Half-Life 3-bevis hittade i Dota 2

Medlem
Skrivet av 1337Figaro:

Funhaus fick ju dock en källa som dem var 100% säkra på som sa att HL3 aldrig kommer släppas. Dem gjorde en ganska lång video där dem förklarade all info dem hade fått tag på. Dem lät väldigt säkra och hade väldigt konkreta argument. :/

Om du inte vet hur man ska använda "de" och "dem" så skriv bara "dom", tack.

Medlem

förstår inte hur länge dom kommer hålla på och leka så här... är trött på att vänta vill spela efter ep 2 ju

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Jag tror Half-Life 3 har gått över till en slags gratis PR-maskin för Valve istället. Så fort de nämner siffran tre drar de till sig mängder av uppmärksamhet från communities och spelmedia.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Ricomaniac:

Har inte ens lirat hl1 och hl2

Det gör ont, i hjärtat!

grymt bra spel ett spel man måste spela både 1an och 2an tycker jag


signatur

//Peace out

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Ricomaniac:

Har inte ens lirat hl1 och hl2

Det gör ont, i hjärtat!

Äh, trams. Folk har inte spelat Hostages eller Interceptor på Amiga. Folk har inte spelat The Last Ninja på C64... Dungeon Master på en Atari 520...


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av Kane:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Ricomaniac:

Har inte ens lirat hl1 och hl2

Det gör ont, i hjärtat!

Äh, trams. Folk har inte spelat Hostages eller Interceptor på Amiga. Folk har inte spelat The Last Ninja på C64... Dungeon Master på en Atari 520...

Glöm inte "tennis for two"!

Medlem
Skrivet av Jelen:
Skrivet av almblad:

This isn't going to happen... never

Du sa just att det kommer hända. Dubbel negativt är kul.

Eller negativ negativ...


signatur

// P

Medlem

Det har väl aldrig hypats av valve själva?

Det är ju fans och media som står för hypen....

Vore grymt om de lyckades med samma bedrift som de gjorde med 2:ans "reveal" för den var awesome och helt oväntad, inte som dagens skitlanseringar som hypas år i förväg och läckor i media m.m. m.m. aldrig att det blir samma wow faktor längre med spel för man var redan sett allt.... det var bättre förr..... iaf på den fronten

Medlem

Självklart kommer HL3 att släppas men Half-Life är traditionellt lika mycket teknikdemo för Valve som spel så jag tror det kommer att släppas när deras övriga hådvaruprojekt lanseras.

Medlem
Skrivet av Ricomaniac:

Har inte ens lirat hl1 och hl2


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Ja, hur ska dom lyckas. Jag kan tänka mig att spelet skulle bli bra om dom lägger väldigt mycket resurser och material på det, det måste blir revolutionerande på något sätt, ett väldigt stort spel med top notch skådespeleri, och med något revolutionerande tekniskt som får oss att häpna. Jag tycker ändå att dom lyckades med Episode2 och Portal2, Valve är duktiga på att göra kvalité. Men HL3 måste vara bomben!

Medlem

Ge mig hl3 med en alternativ coop campaign och det blir guldvärt. Men nöjer mig jävligt gott med hl3 överhuvudtaget.

Ser fram emot potentiell HL3: Deathmatch, finns inget större nöje än att döda någon med en toalettstol flygandes i 150km/h

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av almblad:

This isn't going to happen... never

Och det vet du? Half life 3 tror jag kommer komma, men när var en helt annan femma.

Skrivet av Lolflakes:
Skrivet av Puscifer:

Jag tror Half-Life 3 har gått över till en slags gratis PR-maskin för Valve istället. Så fort de nämner siffran tre drar de till sig mängder av uppmärksamhet från communities och spelmedia.

Så du tror inte alls att spelet kommer komma?

klart spelet kommer komma, men folk har blivit några ena spel experter och tror sig veta exakt allt fastän dom inte kan bevisa något alls.

Typ *BANG* i årets julhandel. Oannonserat.

Quake-konnässsör
Skrivet av sith:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av almblad:

This isn't going to happen... never

Och det vet du? Half life 3 tror jag kommer komma, men när var en helt annan femma.

Skrivet av Lolflakes:
Skrivet av Puscifer:

Jag tror Half-Life 3 har gått över till en slags gratis PR-maskin för Valve istället. Så fort de nämner siffran tre drar de till sig mängder av uppmärksamhet från communities och spelmedia.

Så du tror inte alls att spelet kommer komma?

klart spelet kommer komma, men folk har blivit några ena spel experter och tror sig veta exakt allt fastän dom inte kan bevisa något alls.

Typ *BANG* i årets julhandel. Oannonserat.

Sedan vilket år det blir, om det bli julen 2015 eller 2184 är en annan sak

12
Skriv svar