... pssst... det är rea på smygspel på Steam

Robot
Medlem
... pssst... det är rea på smygspel på Steam

under 12 kr för beyond good and evil, visst det är ett gammalt spel men det där är så grymt värt det.

Medlem

Gunpoint för €1,75, och Mark of the Ninja för €3,74! Köp!

Jag slog till och köpte Beyond Good & Evil per rekommendation från ovan skribent. Jag får lite intrycket av att spelet hör till spelhistorien med tanke på hur mycket det pratas om det spelet, så det ska bli kul att få spela det för första gången.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Om vi nu diskuterar bra deals så vill jag rekommendera den nuvarande Humble bundle (https://www.humblebundle.com/) med Capcom spel.

Det blir ännu lättare att argumentera att köpa massa spel som kommer att damma i steam-biblioteket då man kan välja att låta alla pengar på rädda barnen eller liknanade.

Medlem

"Man är synnerligen generösa med stealt-begreppet"

Not sure if mean stealth eller stolen.

Redaktör
Skrivet av hellspooned:

"Man är synnerligen generösa med stealt-begreppet"

Not sure if mean stealth eller stolen.

Priserna är rena stölden. Eller så var jag generös med stavningskollen.


signatur
Medlem

Lockande rea, men jag har köpt på tok för många spel på sistone...


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

pssst...enjoy the silence, depeche reference ?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Redaktör
Skrivet av WarpGuN:

pssst...enjoy the silence, depeche reference ?


signatur
Inaktiv

Den där känslan när man vill köpa något på en Steamrea, men inser sen att man har 80% av alla de spel som erbjuds. De som man inte har, är man inte intresserad av.

Medlem

Splinter Cell: Chaos Theory

När Splinter Cell fortfarande var Splinter Cell och bra.


signatur

Nämen!

Medlem

Thief-remaken har jag inte hunnit skaffa så det här blir ju perfekt.

Medlem

Är beyond good and evil fortfarande spelbart? Funderat på att spela det ett tag nu och med det här priset kanske man ska slå till

Kan tilläggas att jag i slutet av förra året spelade igen Psychonauts utan att störa mig på de lite klassiska problemen gamla spel tyvärr oftast har

Medlem

Köpte beyond Good and Evil. Inte spelat det sedan den första Xboxen som står på vinden någonstans.

Älskade verkligen det spelet.


signatur

P.L.U.R

Medlem

Metal Gear Revengeance, haha. Hur är det ett smygspel? Älskar spelet men det är definitivt inte stealth.

Har dock de flesta på listan redan så blir inget för mig.

Medlem

Assassin's Creed serien är också i denna rea

Medlem
Skrivet av Nemo:

Thief-remaken har jag inte hunnit skaffa så det här blir ju perfekt.

Remake? Det är fan en hädelse, hatar EM efter det spelet.

Medlem

Vill ha Invisible Inc. men tror jag kan hålla mig till julrean.

Medlem

Är alltid rea på någonting på Steam, bara du håller ögonen öppna så kan du hitta dina favoritspel för en spottstyver mitt i en vecka utan att det är någon tematisk rea:

https://steamdb.info/sales/

Medlem
Skrivet av rosroborb:

Om vi nu diskuterar bra deals så vill jag rekommendera den nuvarande Humble bundle (https://www.humblebundle.com/) med Capcom spel.

Det blir ännu lättare att argumentera att köpa massa spel som kommer att damma i steam-biblioteket då man kan välja att låta alla pengar på rädda barnen eller liknanade.

Intressant, blir att vänta på coming soon spelen, inte direkt så intresserad av avrage price spelen, och absolut inte utav 15$ spelen, sf är inte riktigtlika kul längre imo, sen RE5 var lite av en letdown, så skippar RE5:US bundle

1
Skriv svar