Star Wars: Battlefront-betan förlängs

Medlem

Fight fight fight!
Är en gammal quakare å ja de finns bra å dåliga spelare. Spelar man mot dåliga spelare så vinner man med överlägsna kills, mötte man starkare motstånd så kunde man få sig en fin känga.

Men att gnälla över kills är trams!

Medlem

Det var små kul ja men inte så mycket mer, kanske för att man mest körde själv. Blir tyvärr inget köp för mig dock, väntar på Overwatch medan jag kör på med FM15, FIFA 16, D3, BF4 etc.

Till er som köper, good luck (med röst som Taken) och may the force be with you!

Quake-konnässsör

Det känns defensivt att det är Dice som har gjort det, hade kanske hoppas på lite annorlunda.

Medlem

Hade det inte varit för att spelet frys laggar så hade det varit roligt.

Inaktiv

En stort plus är ju hur snabbt det går att börja spela. Spelet startar upp på några sekunder, tar ofta mindre än en sekund att hitta en server och sen några sekunder till innan man är inne i spelet.
Kanske är för att kartorna är så små..

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Hittebarn:
Skrivet av Greenz:

Avinstallerade när jag stötte på ca 30 fuskare på 2-3 matcher. Så himla roligt. NOT.

Stött på 1 uppenbar fuskare efter ~40-talet matcher. Fick byta server direkt då det var instant kill så fort man spawnade. Du menar alltså att det var typ 10 fuskare/match du spelade? Det låter som sinnessjuk otur. Lirade du på PC?

Den där jäkla cycler riflen kanske räknas som fusk dock!

om du tycker cycler rifle räknas som fusk så börjar jag fundera, den är inte hura nekel som helst att använda, många gånger jag siktat men lyckats skada dom endast.

Hoho nej, verkligen inte fusk. Använder den själv med "perken" som ger kortare CD för varje headshot. Kan mer eller mindre enbart springa omkring med det underbara vapnet.

Den skadar ungefär 90 om du prickar kroppen annars är det instant kill om du pricker huvudet. Men om du prickar kroppen så upp snabbt med primary, skjut 1-2 gånger och så är saken biff.

Bara känns fuskigt när man dör av den. Framförallt när man spenderat dyra pengar (in-game currency) på sköldar som stoppar all laser och så blir man plockad av en cycler på 300m avstånd. Är ju ingen bullet drop heller.

Jag älskar den.


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Medlem

Tycker spelet är svinkul. Lite synd bara att alla ens vänner sitter på trädatorer.

Medlem

Tyckte det var rätt kul som en shooter, men hade hoppats på att det skulle vara mer likt battlefield.

Gillar inte det hela med att gå på iconer och helt plötsligt spawna uppe i ett skepp, eller att man blir Luke eller Darth Vader genom detta. Tycker avsaknaden av djup förstör mycket av känslan i spelet. Men som en ytlig shooter funkar det ett litet tag iaf, förmodligen enbart för det är just Starwars

Tekniskt ett bra steg framåt för frostbite motorn och DIce, Men jag tycker också som många andra att det blev tråkigt efter bara några matcher, synd att varje match blir samma sak när starwars känslan är så bra

Medlem
Skrivet av Greenz:
Skrivet av Hittebarn:
Skrivet av Greenz:

Avinstallerade när jag stötte på ca 30 fuskare på 2-3 matcher. Så himla roligt. NOT.

Stött på 1 uppenbar fuskare efter ~40-talet matcher. Fick byta server direkt då det var instant kill så fort man spawnade. Du menar alltså att det var typ 10 fuskare/match du spelade? Det låter som sinnessjuk otur. Lirade du på PC?

Den där jäkla cycler riflen kanske räknas som fusk dock!

yes, jag lirade på pc. Hamnade på ett par servrar där de hela tiden försvann spelare och med texten löpande "FAIRFIGHT BANNED: USERXXX.." Något i den stilen. När man möter spelare med över 50-60 kills i slutet på en runda. Då blir man lack. Gillar spelat förövrigt. Men fuskare på en beta. Fy fan.

