Blizzard ger startdatum och detaljer för Overwatch-betan

Robot
Blizzard ger startdatum och detaljer för Overwatch-betan

Hjälteshootern börjar testas inom kort – fast kanske inte här.

#blizzard, #overwatch


Medlem
Blizzard ger startdatum och detaljer för Overwatch-betan

yay!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Inaktiv

Jag var så sugen på det här spelet tills jag fick reda på att dom hade slopat den vanliga statsen. Detta spel tänker jag inte ens testa, förhoppningsvis gör flera det så vi slipper det här i framtiden.

Saknar Starcraft tiden, inte Starcraft 2 om ni inte förstod det.

Medlem

Hajp! Det här blir väl Blizzards första riktiga FPS?


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Hajp! Det här blir väl Blizzards första riktiga FPS?

Jupp! hype

Releasehästryttare

Kan räkna med att overwatch nycklar kommer säljas för 1000 på ebay ?

Inaktiv
Skrivet av crulltan:
Skrivet av Slevin:

Jag var så sugen på det här spelet tills jag fick reda på att dom hade slopat den vanliga statsen. Detta spel tänker jag inte ens testa, förhoppningsvis gör flera det så vi slipper det här i framtiden.

Saknar Starcraft tiden, inte Starcraft 2 om ni inte förstod det.

Det rör mig inte någonstans. Älskar kompetitiva spel. Tycker dock det är härligare när man får till riktigt bra lagspel än att jag får högst stats.
Kan vara rätt missvisande med stats i "objective-based" spel också. Ta HoTS som exempel; fanns en del idioter som i princip gjorde så laget förlorade genom att solo lane'a hela matchen men påpekade "Muh points!".
Målet är ju att vinna matchen tillsammans.

Kommer fortfarande vara idioter oavsett om det är stats eller inte. Det kommer vi aldrig ifrån nu när spel blir större och större. Däremot så ser jag ingen anledning av att spela tävlingsinriktade spel om det inte ska vara några stats. Jag kommer iallafall bojkotta spelet på grund utav det här.

Medlem

Varför inte börja med Europa och då samtidigt få lite bättre spelare som faktiskt testar spelet? *wink, wink*


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Hoppas man får chansen att testa tidigt!

Medlem

Va skönt med ett spel utan stats. Ska bojkotta alla andra spel med stats. Tror detta kommer bli riktigt kul. Helst med 4 andra vänner såklart, som i vilka spel som helst med eller utan stats

dmn
Medlem
Skrivet av anon_187600:
Skrivet av crulltan:
Skrivet av anon_187600:

Jag var så sugen på det här spelet tills jag fick reda på att dom hade slopat den vanliga statsen. Detta spel tänker jag inte ens testa, förhoppningsvis gör flera det så vi slipper det här i framtiden.

Saknar Starcraft tiden, inte Starcraft 2 om ni inte förstod det.

Det rör mig inte någonstans. Älskar kompetitiva spel. Tycker dock det är härligare när man får till riktigt bra lagspel än att jag får högst stats.
Kan vara rätt missvisande med stats i "objective-based" spel också. Ta HoTS som exempel; fanns en del idioter som i princip gjorde så laget förlorade genom att solo lane'a hela matchen men påpekade "Muh points!".
Målet är ju att vinna matchen tillsammans.

Kommer fortfarande vara idioter oavsett om det är stats eller inte. Det kommer vi aldrig ifrån nu när spel blir större och större. Däremot så ser jag ingen anledning av att spela tävlingsinriktade spel om det inte ska vara några stats. Jag kommer iallafall bojkotta spelet på grund utav det här.

Ingen kommer sakna dig, Rambo!

Inaktiv
Skrivet av dmn:
Skrivet av Slevin:
Skrivet av crulltan:
Skrivet av Slevin:

Jag var så sugen på det här spelet tills jag fick reda på att dom hade slopat den vanliga statsen. Detta spel tänker jag inte ens testa, förhoppningsvis gör flera det så vi slipper det här i framtiden.

Saknar Starcraft tiden, inte Starcraft 2 om ni inte förstod det.

Det rör mig inte någonstans. Älskar kompetitiva spel. Tycker dock det är härligare när man får till riktigt bra lagspel än att jag får högst stats.
Kan vara rätt missvisande med stats i "objective-based" spel också. Ta HoTS som exempel; fanns en del idioter som i princip gjorde så laget förlorade genom att solo lane'a hela matchen men påpekade "Muh points!".
Målet är ju att vinna matchen tillsammans.

Kommer fortfarande vara idioter oavsett om det är stats eller inte. Det kommer vi aldrig ifrån nu när spel blir större och större. Däremot så ser jag ingen anledning av att spela tävlingsinriktade spel om det inte ska vara några stats. Jag kommer iallafall bojkotta spelet på grund utav det här.

