Death Thrash - för dig som tycker Fallout är för puttinuttigt

Robot
Death Thrash - för dig som tycker Fallout är för puttinuttigt
Medlem
Death Thrash - för dig som tycker Fallout är för puttinuttigt

Awesome

Medlem

Bästa namn ever!

Medlem

Grafik är absolut inte allt, men detta var allt för fult...

Medlem
Skrivet av Loxus:

Grafik är absolut inte allt, men detta var allt för fult...

Nä, ger ju sjukt bra stämmning, är så glad vi får spel som dom här igen.

Medlem

Utvecklare okänd? Whutt?

Medlem

Ge mig?
Hade ingen aning om att detta ens existerade för ens nyss.

Ser extremt charmigt (på sitt sätt) ut!

Medlem

Går att göra pixlig grafik snygg. Detta ser bara brunt ut.

Medlem

Ser väl inte så farligt ut. I New Vegas kan du bokstavligt talat bli sodomerad av en rostig robot. Sen kan du ju skära huvudet av döda kroppar och sparka fotboll med det om du så vill. I Fallout 3 kan du låta en hemlös törsta ihjäl. Du kan även släppa lös feral ghouls i ett hotell som lemlästar alla som bor där.

Men ni kanske har spelat censurerade versioner av Fallout 3/New Vegas?


signatur

Vi offrar allt
Slaktar tusenfalt
Våra liv slits i stycken
Bevittna de sista dödsrycken

Medlem

Så jävla coolt!


signatur

[spoiler] mööp[/spoiler]

Medlem

Det enda jag undrar är, vart är valen? Verkar ju som att alla val slutar med död

Medlem

Grafiken påminner mig om Bloodnet.
I vilket fall, det verkar som att dom ger möjlighet till olika grader av konfliktalternativ istället för att ge större valfrihet. Och grader av de valen saknas såklart i nya spel; men jag vill ha alla val inte bara dom värsta.

Medlem
Skrivet av Necroluster:

Ser väl inte så farligt ut. I New Vegas kan du bokstavligt talat bli sodomerad av en rostig robot. Sen kan du ju skära huvudet av döda kroppar och sparka fotboll med det om du så vill. I Fallout 3 kan du låta en hemlös törsta ihjäl. Du kan även släppa lös feral ghouls i ett hotell som lemlästar alla som bor där.

Men ni kanske har spelat censurerade versioner av Fallout 3/New Vegas?

Du glömde ju att säga att man kan detonera en atombomb från samma hotell. Eller vad du kan göra med det modifierade FEV-viruset...


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Medlem

Fräckt, fränt och kewlt.

Medlem

Grymt vackert!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

KoP
Medlem

Ingen som minns det gamla postapokalytiska spelet Burntime? Pixligt, skön stämning och mysig musik.

KoP
Medlem
Skrivet av waeress:

Grafiken påminner mig om Bloodnet.
I vilket fall, det verkar som att dom ger möjlighet till olika grader av konfliktalternativ istället för att ge större valfrihet. Och grader av de valen saknas såklart i nya spel; men jag vill ha alla val inte bara dom värsta.

Tycker grafiken inte alls påminner om Bloodnet. Skärmarna i Bloodnet var/är ju renderade i 3D, dvs ganska långt ifrån hur detta ser ut.

k3m
Medlem

det här är ju ett måste också. Det är precis sånt här spelbrancshen behöver. Mångfald, innovation, konkurrens, rimligare spelpriser, annorlundare spel

Medlem
Skrivet av Fleshcutter:

Bästa namn ever!

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av waeress:

Grafiken påminner mig om Bloodnet.
I vilket fall, det verkar som att dom ger möjlighet till olika grader av konfliktalternativ istället för att ge större valfrihet. Och grader av de valen saknas såklart i nya spel; men jag vill ha alla val inte bara dom värsta.

Tycker grafiken inte alls påminner om Bloodnet. Skärmarna i Bloodnet var/är ju renderade i 3D, dvs ganska långt ifrån hur detta ser ut.

Ja, jäklar. Mitt minne kopplade fel där. Kollade upp screenshots igen nu. Men det var nått som fick mig att tänka på Bloodnet.

KoP
Medlem
Skrivet av waeress:
Skrivet av KoP:
Skrivet av waeress:

Grafiken påminner mig om Bloodnet.
I vilket fall, det verkar som att dom ger möjlighet till olika grader av konfliktalternativ istället för att ge större valfrihet. Och grader av de valen saknas såklart i nya spel; men jag vill ha alla val inte bara dom värsta.

Tycker grafiken inte alls påminner om Bloodnet. Skärmarna i Bloodnet var/är ju renderade i 3D, dvs ganska långt ifrån hur detta ser ut.

Ja, jäklar. Mitt minne kopplade fel där. Kollade upp screenshots igen nu. Men det var nått som fick mig att tänka på Bloodnet.

Ganeplaynässigt är det kanske någorlunda likt ändå? Peka å klicka.

Medlem

Prepubertal dialog, lär sälja som smör!

Medlem

Såg najs ut! Mer mörka och hemska å onda spel åt folket!
Hade gärna sett att det var liiite högre upplösning så det inte var fullt så pixligt. T.ex. dungeon of endless är pixligt men jävligt snyggt (tycker jag). Men kommer helt klart bli ett köp!

Medlem

Men vilka utvecklar spelet? Googlar jag efter spelet så hittar jag bara den här artikeln.

Medlem
Skrivet av Loxus:

Grafik är absolut inte allt, men detta var allt för fult...

tycker grafiken var ett passande koncept för detta spel

1
Skriv svar