Vill bara svara på det här eftersom att det känns så oerhört löjligt, när meddelandet FAIRFIGHT BANNED: xxxxx kommer upp så är det inte för att de just nu fuskat, FairFight kan ha varit någon som fuskar i battlefield också, detta berättar bara att en användare som har försökt att joina är fairfight bannad och kommer inte att komma in på servern.

Har själv haft ruskigt mycket kills varje match både som rebel och imperial och inte fasen fuskar jag inte, tog nästan lite illa upp när du rätt ut kallar dom som vet hur man spelar fuskare för att du inte vet hur du ska bära dig åt för att få den mängden kills själv.

Som bäst har jag dragit 100 - 0 som rebel och det gick genom att sitta delvis i turrets och flytta sig taktiskt när dom var nära en så att man kunde komma bakifrån och plocka dom en och en.

Medlem
Skrivet av Hittebarn:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Hittebarn:
Skrivet av Greenz:

Avinstallerade när jag stötte på ca 30 fuskare på 2-3 matcher. Så himla roligt. NOT.

Stött på 1 uppenbar fuskare efter ~40-talet matcher. Fick byta server direkt då det var instant kill så fort man spawnade. Du menar alltså att det var typ 10 fuskare/match du spelade? Det låter som sinnessjuk otur. Lirade du på PC?

Den där jäkla cycler riflen kanske räknas som fusk dock!

om du tycker cycler rifle räknas som fusk så börjar jag fundera, den är inte hura nekel som helst att använda, många gånger jag siktat men lyckats skada dom endast.

Hoho nej, verkligen inte fusk. Använder den själv med "perken" som ger kortare CD för varje headshot. Kan mer eller mindre enbart springa omkring med det underbara vapnet.

Den skadar ungefär 90 om du prickar kroppen annars är det instant kill om du pricker huvudet. Men om du prickar kroppen så upp snabbt med primary, skjut 1-2 gånger och så är saken biff.

Bara känns fuskigt när man dör av den. Framförallt när man spenderat dyra pengar (in-game currency) på sköldar som stoppar all laser och så blir man plockad av en cycler på 300m avstånd. Är ju ingen bullet drop heller.

Jag älskar den.

Tycker absolut inte cycler rifle var fusk över huvud taget, enda vapnet som var lite väl op var dlt-19 du kunde ha den som en jäkla sniper och man fick fan fler kills med den än med cycler.

Medlem
Skrivet av phi:
Skrivet av Greenz:
Skrivet av Hittebarn:
Skrivet av Greenz:

Avinstallerade när jag stötte på ca 30 fuskare på 2-3 matcher. Så himla roligt. NOT.

Stött på 1 uppenbar fuskare efter ~40-talet matcher. Fick byta server direkt då det var instant kill så fort man spawnade. Du menar alltså att det var typ 10 fuskare/match du spelade? Det låter som sinnessjuk otur. Lirade du på PC?

Den där jäkla cycler riflen kanske räknas som fusk dock!

yes, jag lirade på pc. Hamnade på ett par servrar där de hela tiden försvann spelare och med texten löpande "FAIRFIGHT BANNED: USERXXX.." Något i den stilen. När man möter spelare med över 50-60 kills i slutet på en runda. Då blir man lack. Gillar spelat förövrigt. Men fuskare på en beta. Fy fan.

Jag är en av dessa fuskare eftersom att jag hade 50-60 kills i snitt på walker assault och runt 30-40 kills på drop zone.

Eller så kan det ju vara så enkelt att de flesta är fullkomligt värdelösa på spelet och FPS-spel i allmänhet.

53-10 på drop zone. Kanske slänger upp det på tuben i morgon


signatur

MattiAceGaming

Medlem

Pre-orderar ej men det lär mycket väl bli ett köp på releasedagen.

Skrivet av MattiAce:
Skrivet av phi:
Skrivet av Greenz:
Skrivet av Hittebarn:
Skrivet av Greenz:

Avinstallerade när jag stötte på ca 30 fuskare på 2-3 matcher. Så himla roligt. NOT.

Stött på 1 uppenbar fuskare efter ~40-talet matcher. Fick byta server direkt då det var instant kill så fort man spawnade. Du menar alltså att det var typ 10 fuskare/match du spelade? Det låter som sinnessjuk otur. Lirade du på PC?

