Fallout Shelter får survival mode och mer i ny uppdatering

Robot
Fallout Shelter får survival mode och mer i ny uppdatering
Medlem
Fallout Shelter får survival mode och mer i ny uppdatering

Njaaaäääe.... Var skoj i typ, 2 dagar. Sen blev jag bara irriterad. Men skoj för er som fortfarande av någon märklig anledning gillar spelet.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Passar på att testa nu då, i och med patchen.

Medlem

Spelar fortfarande, perfekt för fikapausen.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Roy Batty:

Njaaaäääe.... Var skoj i typ, 2 dagar. Sen blev jag bara irriterad. Men skoj för er som fortfarande av någon märklig anledning gillar spelet.

Agreed. Finns liksom inget vettigt mål att jobba mot. Ingen morot.

Medlem
Skrivet av Eight08:
Skrivet av Roy Batty:

Njaaaäääe.... Var skoj i typ, 2 dagar. Sen blev jag bara irriterad. Men skoj för er som fortfarande av någon märklig anledning gillar spelet.

Agreed. Finns liksom inget vettigt mål att jobba mot. Ingen morot.

Instämmer. Min morot en stund blev att först föda upp dwellers, kasta ut dom, ta död på dom och eventuellt rasera allt och bygga om hela ingången så det blev en lång korridor och ha en ganska knasig layout istället för hissar som täcker hela kartan. (Att spela optimalt och min-maxing är trisst...)

Men även det blir snabbt tråkigt då såfort du kommer till en viss punkt så är det antingen omöjligt eller för lätt. När man låst upp allt...then what?

Medlem

Va piper legendary? Fick henne som första utöver dom man började med... O.o

Medlem
Skrivet av Rhilfen:

Va piper legendary? Fick henne som första utöver dom man började med... O.o

Hon kommer och ställer sig i kön direkt så vitt jag förstår saken.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Fanns inget som helst mål och allting var hur lätt som helst... Synd att tramsa bort ett spel med sån potential.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Det blev för beroendeframkallande. Gick på toaletten lite för ofta på jobbet bara för att kunna få in lite caps. Shelter-fri i flera veckor nu! : )))

Medlem

Spana in spelet Sheltered istället som är lite samma grej fast faktiskt bra och mycket mer att göra i spelet.
Synd att de inte gjorde mer med det här, hade kunnat bli riktigt najs!

Inaktiv

Som folk skrivit här tidigare så var spelet endast kul i två dagar. Jag spelar dock fortfarande nu och då av nån anledning. Det som är synd är att spelet helt saknar mål och är väldigt grunt, så jag hittade på egna mål som att låsa upp alla rum, maxa en dwellers SPECIAL och skicka ut honom i vildmarken för att se hur länge han kunde klara sig.

Medlem

Det var kul tills man hade nått max antalet Dwellers. Sen behövde man inte expandera flera rum och gav inte spelet något mål. Var ett perfekt spel att spela till och från jobbet varje dag.

1
Skriv svar