Ingen kommer sakna dig, Rambo!

Jag gillar hur ni alla antar att jag sitter i ett hörn och campar med en sniper i varje spel jag spelar för att jag vill ha en högre k.d.

Kan inte förstå varför människor inte vill ha stats på sina spel längre, förstår jag inte alls. Ska vi sluta ha stats i sporter? Blizzard har själv sagt att det ska vara ett tävlingsinriktad fps så tar dom bort statsen...

Det här är det sista jag skriver för jag har ingen lust att argumentera med en trångsynt människa som aldrig kommer kunna bidra med något här i livet.

dmn
Medlem
Skrivet av anon_187600:

Det här är det sista jag skriver för jag har ingen lust att argumentera med en trångsynt människa som aldrig kommer kunna bidra med något här i livet.

Trångsynt är att inte spela ett spel bara för det inte visar dina stats.

Inaktiv
Skrivet av dmn:
Skrivet av Slevin:

Det här är det sista jag skriver för jag har ingen lust att argumentera med en trångsynt människa som aldrig kommer kunna bidra med något här i livet.

Trångsynt är att inte spela ett spel bara för det inte visar dina stats.

Jag klarar inte av hålla mitt ord med tanke på hur korkad du är samt att du saknar läsförståelse. Jag spelar spel utan stats, jag tänker däremot inte spela ett spel som Overwatch som kallar sig själv tävlingsinriktat fps utan stats.

Tack och hej

dmn
Medlem
Skrivet av anon_187600:
Skrivet av dmn:
Skrivet av anon_187600:

Det här är det sista jag skriver för jag har ingen lust att argumentera med en trångsynt människa som aldrig kommer kunna bidra med något här i livet.

Trångsynt är att inte spela ett spel bara för det inte visar dina stats.

Jag klarar inte av hålla mitt ord med tanke på hur korkad du är samt att du saknar läsförståelse. Jag spelar spel utan stats, jag tänker däremot inte spela ett spel som Overwatch som kallar sig själv tävlingsinriktat fps utan stats.

Tack och hej

Om man ska försöka förolämpa nån med avseende på läsförståelse, håller det inte att skriva som en skolkande högstadieelev.

Inaktiv
Skrivet av crulltan:
Skrivet av Slevin:
Skrivet av dmn:
Skrivet av Slevin:

Det här är det sista jag skriver för jag har ingen lust att argumentera med en trångsynt människa som aldrig kommer kunna bidra med något här i livet.

Trångsynt är att inte spela ett spel bara för det inte visar dina stats.

Jag klarar inte av hålla mitt ord med tanke på hur korkad du är samt att du saknar läsförståelse. Jag spelar spel utan stats, jag tänker däremot inte spela ett spel som Overwatch som kallar sig själv tävlingsinriktat fps utan stats.

Tack och hej

Tävlingsinriktat som i; två lag tävlar mot varandra. Den med högst K/D kan ha bidragit minst. K/D bevisar ingenting i ett sådant spel. Spellägen som deathmatch/team deathmatch finns inte(i nuläget).

Har du hört talas om stats som Defense? Capture? Tydligen inte. Så jävla enkelt att göra stats så man ser vilka som är dugliga, kan inte ens förstå varför ni argumenterar emot. Du verkade vara helt okej tills du började tjata om K.D, det finns mer stats än bara K.D...

Jag lovar dig att det kommer finnas så mycket troll som kommer göra allt för att förstöra som kommer kunna utnyttja att det inte finns stats som sätter dit dom på att dom inte t.ex. hjälper till med objectives eller inte bara springer runt och dör för att deras vän spelar i andra laget.

Inaktiv
Skrivet av dmn:
Skrivet av Slevin:
Skrivet av dmn:
Skrivet av Slevin:

Det här är det sista jag skriver för jag har ingen lust att argumentera med en trångsynt människa som aldrig kommer kunna bidra med något här i livet.

Trångsynt är att inte spela ett spel bara för det inte visar dina stats.

Jag klarar inte av hålla mitt ord med tanke på hur korkad du är samt att du saknar läsförståelse. Jag spelar spel utan stats, jag tänker däremot inte spela ett spel som Overwatch som kallar sig själv tävlingsinriktat fps utan stats.

Tack och hej

Om man ska försöka förolämpa nån med avseende på läsförståelse, håller det inte att skriva som en skolkande högstadieelev.

Klart det gör? Hur jag skriver har inget med hur dålig din läsförståelse är. Det är två helt skilda saker. Du gräver en djupare grop per inlägg du skriver.

1
Skriv svar