Den där jäkla cycler riflen kanske räknas som fusk dock!

yes, jag lirade på pc. Hamnade på ett par servrar där de hela tiden försvann spelare och med texten löpande "FAIRFIGHT BANNED: USERXXX.." Något i den stilen. När man möter spelare med över 50-60 kills i slutet på en runda. Då blir man lack. Gillar spelat förövrigt. Men fuskare på en beta. Fy fan.

Jag är en av dessa fuskare eftersom att jag hade 50-60 kills i snitt på walker assault och runt 30-40 kills på drop zone.

Eller så kan det ju vara så enkelt att de flesta är fullkomligt värdelösa på spelet och FPS-spel i allmänhet.

53-10 på drop zone. Kanske slänger upp det på tuben i morgon

Haha, 50~60 kills i slutet är inte ett tecken på fusk. Brukar komma upp i liknande siffror beroende på vad jag gör och vilken sida jag befinner mig på. Jag bryr mig så mycket om det som Rebel men som The Empire så kommer man ganska lätt upp i 50~60+, särskilt om du sitter i ett fordon samtidigt.

Även detta är inte nödvändigtvis ett tecken på fusk då han spelade som The Empire, de har chansen att samla ihop en rejäl summa med kills - men såklart krävs det att du är med på noterna för det. (Oftast genom AT-ST, AT-AT och Tiefighters. Inte så mycket till fots tror jag.)

Här är en liknande kille som inte använt sig utav fusk. Det är inte så svårt att komma upp i dessa summorna som sagt.

Här har vi en hacker där emot. Han spelar som en rebel, och kollar du på resten av laget så har de knappt några kills - han har troligtvis nappat åt sig rubbet själv. Det ser ut att vara något skumt i görningen här.

Så med det sagt - nu vet jag i och för sig inte hur du spelar, men det låter som du behöver lära dig hur spelet fungerar lite ordentligare innan du uttalar dig. 30 fuskare på sådan kort tid - jag vet inte om jag köper det riktigt. Har själv inte stött på en enda(menar inte det som att det inte sker).

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Hittebarn:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Hittebarn:
Skrivet av Greenz:

Avinstallerade när jag stötte på ca 30 fuskare på 2-3 matcher. Så himla roligt. NOT.

Stött på 1 uppenbar fuskare efter ~40-talet matcher. Fick byta server direkt då det var instant kill så fort man spawnade. Du menar alltså att det var typ 10 fuskare/match du spelade? Det låter som sinnessjuk otur. Lirade du på PC?

Den där jäkla cycler riflen kanske räknas som fusk dock!

om du tycker cycler rifle räknas som fusk så börjar jag fundera, den är inte hura nekel som helst att använda, många gånger jag siktat men lyckats skada dom endast.

Hoho nej, verkligen inte fusk. Använder den själv med "perken" som ger kortare CD för varje headshot. Kan mer eller mindre enbart springa omkring med det underbara vapnet.

Den skadar ungefär 90 om du prickar kroppen annars är det instant kill om du pricker huvudet. Men om du prickar kroppen så upp snabbt med primary, skjut 1-2 gånger och så är saken biff.

Bara känns fuskigt när man dör av den. Framförallt när man spenderat dyra pengar (in-game currency) på sköldar som stoppar all laser och så blir man plockad av en cycler på 300m avstånd. Är ju ingen bullet drop heller.

Jag älskar den.

Tycker absolut inte cycler rifle var fusk över huvud taget, enda vapnet som var lite väl op var dlt-19 du kunde ha den som en jäkla sniper och man fick fan fler kills med den än med cycler.

Du missuppfattar lite vad jag menar. Tänk AWP från CS och Railgun från Quake. Alltså vapen som är otroligt kraftiga men kräver säker precision. När du blir one-shottad från dessa så känns det "fuskigt" eftersom man egentligen inte kan göra någonting åt det förutom att hålla sig i rörelse/bakom skydd. Skulle aldrig vilja plocka bort något av dessa vapen dock eftersom skicklighet skall givetvis belönas. Använder ju som sagt samma vapen ständigt själv

Jag använder dlt-19 också. Känner mig som ett svin


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Avstängd

Jag vet inte om detta är för att det är en beta men har några små punkter.

