågar bredvid er varje fredag och kör en sleasy och "påtvingad" -"och glöm inte att äta lite cheeseBalls när du avnjuter ditt #sätt in valfri speltitel här# så det blir riktigt fredagsmys"

Medlem

Kul med rörliga bilder och tillhörande röster - och precis lagom till mitt kvällsmål på det!

Tipsförslag: Gör något veckoenligt av "Fredagspanelen", och låt FZ-användare ge förslag på diskussionsämnen eller heta nyheter för er att ta upp och prata lite lätt omkring.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Kommer ni göra nya avsnitt av Fragzone?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Puscifer:

Kul med rörliga bilder och tillhörande röster - och precis lagom till mitt kvällsmål på det!

Tipsförslag: Gör något veckoenligt av "Fredagspanelen", och låt FZ-användare ge förslag på diskussionsämnen eller heta nyheter för er att ta upp och prata lite lätt omkring.

Kul! Det är ingen dum idé, noterar.


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Seraium:

Kommer ni göra nya avsnitt av Fragzone?

Någon ny regelrätt säsong är inte planerad just nu.


signatur
Medlem
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Norre:

Gillas!

Vi gillar att du gillar!


signatur
Medlem

Trevligt kommer detta förekomma varannan vecka och lösa av Sweclockers fredagspanel?

Mer Fredagspaneler åt folket!

Medlem

Trevligt med en FredagZpanel.

Medlem

Kul! Mer sånt här!

Medlem

Superinitiativ grabbar, mer av detta!

Medlem

Fan va kul! Detta gillas !!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Tobblish:

Trevligt kommer detta förekomma varannan vecka och lösa av Sweclockers fredagspanel?

Mer Fredagspaneler åt folket!

Vi kanske till och med är så wild and crazy att vi kör oftare - det händer ju så sjukt mycket i spelvärlden. Å andra sidan kör de ju 45 minuter, våra blir nog kortare.


signatur
Medlem

Fantastiskt! Precis sånt här tror jag många medlemmar har längtat efter, lite mer liv och kommentarer direkt från er i redaktionen! Jag tycker i alla fall att sådana här saker får hemsidan att kännas mycket trevligare, och att ni bryr er om läsarna på ett helt annat sätt! Jag tycker absolut att ni ska fortsätta med det här varje vecka! Mina spontana första synpunkter:

- Måste ju inte vara just fredags-panel SweC kör ju redan sin på fredagar, och det finns ju andra dagar i veckan också

- Lite mer titta in i kameran och lite mindre titta ner i golvet och på varandra kanske. Men det kommer med framtida avsnitt när ni blivit varma i kläderna!

-Ett lite fräsigare namn hade ju vart kul, som andra redan har kommenterat!

Hela upplägget på detta avsnittet var ju en rak kopia av SweC:s "Fredagspanelen" upplägg, vilket för den delen inte är dåligt, men det måste ju inte vara så i framtiden! Var inte rädda för att gå lite utanför ramarna som har satts av SweC, utan gör er egen grej av det! Jag tror att många medlemmar helt enkelt bara var sugna på lite videomaterial från er i redaktionen, men måste ju inte vara i just "panel" format. Det går ju att blanda in lite andra saker också! Lite förslag:
* Bjud in "kända" gäster från den svenska spelbranshen
* Prova lite spel-relaterat godis/mat
*Kör lite snabba "hemma hos" reportage hos redaktionsmedlemmarna och visa upp deras spelhörnor
* Bjud in FZ-medlemmar till att vara med i panelen och snacka.
* Kör lite snabba smårecensioner av det senaste ganska kassa men ändå beroendeframkallande mobilspelet ni kör just nu
* Kör lite små tävlingar! Skulle säkert gå att få lite spons i form av att ni lottar ut något spel/snax/hårdvara eller så.
* Ha ett segment om "Veckans forumtråd" där ni tar upp en diskussion från ert forum som ni tycker är extra intressant och bra. På detta sett lyfter ni fram ert forum mer, vilket jag verkligen tycker behövs!

Men visst, att snacka om veckans bästa nyheter är också absolut intressant och kul att lyssna på! Fastna inte där bara!

En snygg egen backdrop hade ju absolut behövts som ni snackade om i avsnittet En stor FZ logga kanske inte blir så snyggt, men ni klurar nog ut något fint!

Så, det var nog allt så länge! Kör på nu, och fortsätt med det här!

Medlem

Mycket härligt


signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)

All human beings are born free and equal in dignety and rights. And conscience and should act towards one another in a sprit of brothrhood

Medlem

Riktigt kul! Videor är framtiden. Bra jobbat!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Dredd behöver sällskap av Mario och kanske möjligen Cooking Mama-babyn också. Jätteviktigt. Absolut viktigast.

Veckans forum-tråd och/eller veckans blogg-inlägg hade kanske varit kul. Kanske, beror ju absolut på kvaliteten av dess innehåll, finns ju en risk att det bara är en massa skit som skrivs.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Nanopojken:

Massa bra feedback

Tack!

Vi tejpade våra headlines vid kameran, men listan blev lite lång... sånt ska vi jobba med. Det här blev verkligen en spontanidé, Jocke var sugen att testa, vi ställde oss klockan 15:00 och vid 16:00 var det klippt och renderingen igång.

Vi kände liksom att det var lika bra att köra och inte fastna i planeringsstadiet. Så återigen, tack för bra feedback. Vi ska slippa på upplägget och är förhoppningsvis bättre redan nästa vecka.

Och - namnförslag mottages!


signatur
Medlem

#dampgenerationen xD

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Sapiens:

#dampgenerationen xD

Vi är bara klada!


signatur
Medlem

som en annan nämnde titta gärna mot kameran
ni pratar väl trots allt till oss tittare? kika lite på sweclockers fredagspanel för tips

edit: förstår att det är första gången ni kör så kan vara lite nervöst osv, kan bli en bra "panel"

Medlem

Supertrevligt! Mycket bra initiativ. Kändes väldigt avslappnat och inte alls för intensivt. Saknas bara en remix av jingeln som Joakim stod för.


signatur

Have a good time!

Medlem

Mer av detta :)! Kul

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Och - namnförslag mottages!

FZone - Slutstation

Medlem

Saknar fragzone, hoppas det kommer tillbaka i framtiden!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Osk3rk:

Saknar fragzone, hoppas det kommer tillbaka i framtiden!

Vi med!


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Och - namnförslag mottages!

FZone - Slutstation

Rullar fint på tungan


signatur
123
Skriv svar