Half-Life 3-bevis hittade i Dota 2

Robot
Half-Life 3-bevis hittade i Dota 2

Allvarligt Valve, sluta göm hemliga textfiler i källkoden.

#i


Quake-konnässsör
Half-Life 3-bevis hittade i Dota 2

This isn't going to happen... never

Medlem

Jag tror Half-Life 3 har gått över till en slags gratis PR-maskin för Valve istället. Så fort de nämner siffran tre drar de till sig mängder av uppmärksamhet från communities och spelmedia.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Jag tror Half-Life 3 har gått över till en slags gratis PR-maskin för Valve istället. Så fort de nämner siffran tre drar de till sig mängder av uppmärksamhet från communities och spelmedia.

Så du tror inte alls att spelet kommer komma?

Medlem
Skrivet av almblad:

This isn't going to happen... never

Och det vet du? Half life 3 tror jag kommer komma, men när var en helt annan femma.

Skrivet av Lolflakes:
Skrivet av Puscifer:

Jag tror Half-Life 3 har gått över till en slags gratis PR-maskin för Valve istället. Så fort de nämner siffran tre drar de till sig mängder av uppmärksamhet från communities och spelmedia.

Så du tror inte alls att spelet kommer komma?

klart spelet kommer komma, men folk har blivit några ena spel experter och tror sig veta exakt allt fastän dom inte kan bevisa något alls.

Medlem

Dom har säkert påbörjat/lagt ner utvecklingen av hl3 ett par gånger. Men så länge det går bra för steam så lär vi inte se något hl3. Dom är antagligen rädda att få flames om spelet inte lever upp tiil allas förväntningar.

Medlem
Medlem

Gabe just nu


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

"...spelet nyligen gick över helt till den nya Source-motorn. Något som inte påverkade just det spelet nämnvärt..." Haha! Bara att spelet blev största buggfesten ever!

Medlem

Jag vägrar tro på HL3 förrän jag sitter med spelet framför mig på skärmen. Kanske inte ens då.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Har inte ens lirat hl1 och hl2

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Ricomaniac:

Har inte ens lirat hl1 och hl2

Det gör ont, i hjärtat!


signatur
Medlem
Skrivet av Ricomaniac:

Har inte ens lirat hl1 och hl2

Bara att sätta igång dårå


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av almblad:

This isn't going to happen... never

Du sa just att det kommer hända. Dubbel negativt är kul.

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av almblad:

This isn't going to happen... never

Och det vet du? Half life 3 tror jag kommer komma, men när var en helt annan femma.

Skrivet av Lolflakes:
Skrivet av Puscifer:

Jag tror Half-Life 3 har gått över till en slags gratis PR-maskin för Valve istället. Så fort de nämner siffran tre drar de till sig mängder av uppmärksamhet från communities och spelmedia.

Så du tror inte alls att spelet kommer komma?

klart spelet kommer komma, men folk har blivit några ena spel experter och tror sig veta exakt allt fastän dom inte kan bevisa något alls.

Funhaus fick ju dock en källa som dem var 100% säkra på som sa att HL3 aldrig kommer släppas. Dem gjorde en ganska lång video där dem förklarade all info dem hade fått tag på. Dem lät väldigt säkra och hade väldigt konkreta argument. :/

Quake-konnässsör
Skrivet av Jelen:
Skrivet av almblad:

This isn't going to happen... never

Du sa just att det kommer hända. Dubbel negativt är kul.

Int har jag gjort de int

Medlem

Hoppas inte det blir ett Rage eller Daikatana av det.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av almblad:

This isn't going to happen... never

Och det vet du? Half life 3 tror jag kommer komma, men när var en helt annan femma.

Skrivet av Lolflakes:
Skrivet av Puscifer:

Jag tror Half-Life 3 har gått över till en slags gratis PR-maskin för Valve istället. Så fort de nämner siffran tre drar de till sig mängder av uppmärksamhet från communities och spelmedia.

Så du tror inte alls att spelet kommer komma?

klart spelet kommer komma, men folk har blivit några ena spel experter och tror sig veta exakt allt fastän dom inte kan bevisa något alls.

Jag inledde ju mitt inlägg med "Jag tror" just för att jag inte har något bevis för vare sig det ena eller det andra. För att vända på det du skrev kan jag tillägga att du inte har något bevis heller, trots att du precis skrev att det självklart kommer att släppas.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av 1337Figaro:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av almblad:

This isn't going to happen... never

Och det vet du? Half life 3 tror jag kommer komma, men när var en helt annan femma.

Skrivet av Lolflakes:
Skrivet av Puscifer:

Jag tror Half-Life 3 har gått över till en slags gratis PR-maskin för Valve istället. Så fort de nämner siffran tre drar de till sig mängder av uppmärksamhet från communities och spelmedia.

