Lär dig allt om World of Warcrafts nya klass

Robot
Lär dig allt om World of Warcrafts nya klass

Illidan må vara den första men i nästa expansion kommer vem som helst kunna bli demon hunter - om de bränner ut sina ögon.

#world-of-warcraft, #world-of-warcraft-legion


Medlem
Lär dig allt om World of Warcrafts nya klass

Demon HUnter är en class, inte en ras

Medlem

Som redan påpekats så är Demon Hunter ingen ny ras, utan en ny klass.
Dock kan endast Night Elfs och Blood Elfs vara Demon Hunters.

Skägg.
10 Chambers

Skrev rätt i texten i alla fall!


signatur
Medlem

Förbered er på oändliga mängder av Illìdan, Illidanz, Illidän etc

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Skrev rätt i texten i alla fall!

haha asså Calle du är så jävla skön


signatur

Skin som den bruna prutten du engång var.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Steri0x:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Skrev rätt i texten i alla fall!

haha asså Calle du är så jävla skön


signatur
Medlem

Så sjukt sugen på Vanilla WoW. Inget slog känslan av att ta ner Ragnaros med 39 guild kompisar. Men det får man la bara på privat servers som har items och stats som är käpprätt åt helv***.

Medlem

Nej det finns helt speglade blizz servrar... jag lvoar dig nostalgin var ett jävla töcken som lade sig över spelupplevelsen.

Du kan ju tänka dig hur svårt det är att hitta vettiga spelare bland en totalt free to play spelar bas som spelar ett spel på piratservrar.

För att inte nämna hur jäkla många barnsjukdomar spelet fortfarnade hade i Vanilla.


signatur

P.L.U.R

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Steri0x:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Skrev rätt i texten i alla fall!

haha asså Calle du är så jävla skön

"brännta" ?

Medlem

Vanilla var inte så ballt.
Allting var nytt
Ni var yngre
Det fanns ingenting att jämföra med

Vanilla var inte alls bra, egentligen. 40-man raids är ett påhitt, det går inte att kontrollera att så många spelare faktiskt gör det de skall göra. Jag tror inte att jag kan komma på någonting som försämrades i den första expansionen, jämfört med vanilla.

Medlem
Skrivet av Locktail:

Så sjukt sugen på Vanilla WoW. Inget slog känslan av att ta ner Ragnaros med 39 guild kompisar. Men det får man la bara på privat servers som har items och stats som är käpprätt åt helv***.

man kan hitta blizzlike servrar som förhåller sig till hur riktiga är, satt och spelade massvis med såna förr. Nu vettefan hur bra det skulle gå att finna men det gick då tidigare för några år sedan

Medlem
Skrivet av Locktail:

Så sjukt sugen på Vanilla WoW. Inget slog känslan av att ta ner Ragnaros med 39 guild kompisar. Men det får man la bara på privat servers som har items och stats som är käpprätt åt helv***.

Jag tror inte du skulle komma i närheten utav samma känsla om du skulle få chansen igen, tyvärr.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av enboomer:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Steri0x:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Skrev rätt i texten i alla fall!

haha asså Calle du är så jävla skön

"brännta" ?

Jag tänkte rätt?


signatur
Medlem

i fall ni vill spela vanila googla nostalrius bästa vanila server som fins

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Vanilla var inte så ballt.
Allting var nytt
Ni var yngre
Det fanns ingenting att jämföra med

Vanilla var inte alls bra, egentligen. 40-man raids är ett påhitt, det går inte att kontrollera att så många spelare faktiskt gör det de skall göra. Jag tror inte att jag kan komma på någonting som försämrades i den första expansionen, jämfört med vanilla.

Vanilla var väldigt bra, och fanns väldigt mycket att jämnföra med EQ1, EQ2, UO, AC, kan lista många flera också.

Det går klart att organisera och spela i 40 man raid, självklart kräver det mera engagemang men det fanns många som spelade 40 man utan några större problem.

Sedan finns det massivt med saker som var bättre i vanilla än i första expansionen.

Skulle nästan vilja säga att det mesta var bättre, bortsett från att man inte kunde spela Druid, Paladin och Shaman som annat än healer i raid på accepterad nivå.

Upplevelsen i vanilla Wow är så mycket bättre tackvare att det är en större värld, allt gick inte att nå på några sekunder mer eller mindre. Det fanns inga flying mounts vilket är en stor vinst.

Bara för att nämna väldigt lite av det som var bättre.

Medlem

delar med mig en klassiker ifrån min guild awakening länkat förut här tror jag men nostalgin och hur dålig kvalite det vart på att spela in då haha, spelade i awakening, jag vart imbadin kanske någon här som spelade där med mig? who knows pm såfall

hade så ball med kelziad elexis rage och beezle i ventrilo dom dagarna haha

där kommer jag framspringandes när vi körde aq40 progress huhurran vart en jävla bitch!

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Vanilla var inte så ballt.
Allting var nytt
Ni var yngre
Det fanns ingenting att jämföra med

Vanilla var inte alls bra, egentligen. 40-man raids är ett påhitt, det går inte att kontrollera att så många spelare faktiskt gör det de skall göra. Jag tror inte att jag kan komma på någonting som försämrades i den första expansionen, jämfört med vanilla.

Flying mounts tog död på world pvp. Ett ställe som strangletorn vale var värsta krigszonen. Oavsett vilken level man var fanns det alltid spelare av den andra factionen i området och det blev ofta blodiga strider.
Nu består World PVP av att en max level hoppar av sin flying mount och one shottar en 40 levels lägre spelare för att sedan fly till hemstaden innan personen hinner logga in.

Det tog tid att levela upp och allt fler personer lärde sig spela sin klass. Det har med tiden visat sig vara ett problem där allt mindre lärde sig spela sin klass så resultatet var att blizzard gimpade ner hela systemet och fördummade spelet till den nivå att det idag är få skillnader mellan klasserna.
Finns ingen orsak längre att ha några andra områden i spelet förutom huvudstaden där man kan använda sig av group finders. Att man kan betala blizzard för att få sin karaktär levlad var mer eller mindre spiken i kistan.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Spelar folk det där fortfarande?


signatur

ugga bugga über hauling lugga

Medlem
Skrivet av RedEyeJoe:

Spelar folk det där fortfarande?

nä.. absolut inga spelar wow....helt öde

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av RedEyeJoe:

Spelar folk det där fortfarande?

nä.. absolut inga spelar wow....helt öde

Ointressant är det iaf. Speciellt nu när man dumpar updates för att försöka hålla kvar spelare.
Börjar likna "Att piska på död häst"...


signatur

ugga bugga über hauling lugga

1
Skriv svar