Gator Claw / Uncharted Collection

Medlem
Gator Claw / Uncharted Collection

Gator Claw handkontrollen höll i ungefär 2 dagar, innan den började tappa kontakten med ps4an.
Så det var bara lämna tillbaka den och så köpte jag ps4 20 years edition istället.
Så jag kan tyvärr inte rekommendera den till någon.
Hade den inte gått sönder hade den varit helt okej. Efter två dagar känns lite väl dåligt, eller var min ett måndags exemplar. Men vågar inte chansa igen.

Uncharted är hur underbart som helst, tänk vad man missar när man inte hade ett ps3a.
Jag är bara på första spelet hittills, men älskar Nathan Drake redan.

Grafiken är makalöst vackert, de har verkligen pumpat upp grafiken i spelet/spelen så mycket de bara kunnat.
Ljussättningen i det första spelet är så fint, att jag stannar upp och bara tar in atmosfären av spelet, den trånga djungeln, med byggnaderna som glänser i solen och skuggas av bladen som lyser grönt. Medans du möts av vattnet som glimmar när du står och kollar på en gammal ubåt ifrån 40-talet.

Det som känns och märks dock när man spelar dessa spel, är dess ålder. Vissa stunder kan det kännas lite klumpigt att hoppa eller försöka sikta med vapnet. Sedan kan Drake vända sig lite som han vill när man klättrar. Men dessa är saker man får ta, när allt annat är så magnifikt

Är super nöjd med detta köp!

#blogg

Medlem
Gator Claw / Uncharted Collection

Vänta tills du kommer till 2an, det höjer ribban.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av ohem:

Vänta tills du kommer till 2an, det höjer ribban.

Det låter toppen!!

Medlem

Grattis till upptäckten av en helt magnifik spelserie!
Det som i mina ögon utmärker Uncharted spelen är hur dom först och främst är väldigt genomarbetade och välgjorda spel.

Sen om man är det minsta inne på filmer som Indiana Jones eller Den vilda jakten på stenen så passar Uncharted som handen i handsken. Naughty Dog lyckas verkligen fånga äventyrskänslan.

Till sist, som Ohem skriver, lyckas man för varje spel höja ribban och bjuda på en ännu galnare resa än tidigare. Kan säga att personligen så har jag suttit som klistrad framför dessa spel och varje gång jag klarat ett av dem så har jag suttit i fåtöljen med ett stort leende och frasen "What a ride!" ekande i huvudet.

Medlem
Skrivet av EpicGoblin:
Skrivet av ohem:

Vänta tills du kommer till 2an, det höjer ribban.

Det låter toppen!!

Precis som Ohem säger är 2an mycket bättre än första spelet. Jag säger inte att första spelet är dålig, bara att andra spelet är ett av bästa spelen till PS3 någonsin och skulle jag göra en top 10 lista av bästa spelen någonsin kanske den skulle platsa där.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

1
Skriv svar