Vad händer FZ ?

Medlem
Vad händer FZ ?

ser bara massa spam posts här dom senaste dagarna ska dom inte tas bort ?

Medlem

Tror inte att dom har nån moderator som jobbar på helgerna, så om nått sånthär händer på helgen så ligger alla rapporter o jäser i inboxarna tills måndag.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Försöker plocka bort det jag ser. Rapportera så går det snabbare!

Drar ett race genom forumet nu.


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Brain:

Försöker plocka bort det jag ser. Rapportera så går det snabbare!

Drar ett race genom forumet nu.

Senaste tiden när ni plockat bort trådar har jag märkt att de ligger kvar och man kan gå in i dem, men innehållet är borta. T.ex denna:
http://www.fz.se/forum/sony/koop-hoge-kwaliteit-rijbewijs-id-...

Så har det väl inte varit tidigare? Då har trådarna försvunnit helt, eller minns jag fel?

Inte för att det gör så jättemycket, men när idioterna postar massor i olika forumdelar som den där killen så tar det upp hela listan över nya trådar.

Medlem

Trådarna försvinner ur forumet men inte på startsidan vilket antagligen har att göra med att listan över nya trådar inte beräknas så ofta så att startsidan ska ladda snabbt. Kan vara en lite bökig grej att fixa misstänker jag, men det är ju väldigt tråkigt att trådarna får synas så länge även om innehållet är borta..

/ LordDaimos

Skrivet av Brain:

Försöker plocka bort det jag ser. Rapportera så går det snabbare!

Drar ett race genom forumet nu.

Kill it with fire!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skägg.
10 Chambers

Anmäl så ser vi det snabbare och kan åtgärda. Har stängt av 2 personer och rensat ett 20-tal inlägg.

Att de ligger kvar på förstasidan har med cachningen att göra.


signatur
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Anmäl så ser vi det snabbare och kan åtgärda. Har stängt av 2 personer och rensat ett 20-tal inlägg.

Att de ligger kvar på förstasidan har med cachningen att göra.

Kill cachningen with fire!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Anmäl så ser vi det snabbare och kan åtgärda. Har stängt av 2 personer och rensat ett 20-tal inlägg.

Att de ligger kvar på förstasidan har med cachningen att göra.

Kill cachningen with fire!

Men vad ska då ligga och rassla i servrarna?
Jag behöver en frivillig som är bra på maracas.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar