Wildstar – här är nyheterna i free-to-play-versionen

Robot
Wildstar – här är nyheterna i free-to-play-versionen
Medlem
Wildstar – här är nyheterna i free-to-play-versionen

Faktiskt mycket bättre nu så jag får ge dom en eloge för det. Trodde aldrig de kunde fixa det så mycket

Har spelat när de kom ut och det var ett av de sämsta mmos jag hade spelat på alla nivåer förutom combat delen
Nu är det riktigt roligt och man får riktiga rewards för att göra saker. Är inte max än (lvl 47 nu) så kan inte säga mycket om end game men nu är det i alla fall kul att försöka komma till end game

Medlem

Har börjat spela detta sedan det blev F2P, visst har det vart serverstrul men inte så konstigt kanske. Tycker det är riktigt roligt, det är väldigt annorlunda från vanliga mmo så vissa saker är lite svårt att greppa, exempelvis vissa settler uppdrag eller cooking. Men bara det att redan vid lvl 15 (för mig åtminstonde) så kan du redan sätta dig in i housing som jag personligen tycker är svin skoj. Dem har även gjort det väldigt enkelt, snyggt och smidigt.

Kan starkt rekommendera det om ni ännu inte testat.

Medlem

Var som sagt en rikgit kackig start när det blev F2P, de hade inte alls server-kapacitet för trycket.. Kan inte svara på hur hela spelet är än men älskar miljöerna, dungeonsen jag kört so far samt att combaten är snabb och kräver lite mer interaktion än i traditionella MMOn. PvP-upplevelsen kan bli riktigt trevlig när alla börjar komma in i det pga att jag gillar combaten.

MEG
Medlem

testade det men inget för mig, avinstallerade skiten. Kul dock för de som gillar det


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Minns att prestandan var förjävlig i closed beta. Hurdan är den nu?

Medlem

Jag spelade i beta och några månader efter release, fick sluta pga. tidsbrist men har börjat spela igen (betalar månadsavgift).
Jag tycker det är lika kul som när det var nytt, märker inga jättelika skillnader förutom att det känns lite lättare än jag minns?

Det som verkar ha blivit lättare är fienderna när man levlar och många challenges, jag gillade det lite hårdare motståndet men har inga problem med hur det är nu heller. Jag kanske bara är en bättre spelare.
Fortfarande det enda mmorpg som verkligen är värt att spela därute enligt mig.

Medlem
Skrivet av Jambalai:

Minns att prestandan var förjävlig i closed beta. Hurdan är den nu?

Prestandan är toppen men det var lite problem med servrarna i början precis som i beta. Det har dock fixats ganska snabbt får jag nog säga, de har nyligen infört en ny serverstruktur som funkar bra nu.

Medlem

Om ni spelar, gå in i Options och ändra musinställningar till "Mouse lock". Måste säga att det gjorde spelet 100x bättre (enligt min mening). Varsågod!

Medlem

Sjukt roligt spel, med riktigt bra elder game

Medlem

Okey, folks kommentarer gör mig riktigt intresserad, blir en nerladdning

1
Skriv svar