Anpassningsbarheten gömmer sig verkligen, jag har inte kunnat annpassat mina vapen som på Battlefield med val av 4 st grejer.

Ranken syns inte i poänglistan är det meningen eller är det bara för att det är beta?

Medlem

Största minuset hittils måste vara powerup-systemet för att få flyga, var skitsugen på att slita åt mig ett skepp i hangaren och flyga ut och kötta =(

Medlem
Skrivet av Greenz:
Skrivet av XAM:
Skrivet av Greenz:
Skrivet av phi:
Skrivet av Greenz:
Skrivet av phi:
Skrivet av Greenz:
Skrivet av phi:
Skrivet av Greenz:
Skrivet av Hittebarn:
Skrivet av Greenz:

Avinstallerade när jag stötte på ca 30 fuskare på 2-3 matcher. Så himla roligt. NOT.

Stött på 1 uppenbar fuskare efter ~40-talet matcher. Fick byta server direkt då det var instant kill så fort man spawnade. Du menar alltså att det var typ 10 fuskare/match du spelade? Det låter som sinnessjuk otur. Lirade du på PC?

Den där jäkla cycler riflen kanske räknas som fusk dock!

yes, jag lirade på pc. Hamnade på ett par servrar där de hela tiden försvann spelare och med texten löpande "FAIRFIGHT BANNED: USERXXX.." Något i den stilen. När man möter spelare med över 50-60 kills i slutet på en runda. Då blir man lack. Gillar spelat förövrigt. Men fuskare på en beta. Fy fan.

Jag är en av dessa fuskare eftersom att jag hade 50-60 kills i snitt på walker assault och runt 30-40 kills på drop zone.

Eller så kan det ju vara så enkelt att de flesta är fullkomligt värdelösa på spelet och FPS-spel i allmänhet.

Du behöver ju inte nedvärdera det jag skrev. Ni som ska driva med mig kan hålla käften.

Det är ju dock uppenbart att du är en sådan person som inte kan acceptera att det finns många som är mycket bättre än vad du är och du sitter säkert där och håller på att explodera så fort du dör och skriker "fuskare!" varenda gång. Har jag rätt eller fel?

Jag har nämligen flertalet vänner som är exakt likadan och ibland blir man tvungen att mute:a dem pga att man blir så less på att lyssna på deras gnäll hela tiden. Och det roligaste är att de triggar varandra hela tiden och det börjar oftast med att en säger något i stil med "jaha, nu har vi en fuskare på servern" varpå de andra börjar hålla med "ja nu var det han igen! jävla fuskare!" och till slut sitter de och skriker i micen och försöker överrösta varandra.

Själv sitter man bara där och skakar på huvudet och förstår inte vad de gnäller på eftersom att man inte har sett spelaren som påstås fuska göra något konstigt alls mer än att döda dem flera gånger.

Snälla nån, du vet väl för fan inget om jag är bättre eller sämre? Dags att veta något om mig som person istället för att "anta" att jag är på ett visst sätt. Galning.

Men vet du vad, det är precis det jag kan baserat på att du 1) tycker att 50-60 kills är något märkvärdigt och anser att det är ett tecken på att någon fuskar och 2) du hävdar att du sett 30 st fuskare på 2-3 matcher och sist men inte minst 3) du tog det personligt när jag skrev att de flesta är fullkomligt värdelösa på FPS-spel i allmänhet.

Är det inte lite läskigt att en helt främmande person på ett forum kan läsa dig så enkelt?

Men du har inte läst mig. Jag förstår verkligen inte dig. Sluta lek psykolog och sluta larva dig.

När "FAIRFIGHT"-meddelandet kommer upp så handlar det om ALLA servrar som kör fairfight, även Battlefield skulle jag tro. Så dessa personer du ser bli bannade spelar förmodligen inte ens på samma server som dig. Jag har spelat betan konstant sedan release, ALDRIG sett en fuskare på PC. Brukar själv toppa listan med mina kompisar, och har aldrig hört någon gnälla på oss om fusk heller. ~50 kills är ganska normalt ifall man vet hur man ska sikta då majoriteten i detta spel inte verkar veta vad bak och fram är ens.

