Vinn Destiny med alla expansioner

Robot
Medlem
Vinn Destiny med alla expansioner

inte illa gl

Ambassadör
Xbox

PS4...meh.


signatur

Jump in.

Medlem

Åh, det här vore guld att få vinna!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Kul! Håller tummarna

Medlem

ME me me....då kan jag sälja spelet o betala bungie för att ta tillbaka Peter dinklage som ghost.... We've woken the hive.... Pfft

Medlem

Vore kul att vinna Jag äger redan spelet men min syster är jättesugen på det men har inte råd att köpa det, så håller tummarna.


signatur

“Everything’s impossible until somebody does it.”

Medlem
Medlem

Om man vinner blir det sista pushen för att skaffa ena sån där PS4


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem

Är det någon här som hade svaret på sista frågan, som inte har spelat Destiny? D:

Medlem
Skrivet av Seveni:

Är det någon här som hade svaret på sista frågan, som inte har spelat Destiny? D:

Klart, lite google så

Medlem

Vill verkligen testa nu när Taken King har kommit och många polare har hoppat på tåget.

Medlem
Skrivet av Eddz0r:
Skrivet av Seveni:

Är det någon här som hade svaret på sista frågan, som inte har spelat Destiny? D:

Klart, lite google så

haha lite Google... sluta fuska Jag gissade på dem jag inte kunde.


signatur

“Everything’s impossible until somebody does it.”

Medlem

Hoppas hoppas ! Gl alla

Medlem

Får man hoppas på turen. Polarna tjatar om att man ska skaffa Destiny men studentens budget är tyvärr för tajt, får hoppas på fru Fortuna istället

Medlem

Det här spelet vann jag via en stream ni länkade/supportade i somras som tittar fråga men fick aldrig någon key -.-

Medlem

Argh 1 fel!!! Ja fy på mig som inte håller koll på skräp som Halo, jaja, grattis till alla som vann

Medlem

Tekniskt sett så finns det två korrekta alternativ på frågan om expansioner, då Bungie själva valde att kalla Dark Below och House of Wolves ngt annat.

Medlem
Medlem

Verkar inte som om några vinnare dragits ännu....

VILL VETA!!!

1
Skriv svar