Mafia II-demo ute 10 augusti

Robot
Medlem
Mafia II-demo ute 10 augusti

Diskriminering av PC folket !!! :(:(

Medlem

Ska fan lira som fan XDXDXDXD Älskade ettan, nu tvåan


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Inget till PC =/ Riktigt dåligt!

Medlem

Spelar ingen större roll att demon inte släpps till PC, väntar ändå med att spela tills jag har spelet

Medlem

2K har tidigare i sommar sagt att demot kommer till alla plattformar (PC, 360 och PS3).

Jag gav tips till FZ igår om att Mafia 2 (PC) kommer använda sig av steamworks men det var väl inte tillräckligt intressant verkar det som.

Inaktiv
Skrivet av Bush:

2K har tidigare i sommar sagt att demot kommer till alla plattformar (PC, 360 och PS3).

Jag gav tips till FZ igår om att Mafia 2 (PC) kommer använda sig av steamworks men det var väl inte tillräckligt intressant verkar det som.

Vart läste du det? Jag vill gärna ha den länken.


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Medlem
Skrivet av Vapendragaren:
Skrivet av Bush:

2K har tidigare i sommar sagt att demot kommer till alla plattformar (PC, 360 och PS3).

Jag gav tips till FZ igår om att Mafia 2 (PC) kommer använda sig av steamworks men det var väl inte tillräckligt intressant verkar det som.

Vart läste du det? Jag vill gärna ha den länken.

Om du menar att demot även släpps till PC så gå ner till 8e juni på denna sida:
http://www.mafia2game.com/community/us/features.php

Citat:

Mafia II will be getting a demo to PS3, Xbox 360, and PC this August ahead of its release on August 24th! Stay tuned for an exact download date, and get ready to step into Empire Bay. Meanwhile, if you're at E3, stop by the booth to get a sneak peek!

Medlem
Skrivet av Bush:

Om du menar att demot även släpps till PC så gå ner till 8e juni på denna sida:
http://www.mafia2game.com/community/us/features.php

Fast det där är ju inte direkt en officiell källa.

Medlem

det här ska jag testa på både ps3 och 360

Medlem
Skrivet av United:

Diskriminering av PC folket !!! :(:(

Fattar inte varför så få utvecklare släpper demos till PC.
De förlorar antagligen en hel del möjliga köpare.

Medlem
Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av Bush:

Om du menar att demot även släpps till PC så gå ner till 8e juni på denna sida:
http://www.mafia2game.com/community/us/features.php

Fast det där är ju inte direkt en officiell källa.

Nähe vad för källa skulle vara bättre än den officiella Mafia 2 sidan?

Medlem

demo är ju så kung! tråkigt att en del väljer att inte ge ut demo's om jag inte får testa ett demo, så kanske man inte köper spel, men tror att mafia 2 kommer kicka ass så: )ettan var ju hur kul som helst ju


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Blir att testa på 360 då
Sen hörde jag hur som helst att PC-versionen rekommenderade att man spelade den med 360-kontroll, så det är väl lika bra att vänja sig i förväg

Medlem

Nu har de uppdaterat den OFFICIELLA Mafia 2 sidan, där det står att demot släpps den 10e augusti till alla plattformar (inklusive PC)

http://www.mafia2game.com/community/us/home.php

Medlem

Härligt, förväntade mig faktiskt inte en demo.


signatur

Game long and prosper

Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av Bush:

Om du menar att demot även släpps till PC så gå ner till 8e juni på denna sida:
http://www.mafia2game.com/community/us/features.php

Fast det där är ju inte direkt en officiell källa.

Va? Det är deras officiella community.

Helt underbart med demo!
Ska testa både PS3 och PC demo. Har bokat Collectors Edition till PS3 men är spelkänslan bättre på PC utan något lagg så blir det att avboka.

Medlem

MAFIA SKA SPELAS PÅ DATOR! Det vet ni som spelade på både pc och ps2..

Medlem
Inaktiv

Roligt! Men tror fortfarande att GTA IV kommer vara mycket, mycket bättre.

Medlem

Fint


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Hatten av för 2k att de släpper ett demo. Blir till att testa på PS3:an och köpa till PC då


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Enligt brittiska tidningen MCV så kommer demot även till PC!
Jaha det visste ni redan ser jag, kanske skulle läst de senaste kommentarerna först.

Medlem

så jävla dåligt att vi pc gamers ALLTID nu mera ska få vänta flera veckor extra för alla demos som kommer =( extremt dålig stil

Medlem

Tycker det är så jävla fel. Släpps demo till konsol så ska spel släppas till pc först och främst. Mafia I släpptes till pc först och efter några år så kom det till konsol dvs. Att Mafia är ett pc-spel från början, låt det förbli det då.

Riktigt besviken.

Medlem

Har ni svårt att läsa de andra kommentarerna eller?

Förhandsboka Mafia II på steam och få ettan att lira mens man väntar höhö ... bra ide, borde fler uppföljare göra


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Skrivet av CentraX:

Tycker det är så jävla fel. Släpps demo till konsol så ska spel släppas till pc först och främst. Mafia I släpptes till pc först och efter några år så kom det till konsol dvs. Att Mafia är ett pc-spel från början, låt det förbli det då.

Riktigt besviken.

Haha, läs kommentarerna först

Medlem

jag väntar på en uppdatering av nyheten där ni meddelar att demot även kommer till pc;)
ifall det nu inte visar sig att den officiella sajten hade fel såklart.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

Det finns inget som heter att något är ett PC-spel, konsolspel osv. Det handlar bara om ekonomiska strategier. I min tro så kan alla spel göras på alla plattformar om man bara vill. Det är dock inte alltid ekonomiskt smart att göra så.

Btw, själv så njuter jag av att jag har tre veckors semester kvar när jag får mitt Mafia 2 i brevlådan. Jag har väntat på det här spelet i snart tio långa år och är så sjukt nöjd med att jag kan spela igenom det direkt utan att behöva tänka på jobbet dagen efter. Ska bli underbart!

12
Skriv svar