Precis som den andra killen så hänger du upp tid på siffrorna jag presenterar. Nu är det inte det som är problemet och som gör mig sur. Det är att det FUSKAS. Hänger du med eller?

Förlåt att jag också halkar in här, men har du MÖTT någon fuskare i SW:Battlefront då? Som exempelvis konstant dödar dig tvärs över banan då du spawnar, eller blåser din skalle oavsätt distans eller liknande?
Jag bryr mig inte alls att det står "FAIRFIGHT Banned bla bla bla" annat än att det är skönt att det försvann en spelare ur någon server som använder fusk.
I dina uttalanden så låter det som att du stör dig på att det fanns en/flera fuskare som vart bannad men inte dödade dig, annat än de 50-60kills du först nämde.

Det finns fuskare i ALLA spel ute på marknaden, så om du stör dig så mycket så borde du nog sluta spela eller tänka efter lite. Fuskandet kommer aldrig sluta hos människan, tyvärr.

Medlem

Känns för mycket som ett tv-spel till datorn. Är "neutral" till spelet, vill se mer innan domen faller.

Vad gäller fuskare så kryllar det fortfarande av demi BF4 och Hardline och eftersom detta är ett Dice-spel så känns det rätt orimligt att de just denna gång byggt ett mygelfritt spel. Till tidigare betor har det ju också funnits cheats så varför inte till denna. Känns naivt att tro annat.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av NodCommander:

Potential i spelet, men kommer inte att vara klart till släppdagen. Inte heller värt den summa pengar de efterfrågar, alldeles för lite innehåll för det.

För lite innehåll? Det här är en BETA med två kartor och två spellägen. Fulla versionen kommer att innehålla flera andra spellägen och förmodligen flera kartor per spelläge.

phi
Medlem
Skrivet av MattiAce:
Skrivet av phi:
Skrivet av Greenz:
Skrivet av Hittebarn:
Skrivet av Greenz:

Avinstallerade när jag stötte på ca 30 fuskare på 2-3 matcher. Så himla roligt. NOT.

Stött på 1 uppenbar fuskare efter ~40-talet matcher. Fick byta server direkt då det var instant kill så fort man spawnade. Du menar alltså att det var typ 10 fuskare/match du spelade? Det låter som sinnessjuk otur. Lirade du på PC?

Den där jäkla cycler riflen kanske räknas som fusk dock!

yes, jag lirade på pc. Hamnade på ett par servrar där de hela tiden försvann spelare och med texten löpande "FAIRFIGHT BANNED: USERXXX.." Något i den stilen. När man möter spelare med över 50-60 kills i slutet på en runda. Då blir man lack. Gillar spelat förövrigt. Men fuskare på en beta. Fy fan.

Jag är en av dessa fuskare eftersom att jag hade 50-60 kills i snitt på walker assault och runt 30-40 kills på drop zone.

Eller så kan det ju vara så enkelt att de flesta är fullkomligt värdelösa på spelet och FPS-spel i allmänhet.

53-10 på drop zone. Kanske slänger upp det på tuben i morgon

Snyggt. Jag tog mig aldrig över 50-strecket trots att jag flera gånger lät motståndarlaget plocka pods för att förlänga matchen.

Medlem
Skrivet av ClockWise:

Tycker spelet är riktigt kul, det är en härlig känsla med Star Wars-temat. Det jag mest är orolig för är att man behöver lägga för mycket tid för att få ut något roligt av spelet. Märkte att när jag började spela betan så mötte jag folk som redan rankat upp en del, och de var inte bara bättre på att sikta än mig utan kraftfullare vapen som dödade mig väldigt snabbt. Att sitta och nöta för att få tillgång till samma utrustning är något jag hatar i spel, men förhoppningsvis så balanseras det någorlunda vid skarpt släpp sedan Då blir det nog ett köp!

Men att sitta trycka på rank 5 och möta folk på rank 15...då köper jag inte spelet.

