Call of Duty: Black Ops 3

Robot
Call of Duty: Black Ops 3

Skjut alla fiender, förstör fiendebaserna. Det som fungerade utmärkt som synopsis i Cannon Fodder passar alldeles strålande i Call of Duty, spelserien som fortsatt under tiotals miljoner spelare.


dmn
Medlem
Call of Duty: Black Ops 3

Synd att de späjsat till det lite för mycket. Super Mario-hopp tillför inget till den här typen av spel, tvärt om.

Releasehästryttare

Finns ju MÅNGA, betydlig sämre spel på steam än cod .. men folk kommer altid hata det som är populärt.

Typ detta:

Medlem
Skrivet av dmn:

Synd att de späjsat till det lite för mycket. Super Mario-hopp tillför inget till den här typen av spel, tvärt om.

Kan hålla med där men Treyarch har faktiskt lyckats bra med detta, balansering och vapen jämfört med Slegdehammer och deras Advanced Warfare, som floppade totalt... fast inte lika mycket som Ghosts...
Jag hade faktiskt riktigt kul i BLOPS3, det har inte jag haft sedan BLOPS 1 2010...

Medlem
Skrivet av rewoX:
Skrivet av dmn:

Synd att de späjsat till det lite för mycket. Super Mario-hopp tillför inget till den här typen av spel, tvärt om.

Kan hålla med där men Treyarch har faktiskt lyckats bra med detta, balansering och vapen jämfört med Slegdehammer och deras Advanced Warfare, som floppade totalt... fast inte lika mycket som Ghosts...
Jag hade faktiskt riktigt kul i BLOPS3, det har inte jag haft sedan BLOPS 1 2010...

Vad tyckte du om BLOPS 2? Jag tycker att ettan och tvåan är för lika. Trean kan bli lite hur som helst, men kanske lite för snabb tyckte jag, efter att jag testat betan av trean.
Jag gillade däremot Ghosts.


signatur

autograph

Medlem

"Andra förmågor kan få fiender att kräkas till de spyr."


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av autograph:
Skrivet av rewoX:
Skrivet av dmn:

Synd att de späjsat till det lite för mycket. Super Mario-hopp tillför inget till den här typen av spel, tvärt om.

Kan hålla med där men Treyarch har faktiskt lyckats bra med detta, balansering och vapen jämfört med Slegdehammer och deras Advanced Warfare, som floppade totalt... fast inte lika mycket som Ghosts...
Jag hade faktiskt riktigt kul i BLOPS3, det har inte jag haft sedan BLOPS 1 2010...

Vad tyckte du om BLOPS 2? Jag tycker att ettan och tvåan är för lika. Trean kan bli lite hur som helst, men kanske lite för snabb tyckte jag, efter att jag testat betan av trean.
Jag gillade däremot Ghosts.

Jag va inte så intresserad av BLOPS 2 då det släpptes, troligtvis för att jag va så inne i BF3 och sedan BF4... men köpte det nu senaste Julen för typ 100:- och det var det helt klart värt, faktiskt roligare än jag förväntade mig och väldigt välbalancerat. Men vart fort less efter lvl 55 vilket jag uppnådde på runt 15-20timmar

Medlem
Skrivet av Devan:

Finns ju MÅNGA, betydlig sämre spel på steam än cod .. men folk kommer altid hata det som är populärt.

Typ detta:

https://www.youtube.com/embed/uKKvd_56B_0

Skillnaden är att Cod är ett AAA-spel med enorm budget, och trots det fortfarande tråkigt.

Medlem

Är det bara jag eller ser den 'allvarliga herren' ut som Christopher Meloni ?

Medlem
Skrivet av rewoX:
Skrivet av dmn:

Synd att de späjsat till det lite för mycket. Super Mario-hopp tillför inget till den här typen av spel, tvärt om.

Kan hålla med där men Treyarch har faktiskt lyckats bra med detta, balansering och vapen jämfört med Slegdehammer och deras Advanced Warfare, som floppade totalt... fast inte lika mycket som Ghosts...
Jag hade faktiskt riktigt kul i BLOPS3, det har inte jag haft sedan BLOPS 1 2010...

Personligen tyckte jag att Advanced Warfare kändes fräscht för första gången på länge.. Gillade personligen även "dash'arna" och "air dash'arna" i SP och MP. Blev lite mer skill i MP också, vad än vissa säger.

Ghosts tyckte jag dock var sämst, iaf i MP.

Dock tycker jag personligen att Advanced Warfare inte har en sportkeps på Titanfall i MP, detsamma gäller Blops 3.

Men, jag lär köpa Blops 3 dock, klara kampanjen, köra en massa MP och sen sälja

Medlem
Skrivet av Lepracy:

Är det bara jag eller ser den 'allvarliga herren' ut som Christopher Meloni ?

Jag tänkte exakt samma sak när jag såg trailern. Och mycket riktigt.. Det är han ---- http://www.imdb.com/name/nm0005221/?ref_=fn_al_nm_1

Tummen upp från mig!

1
Skriv svar