Nytt DLC till Mass Effect 2

Robot
Medlem
Nytt DLC till Mass Effect 2

Ääääääääntligen! Den här DLC:n har jag väntat på ända sen ME2 släpptes!


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

OMFG! Jag som är mitt i en genomspelning efter att ha köpt project Overlord och Kasumi. Blir till att vänta då.

Medlem
Medlem

Eller ja varför inte spela igenom det en gång till, det finns ju inget tuffare än en renegade Sentinel som är helt på Cerberus sida

Medlem

Ehm. Jaha. Nja, detta hade varit intressant i Mass Effect _3_. Nu vet jag inte. DLC i ett spel som Mass Effect funkar inte i min mening. Nja. Nej.

**
Vem försöker jag lura? Jag kommer köpa det i vilket fall. Liara <3


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Jag hoppas att det är post-endgame DLC, bioware har snackat om hur de ska använda DLC som en brygga mellan ME2 och ME3. Vore trevligt om detta är början på den bryggan

Och liara <3

Medlem
Skrivet av Zpiritual:

Och liara <3

+1

Medlem

YES!!! Äntligen. Så kommer man äntligen få reda på vem Shadow Broker är. Förhoppningsvis.

Undrar om Liara kommer att reagera på om man har varit otrogen. Då min Shepard har varit otrogen mot Liara med både Jack och Miranda 8)


signatur

Mucha shaka paka

Inaktiv

Bioware har släppt screenshots för den nya DLCn
här: http://masseffect.bioware.com/media/screenshots/


signatur

The Year was 2027..

Medlem

Tippar på att det antingen är Liaras andra förälder (pappa? andra mamma? hur ska man säga?) eller Sha'ira som är The Shadow Broker ^^

Medlem

Argh fan hur många gånger ska jag orka spela igenom detta spel ! =O)

Medlem

Blir väl som med de andra DLC:na till ME2. 95 % pang!-pang! och 5 % dialog som inte påverkar handlingen ett smack.


signatur

"This was not in the manual I did not read!"
The Book of N00b - Johan "BMBM" Kylander

Medlem
Skrivet av Figaro:

Blir väl som med de andra DLC:na till ME2. 95 % pang!-pang! och 5 % dialog som inte påverkar handlingen ett smack.

Tvärtom, de här kommer nog att påverka handlingen ganska mycket i trean om man ska gå efter de ljudfiler som redan finns på skivan. ( I stort sett hela uppgörelsen mellan Liara och The Shadow Broker finns redan på skivan.)

Men så länge man får ett fint avslut eller uppföljande på romansen man kunde starta i ettan ( själv valde jag Liara i varje genomspelning;P ) eller i alla fall ett erkännande av ovansagda romans blir jag glad.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Perfekt! Ännu mer Mass Effect <3 Någon som vet ifall det kommer att släppas en samlingsutgåva av ME2 med all DLC?


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Nice. Min shepard ska förhoppningsvis få lite smurfmutta igen.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Oh yeah Liara! 8)


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Men ta och släpp det någon gång då, är ju på Illium just nu och vågar inte åka därifrån innan dennaa DLC installerats!

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Men ta och släpp det någon gång då, är ju på Illium just nu och vågar inte åka därifrån innan dennaa DLC installerats!

Jag skulle nog rekommendera att du klarar spelet och sen spelar shadow broker..

1
Skriv svar