Max rank ligger ju på 5 dock. Tar ca 2 timmar att nå.

Medlem
Skrivet av Elixx:

Max rank ligger ju på 5 dock. Tar ca 2 timmar att nå.

Max rank i betan är 5 inte i det fullständiga spelet.

Medlem
Skrivet av fantomsmurfen:
Skrivet av Elixx:

Max rank ligger ju på 5 dock. Tar ca 2 timmar att nå.

Max rank i betan är 5 inte i det fullständiga spelet.

Jo så klart. Det jag menar är att man slipper sitta och "nöta" lvl 5 hela livet. Sen håller jag inte med om att vapnen är op ju högre man blir. Ok jetpack är helt klart bästa verkltyget, men jag använder fortfarande standart vapnen då jag ärligt får mest kills med dem.

Medlem
Skrivet av Elixx:
Skrivet av ClockWise:

Tycker spelet är riktigt kul, det är en härlig känsla med Star Wars-temat. Det jag mest är orolig för är att man behöver lägga för mycket tid för att få ut något roligt av spelet. Märkte att när jag började spela betan så mötte jag folk som redan rankat upp en del, och de var inte bara bättre på att sikta än mig utan kraftfullare vapen som dödade mig väldigt snabbt. Att sitta och nöta för att få tillgång till samma utrustning är något jag hatar i spel, men förhoppningsvis så balanseras det någorlunda vid skarpt släpp sedan Då blir det nog ett köp!

Men att sitta trycka på rank 5 och möta folk på rank 15...då köper jag inte spelet.

Max rank ligger ju på 5 dock. Tar ca 2 timmar att nå.

Jag förstår inte riktigt tänket där - kraftfullare vapen? Tänker du på betan nu eller hur det kan bli i hela versionen? Jag har låst upp allt men efter att ha testat det sista vapnet man kan låsa upp så kände jag att det inte var min grej överhuvudtaget. Visst är det farligt i rätt händer men det kan väl sägas om allt? Jag gick tillbaka till en E-11 Blaster Rifle då jag upplevde den som bekvämast för mig (vilket är Empire starter-vapnet). Tror det handlar mer om att lära sig använda vapnet än att låsa upp "rätt" vapen...åtminstone från min upplevelse.

Medlem
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av Elixx:
Skrivet av ClockWise:

Tycker spelet är riktigt kul, det är en härlig känsla med Star Wars-temat. Det jag mest är orolig för är att man behöver lägga för mycket tid för att få ut något roligt av spelet. Märkte att när jag började spela betan så mötte jag folk som redan rankat upp en del, och de var inte bara bättre på att sikta än mig utan kraftfullare vapen som dödade mig väldigt snabbt. Att sitta och nöta för att få tillgång till samma utrustning är något jag hatar i spel, men förhoppningsvis så balanseras det någorlunda vid skarpt släpp sedan Då blir det nog ett köp!

Men att sitta trycka på rank 5 och möta folk på rank 15...då köper jag inte spelet.

Max rank ligger ju på 5 dock. Tar ca 2 timmar att nå.

Jag förstår inte riktigt tänket där - kraftfullare vapen? Tänker du på betan nu eller hur det kan bli i hela versionen? Jag har låst upp allt men efter att ha testat det sista vapnet man kan låsa upp så kände jag att det inte var min grej överhuvudtaget. Visst är det farligt i rätt händer men det kan väl sägas om allt? Jag gick tillbaka till en E-11 Blaster Rifle då jag upplevde den som bekvämast för mig (vilket är Empire starter-vapnet). Tror det handlar mer om att lära sig använda vapnet än att låsa upp "rätt" vapen...åtminstone från min upplevelse.

Jo vi delar uppfattning. Tror du citera lite fel där

Medlem
Skrivet av Elixx:
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av Elixx:
Skrivet av ClockWise:

Tycker spelet är riktigt kul, det är en härlig känsla med Star Wars-temat. Det jag mest är orolig för är att man behöver lägga för mycket tid för att få ut något roligt av spelet. Märkte att när jag började spela betan så mötte jag folk som redan rankat upp en del, och de var inte bara bättre på att sikta än mig utan kraftfullare vapen som dödade mig väldigt snabbt. Att sitta och nöta för att få tillgång till samma utrustning är något jag hatar i spel, men förhoppningsvis så balanseras det någorlunda vid skarpt släpp sedan Då blir det nog ett köp!