Så du tror inte alls att spelet kommer komma?

klart spelet kommer komma, men folk har blivit några ena spel experter och tror sig veta exakt allt fastän dom inte kan bevisa något alls.

Funhaus fick ju dock en källa som dem var 100% säkra på som sa att HL3 aldrig kommer släppas. Dem gjorde en ganska lång video där dem förklarade all info dem hade fått tag på. Dem lät väldigt säkra och hade väldigt konkreta argument. :/

Ja, sen gjorde dom ytterligare en video när nån valve-anställd eller vad det var hade hört av sig till dom och sagt i princip "never say never"

Medlem
Skrivet av Ricomaniac:

Har inte ens lirat hl1 och hl2

Du har inte missat något...springa runt och slå frysta kycklingar som studsar runt på skärmen med en kofot är kul i 1min.

Medlem

Haha när det kom ut lirade jag Soldiers at war och outlaws. Vet inte när de kom ut? Jag hade hl1 på dem vettja. CD Hasse rulez

Medlem
Skrivet av 1337Figaro:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av almblad:

This isn't going to happen... never

Och det vet du? Half life 3 tror jag kommer komma, men när var en helt annan femma.

Skrivet av Lolflakes:
Skrivet av Puscifer:

Jag tror Half-Life 3 har gått över till en slags gratis PR-maskin för Valve istället. Så fort de nämner siffran tre drar de till sig mängder av uppmärksamhet från communities och spelmedia.

Så du tror inte alls att spelet kommer komma?

klart spelet kommer komma, men folk har blivit några ena spel experter och tror sig veta exakt allt fastän dom inte kan bevisa något alls.

Funhaus fick ju dock en källa som dem var 100% säkra på som sa att HL3 aldrig kommer släppas. Dem gjorde en ganska lång video där dem förklarade all info dem hade fått tag på. Dem lät väldigt säkra och hade väldigt konkreta argument. :/

Well jag har lärt mig att inte tro på såna där källor förrän jag får ett uttalande från själva skaparna, hur kan han vara så säker på att den källan stämmer och att personen som gav han källan säger sanning?

Jag väljer hellre att vänta och se vad som händer, för det är egentligen ingen annan än valve själva som vet något om hl3 och vad som kommer hända.

Medlem
Skrivet av delli:
Skrivet av Ricomaniac:

Har inte ens lirat hl1 och hl2

Du har inte missat något...springa runt och slå frysta kycklingar som studsar runt på skärmen med en kofot är kul i 1min.

Väldigt lam beskrivning utav spelet och dess mekanik som var väldigt unik på den tiden när det kommer till hl1 och hl2 var väldigt unikt från många andra spel med.
Okej att du kanske inte tyckte om spelen men komma med såna där saker är tyvärr bara patetiskt

Inaktiv

Och folk gnäller på att Star Citizen är upp-hypat, vad är då inte hl3? Tänk om det släpptes och skulle vara en flopp, världen skulle ju crasha och brinna.

Medlem
Skrivet av delli:
Skrivet av Ricomaniac:

Har inte ens lirat hl1 och hl2

Du har inte missat något...springa runt och slå frysta kycklingar som studsar runt på skärmen med en kofot är kul i 1min.

Jag tycker att ettan är bra, men tvåan gav jag upp med efter några timmar.

DOTA2 har inget att göra med HL, så vi kan nog lugna oss lite.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Var ju massa rader om xbox 360 i den filen.. Så det är ju inte någon ny fil direkt..

MEG
Medlem

Svårt att veta vad de tänker, jag tror att det kommer att bli ett hl3 men den stora frågan som ingen kan svara på (förmodligen inte ens Valve själva) är när...


signatur

Death is only the beginning

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av zliddret:
Skrivet av delli:
Skrivet av Ricomaniac:

Har inte ens lirat hl1 och hl2

Du har inte missat något...springa runt och slå frysta kycklingar som studsar runt på skärmen med en kofot är kul i 1min.

Väldigt lam beskrivning utav spelet och dess mekanik som var väldigt unik på den tiden när det kommer till hl1 och hl2 var väldigt unikt från många andra spel med.
Okej att du kanske inte tyckte om spelen men komma med såna där saker är tyvärr bara patetiskt

Jag tror inte man får särskilt mycket ut av att spela liren (framför allt ettan) idag om man aldrig spelat dem förr, dock.

Lite väl hårt att kalla kommentaren patetisk, den var ju med glimten i ögat.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

DOTA2 har inget att göra med HL, så vi kan nog lugna oss lite.

Jo. Dom går på samma motor.

12
Skriv svar