Se läcker ny Fallout 4-film

Robot
Se läcker ny Fallout 4-film

Tänk om spelet hade den här grafiken.

#bethesda-softworks


Releasehästryttare
Se läcker ny Fallout 4-film

Obligatory comment: Frys ner mig nu och tina mig när de patchat spelet så det är så buggfritt som möjligt

Medlem

Ser awesome ut. Men Carl, jag hoppas att du vet att det är live action med en hel del CGI

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Bla_Ze:

Ser awesome ut. Men Carl, jag hoppas att du vet att det är live action med en hel del CGI

Ja, och övertyad om att grafiken ser ut så om 10 år


signatur
Medlem

fy fan va jag längtar


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Så vill jag att Fallout 4 ska se ut. Eller vad fan, ge mig spelet nu så fixar jag det med några moddar senare.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Någon som vet om man kommer att ha hunden med sig helatiden? Hoppas det, kul att ha med sig en vän och speciellt en hund som man bygger upp känslor till kanske man kan lära hunden skills och attacker.

Medlem

svängig låt

Medlem

Bra låt också!
Fun fact - Låten The Wanderer av Dion blev år 1962 14/4 invald i "Tio i Topp" av Svenska folket! Hamnade på plats tio. Hela listan för den veckan såg ut såhär:

1/ Chattanooga Choo Choo - Floyd Cramer
2/ Good Luck Charm - Elvis Presley
3/ Zwei Kleine Italiener - Conny Froboess
3/ When My Little Girl Is Smiling - Jimmy Justice
5/ Love Me Warm And Tender - Paul Anka
6/ In The Mood - Francis Bay
7/ Walk On By - Leroy Van Dyke
7/ The Young Ones - Cliff Richard & the Shadows
9/ Her Royal Majesty - James Darren
10/ The Wanderer - Dion
Utslagna:
Norman - Sue Thompson
Tell Me What He Said - Helen Shapiro
Hey Baby - Bruce Channel
Wonderful Land - The Shadows
Wilma - Owe Thörnqvist

Medlem
Skrivet av Devan:

Obligatory comment: Frys ner mig nu och tina mig när de patchat spelet så det är så buggfritt som möjligt

Jupp! Och mod-verktyget har kommit!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Cladrius:

Någon som vet om man kommer att ha hunden med sig helatiden? Hoppas det, kul att ha med sig en vän och speciellt en hund som man bygger upp känslor till kanske man kan lära hunden skills och attacker.

Som i "COD: Ghosts"?


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Davisx3m:

Bra låt också!
Fun fact - Låten The Wanderer av Dion blev år 1962 14/4 invald i "Tio i Topp" av Svenska folket! Hamnade på plats tio. Hela listan för den veckan såg ut såhär:

Var bara tvungen att köra denna listan på youtube och lyssna vilka jag kände igen.

Medlem
Skrivet av CarniFlex:
Skrivet av Davisx3m:

Bra låt också!
Fun fact - Låten The Wanderer av Dion blev år 1962 14/4 invald i "Tio i Topp" av Svenska folket! Hamnade på plats tio. Hela listan för den veckan såg ut såhär:

Var bara tvungen att köra denna listan på youtube och lyssna vilka jag kände igen.

Har hela spellistan för Tio i Topp 1961 - 1974! En hel del bra musik! Tyvärr finns inte alla låtar på Spotify (Speciellt Beatles) annars hade jag byggt upp hela listan där!

Kände du igen någon annan?

Releasehästryttare
Skrivet av Cladrius:

Någon som vet om man kommer att ha hunden med sig helatiden? Hoppas det, kul att ha med sig en vän och speciellt en hund som man bygger upp känslor till kanske man kan lära hunden skills och attacker.

De har sagt att hunden inte kan dö i fo4, så bussa den på närmaste fienden -> ta cover bakom en sten -> gå afk -> profit ?

Medlem

Så där kommer det väl se ut i mobilen om 10 år, om Moores lag håller i sig,

Sedan kan man väl bara fantisera om hur grafiken kommer se ut i VR-brillorna eller en high-end gaming PC.

Medlem

OMG!!!!!!


signatur

MattiAceGaming

Medlem

Tycker ni på allvar att det här var snyggt gjort? Jag får samma uncanny valley-vibbar som jag fick av den skitfula Dead Island 2-trailern. 3D-karaktärer i live action-miljöer funkar inte. För mig iallafall.

Med det sagt är jag ändå väldigt hypad inför spelet (Fallout 4, alltså (som tack och lov inte ser ut sådär. ))

Medlem

Tänk om...

...det där var PC versionen,

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Tokimba:

Tycker ni på allvar att det här var snyggt gjort? Jag får samma uncanny valley-vibbar som jag fick av den skitfula Dead Island 2-trailern. 3D-karaktärer i live action-miljöer funkar inte. För mig iallafall.

https://www.youtube.com/embed/ST262ZbNcos

Med det sagt är jag ändå väldigt hypad inför spelet (Fallout 4, alltså (som tack och lov inte ser ut sådär. ))

Japp, den var snygg. Dead Island 2-trailern var också mycket bra. Inga "uncanny valley"-vibbar här inte, men det har jag å andra sidan aldrig fått.

Medlem
Skrivet av Davisx3m:

Tyvärr finns inte alla låtar på Spotify (Speciellt Beatles) annars hade jag byggt upp hela listan där!

Mitt tips till dig: Använd dig av Paul McCartneys liveframträdande. Han har två dussin livealbum där varenda Beatleslåt finns med. Så sök på låttitel och Paul McCartney så hittar du vad du söker. Inte samma sak, men nära nog.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Måste ärligt talat säga detta är dom längsta veckorna någonsin för mig, ser så mycket fram emot fallout 4.
Ledsnat totalt på alla andra spel jag har

Medlem

Hade hellre sett mer gameplay mer hajpen minskar ju inte direkt.
Inte långt kvar nu!

Medlem
Citat:

Vi kan inte vänta till 2025 när grafiken faktiskt ser ut så här.

Knappast, räknat på hur litet grafisk steg det var mellan de senaste generationens konsoler och de gamla, så lär det snarare ta 50 år.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Japp, den var snygg. Dead Island 2-trailern var också mycket bra. Inga "uncanny valley"-vibbar här inte, men det har jag å andra sidan aldrig fått.

Aight, aight. För mig känns de väldigt "Pippi Långstrump framför green screen" i modernt utförande.

En Fallout-film hade inte varit fel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

En Fallout-film hade inte varit fel.

En Fallout-serie hade inte heller varit helt fel.

Medlem
Skrivet av Pie Master:
Skrivet av Cladrius:

Någon som vet om man kommer att ha hunden med sig helatiden? Hoppas det, kul att ha med sig en vän och speciellt en hund som man bygger upp känslor till kanske man kan lära hunden skills och attacker.

De har sagt att hunden kommer att vara en av fler companions. Däribland codsworth, som klipper häcken i början. Men vill man bara umgås med hunden så ska det nog inte vara några problem.

Skrivet av Devan:
Skrivet av Cladrius:

Någon som vet om man kommer att ha hunden med sig helatiden? Hoppas det, kul att ha med sig en vän och speciellt en hund som man bygger upp känslor till kanske man kan lära hunden skills och attacker.

De har sagt att hunden inte kan dö i fo4, så bussa den på närmaste fienden -> ta cover bakom en sten -> gå afk -> profit ?

Det gör ju inget om hunden dör, bara den respawnar i campet sen. Men man blir väl förbannad på den fienden som ger sig på sin hund! Ska bli riktigt kul att lira iaf.

1
Skriv svar