Call of Duty: Black Ops 3 – det finns taktiska möjligheter mitt i allt kaos

Robot
Call of Duty: Black Ops 3 – det finns taktiska möjligheter mitt i allt kaos
Call of Duty: Black Ops 3 – det finns taktiska möjligheter mitt i allt kaos

Vad är det för Ai? Fienden står kvar på exakt samma plats i flera minuter (?) Massa "verktyg" som förenklar allt.

Var är spänningen och det roliga i det?

Varför inte köra med "God-Mode" från första stund om det inte ska finnas någon utmaning ...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Varför kände de att de behövde göra om "vanligt" nightvision, det här känns som en downgrade från att få se klart hela tiden till att bara se varannan sekund....


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Vad är det för Ai? Fienden står kvar på exakt samma plats i flera minuter (?) Massa "verktyg" som förenklar allt.

Var är spänningen och det roliga i det?

Varför inte köra med "God-Mode" från första stund om det inte ska finnas någon utmaning ...

Kan inte avgöra om det är för lätt, precis som du säger.
Eller om de bara använt ovanligt stelt och riggat gameplay för demo...


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Inaktiv

Klart kan rekommendera Team Deathmatch och Search n' Destroy. Kan vara jättekul (cod4 referens och har mest upplevt de där då man spelat på samma server. De finns på pickup servrar med om man bara spelar spelet tillräckligt och spelar med andra.) om de som spelar går in för de och spelar sin klass mot ett uppsatt mål antal gemensamma frags eller bombvinster.

Inaktiv

Klart de bästa som går spela, en tdm/sd med spelare man spelat med tidigare kämpar mot ett bättre lag. SnD kan vara högre individuell skicklighet men TDM är mer spännande i vissa matcher.

Medlem

tyvärr... blev alldeles för spaceat för min del.

Medlem

Är det fortfarande max 10vs10 på PC? Eller har de gått tillbaka till gamla CoD med typ 20vs20 och totalt krig?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Känns som att de har fått dåligt med nya ideér för att ändra gameplayet när de implementerar Wallhack som ett sorts godkänt verktyg...

1
Skriv svar