Redaktionen snackar: Wasteland 2 till konsol

Robot
Redaktionen snackar: Wasteland 2 till konsol

Hur funkar det att lira hardcore-RPG på PS4 och Xbox One? Redaktionen filmar och testar!


k3m
Medlem
Redaktionen snackar: Wasteland 2 till konsol

woohoo vad jag längtat nu ska jag kolla filmen medans spelet laddar

Medlem

Grymt! Blir köp direkt...

Medlem

Trevlig video. Någon som vet vad priset är till konsol?

Medlem

Kul med rörlig o ljudlig fz.

Medlem
Medlem

Måste säga två saker:

1. Jag gillar videon. Den här typen av första intryck ser jag gärna mer av. I fallet med re-releases av lite äldre spel på nya plattformar ser jag hellre en halvtimme-45 minuter där ni dyker in och spelar och diskuterar skillnaderna än en lång recension. Spelen är ju ofta till största delen detsamma, det är skillnaderna som är intressanta i det läget. Men även helt nya titlar ser jag gärna såna här videos från, i väntan på en recension.

2. Jocke är verkligen dålig på Wasteland 2.

Frilansare
Skrivet av Bennii:

Måste säga två saker:

1. Jag gillar videon. Den här typen av första intryck ser jag gärna mer av. I fallet med re-releases av lite äldre spel på nya plattformar ser jag hellre en halvtimme-45 minuter där ni dyker in och spelar och diskuterar skillnaderna än en lång recension. Spelen är ju ofta till största delen detsamma, det är skillnaderna som är intressanta i det läget. Men även helt nya titlar ser jag gärna såna här videos från, i väntan på en recension.

2. Jocke är verkligen dålig på Wasteland 2.

Haha!

Medlem
Skrivet av SuBOnez:

Trevlig video. Någon som vet vad priset är till konsol?

369 betalade jag på Playstation Store. Skulle ha köpt den till PC istället eftersom kameran är horribel. Det är den på PC också (enligt alla foruminlägg) men där har det kommit en fix vilket vi på konsol inte får. Ännu i alla fall.

Medlem

Jag lirar på PC med x-box kontroller. Tycker det fungerar jättebra.

1
Skriv svar