Notch startar nytt bolag

Robot
Notch startar nytt bolag

Notch och Jakob Porser har "högtflygande" (förlåt) planer.

#microsoft


Medlem
Notch startar nytt bolag

lol finns ba en förklaring för hans rikhet, bob marleys viseord:
https://www.youtube.com/watch?v=iGKLkaRs1NE


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem
Skrivet av electric8:

lol finns ba en förklaring för hans rikhet, bob marleys viseord:
https://www.youtube.com/watch?v=iGKLkaRs1NE

Dock var 10 tår viktigare än livet för hans del

Medlem

Läste den här notisen på diverse andra sidor och tänkte. Wow, snacka om att skriva en nyhetsartikel innan man har nån vettigt information att berätta.

Medlem

Luftfartyg är ju annars airships, vilket jag tror är en marknad som dom vill slå sig in på om inte annat bara för att fylla himlen med lite "zeppelinare" igen

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Zerics:

Luftfartyg är ju annars airships, vilket jag tror är en marknad som dom vill slå sig in på om inte annat bara för att fylla himlen med lite "zeppelinare" igen

Det hade varit episkt!


signatur
Medlem

Nyhetsbilden är bara för söt

Medlem
Skrivet av rudeboystig:
Skrivet av electric8:

lol finns ba en förklaring för hans rikhet, bob marleys viseord:
https://www.youtube.com/watch?v=iGKLkaRs1NE

Dock var 10 tår viktigare än livet för hans del

Snarare dålig rådgivning.

Medlem

För att flygindustrin har vart en sådan stabil och bra investering de senaste åren?

Medlem
Skrivet av Komured:

För att flygindustrin har vart en sådan stabil och bra investering de senaste åren?

Fast nu verkar det inte som att dem startar ett flygbolag i den formen du tror

Medlem
Skrivet av Eight08:
Skrivet av Komured:

För att flygindustrin har vart en sådan stabil och bra investering de senaste åren?

Fast nu verkar det inte som att dem startar ett flygbolag i den formen du tror

Nä men ingen form av flyg har ju gått direkt bra senaste åren, varken privatjet, vanliga passagerarplan eller rymd och helikoptrar så

Medlem
Skrivet av Komured:
Skrivet av Eight08:
Skrivet av Komured:

För att flygindustrin har vart en sådan stabil och bra investering de senaste åren?

Fast nu verkar det inte som att dem startar ett flygbolag i den formen du tror

Nä men ingen form av flyg har ju gått direkt bra senaste åren, varken privatjet, vanliga passagerarplan eller rymd och helikoptrar så

Så vitt jag har förstått det är det uthyrning till andra företag. Rätta mig om jag har fel. Det kan säkert fungera.

Medlem

Ja, varför flyga med det vanliga drägget med barnskrik, terrorister och förkylda medelålders män? Det hade inte jag heller gjort.

Megadelux

Enkelt sätt att ha ett privatjet i ett bolag för att komma undan skatter. Dra av det på företaget osv.

Medlem

Är nog till hans egna vinning att resa runt känns de som å sedan ha ett plan som kan hyras ut...?

Medlem

smuggla flyktingar till sverige för ockerbelopp kanske? Eller göra det gratis för att visa hur godhjärtad han är för svenskarna så att han mår lite bättre?

Medlem

Är det inte såna här idèer som gör att folk som blivit jätte rika rätt snabbt blir fattiga igen?

Medlem

Kanske är zeppelinare, såg något inslag på tv om att det fanns ett stort intresse då de skulle kunna lösa många problem som dagens flygplan har.

Medlem
Skrivet av Zerics:

Luftfartyg är ju annars airships, vilket jag tror är en marknad som dom vill slå sig in på om inte annat bara för att fylla himlen med lite "zeppelinare" igen

På tal om privatjet och zeppelinare, ta en titt på hur Led Zeppelin flög under sina glansdagar. Man blir inte lite sotis.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Ja, varför flyga med det vanliga drägget med barnskrik, terrorister och förkylda medelålders män? Det hade inte jag heller gjort.

av din kommentar av döma så är du säkerligen själv i minst två av de kategorierna...

Medlem
Skrivet av telison:

Läste den här notisen på diverse andra sidor och tänkte. Wow, snacka om att skriva en nyhetsartikel innan man har nån vettigt information att berätta.

Snacka om att kommentera utan att ha något vettigt att säga....

Medlem
Skrivet av Real:
Skrivet av Zidious G:

Ja, varför flyga med det vanliga drägget med barnskrik, terrorister och förkylda medelålders män? Det hade inte jag heller gjort.

av din kommentar av döma så är du säkerligen själv i minst två av de kategorierna...

Jag väljer att föreställa mig en förkyld medelålders bäbis.

1
Skriv svar