Men att sitta trycka på rank 5 och möta folk på rank 15...då köper jag inte spelet.

Max rank ligger ju på 5 dock. Tar ca 2 timmar att nå.

Jag förstår inte riktigt tänket där - kraftfullare vapen? Tänker du på betan nu eller hur det kan bli i hela versionen? Jag har låst upp allt men efter att ha testat det sista vapnet man kan låsa upp så kände jag att det inte var min grej överhuvudtaget. Visst är det farligt i rätt händer men det kan väl sägas om allt? Jag gick tillbaka till en E-11 Blaster Rifle då jag upplevde den som bekvämast för mig (vilket är Empire starter-vapnet). Tror det handlar mer om att lära sig använda vapnet än att låsa upp "rätt" vapen...åtminstone från min upplevelse.

Jo vi delar uppfattning. Tror du citera lite fel där

Oops, japp, citerade fel! Haha

Medlem
Skrivet av phi:
Skrivet av MattiAce:
Skrivet av phi:
Skrivet av Greenz:
Skrivet av Hittebarn:
Skrivet av Greenz:

Avinstallerade när jag stötte på ca 30 fuskare på 2-3 matcher. Så himla roligt. NOT.

Stött på 1 uppenbar fuskare efter ~40-talet matcher. Fick byta server direkt då det var instant kill så fort man spawnade. Du menar alltså att det var typ 10 fuskare/match du spelade? Det låter som sinnessjuk otur. Lirade du på PC?

Den där jäkla cycler riflen kanske räknas som fusk dock!

yes, jag lirade på pc. Hamnade på ett par servrar där de hela tiden försvann spelare och med texten löpande "FAIRFIGHT BANNED: USERXXX.." Något i den stilen. När man möter spelare med över 50-60 kills i slutet på en runda. Då blir man lack. Gillar spelat förövrigt. Men fuskare på en beta. Fy fan.

Jag är en av dessa fuskare eftersom att jag hade 50-60 kills i snitt på walker assault och runt 30-40 kills på drop zone.

Eller så kan det ju vara så enkelt att de flesta är fullkomligt värdelösa på spelet och FPS-spel i allmänhet.

53-10 på drop zone. Kanske slänger upp det på tuben i morgon

Snyggt. Jag tog mig aldrig över 50-strecket trots att jag flera gånger lät motståndarlaget plocka pods för att förlänga matchen.

Nu fick du en dag till på dig, kötta på


signatur

MattiAceGaming

Medlem

Riktigt roligt. Snyggt som faen, spelat cirka 8-9 timmar måste köpas sen

Medlem

Jag håller inte riktigt med. Tyckte det var enorm skillnad på vad man hade för perks, och inte nödvändigtvis vapen. Är fullt medveten om att det endast är beta och max rank var 5 här, men kommer även ihåg när jag lirade BF och blev smekt för att jag inte hade lika bra vapen som resten (beror på att jag är kass med FPS på konsol också ofc). Tyckte även det var stor skillnad på vapnen i betan, sista vapnet var ju mycket bättre i korta avstånd och därför enormt bra på Drop Zone i mitt tycke.

Tyckte det lös igenom rätt bra redan i betan, sniper och rocket jump mest. Jag menar att det kan gå väldigt fel om man rankas mot folk som har mycket högre rank än en själv

Medlem
Skrivet av fantomsmurfen:
Skrivet av NodCommander:

Potential i spelet, men kommer inte att vara klart till släppdagen. Inte heller värt den summa pengar de efterfrågar, alldeles för lite innehåll för det.

För lite innehåll? Det här är en BETA med två kartor och två spellägen. Fulla versionen kommer att innehålla flera andra spellägen och förmodligen flera kartor per spelläge.

Ja? Jag är medveten om det. Och nej, det är inte en beta. Det är ett demo.

123
Skriv svar