Tv-serien Defiance ställs in efter tre säsonger

Robot
Tv-serien Defiance ställs in efter tre säsonger
Medlem
Tv-serien Defiance ställs in efter tre säsonger

Jag är mer ledsen över att Continuum har lagts ner. Såg sista avsnittet någonsin häromdagen och det var ingen kul upplevelse även om serien är grym =(

Medlem

SyFy diarrébajsar verkligen ut halvdåliga skitserier, så att ett par av dem tvingas läggas ner kommer ju inte direkt som en chock..


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem
Skrivet av Sanazin:

Jag är mer ledsen över att Continuum har lagts ner. Såg sista avsnittet någonsin häromdagen och det var ingen kul upplevelse även om serien är grym =(

Båda två är Kalle Anka.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem
Skrivet av Roy Batty:

SyFy diarrébajsar verkligen ut halvdåliga skitserier, så att ett par av dem tvingas läggas ner kommer ju inte direkt som en chock..

Defiance var bra dock, även om sista säsongen tappade lite.
Synd, hade velat se minst en säsong till.


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Medlem

Bara sett 1 eller 2 avsnitt för några månader sen, verkade bra det jag såg, men sen kom spel och andra serier mellan, samt livet.

Medlem
Skrivet av Sanazin:

Jag är mer ledsen över att Continuum har lagts ner. Såg sista avsnittet någonsin häromdagen och det var ingen kul upplevelse även om serien är grym =(

Jättebra slut tycker jag, förutom att man inte fick veta något om The Traveller


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

ELF
Medlem
Skrivet av Sanazin:

Jag är mer ledsen över att Continuum har lagts ner. Såg sista avsnittet någonsin häromdagen och det var ingen kul upplevelse även om serien är grym =(

Nooooooo ;'(

Varför läggs alla serier ner som man följer, men de man inte följer görs det 30 säsonger av varav varje säsong innehåller 20+ avsnitt....


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Inte så förvånande, säsong 3 kändes rätt så rejält avslutande.

Releasehästryttare

Inte konstigt då s2 och s3 va så tråkiga även om de hade gjort en s4 så hade jag inte kollat på den

Nu är det

som gäller

Medlem

Supernatural är en kanonserie.

Medlem

Blev mest ledsen över att Forever lades ned, även om det inte var syfy. Tyckte det var minst lika lovande som Castle, då man bara vill slötitta på något och inte har så jättelika krav.

Medlem
Skrivet av Ricomaniac:

Supernatural är en kanonserie.

Jag tycker om Äpplepaj.


signatur

I drank what?

Medlem

Gillade aldrig riktigt defiance, var något som inte kändes helt rätt med den serien.

Till dags dato finns det bara en serie som jag verkligen känner är 10/10 och det är Battlestar Galactica, från 2000. Har en klar början och ett fantastiskt slut. Kändes verkligen i bröstkorgen när jag såg sista avsnittet.

Medlem
Skrivet av CarniFlex:

Gillade aldrig riktigt defiance, var något som inte kändes helt rätt med den serien.

Till dags dato finns det bara en serie som jag verkligen känner är 10/10 och det är Battlestar Galactica, från 2000. Har en klar början och ett fantastiskt slut. Kändes verkligen i bröstkorgen när jag såg sista avsnittet.

Jag gillar Battlestar Galactica från 2004, dock var slutet fett skumt i den.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:

[

Jag gillar Battlestar Galactica från 2004, dock var slutet fett skumt i den.

Inte i närheten av lika mysko som i bsg från 78-79

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:
Skrivet av CarniFlex:

Gillade aldrig riktigt defiance, var något som inte kändes helt rätt med den serien.

Till dags dato finns det bara en serie som jag verkligen känner är 10/10 och det är Battlestar Galactica, från 2000. Har en klar början och ett fantastiskt slut. Kändes verkligen i bröstkorgen när jag såg sista avsnittet.

Jag gillar Battlestar Galactica från 2004, dock var slutet fett skumt i den.

Jag tyckte personligen slutet var suveränt. Knöt ihop säcken på ett bra sätt och möjliggjorde samtidigt att man med glädje ser om hela serien. Alltför många serier slutar på ett sätt som gör att man aldrig pallar att återvända. BSG2004 tillhör undantagen för min del.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Defiance hade alla förutsättningar att bli en helt fantastisk TV-serie men den led av helt värdelösa manus, som tittare blev man frustrerad av det usla berättandet redan efter ett par avsnitt.

Medlem

Hum fick direkt en sur smak i munnen av sf amerikansk smak när jag såg första avsnittet. För mycket gammal indian och ko pojke film över det hela om jag inte mins fel.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Hum fick direkt en sur smak i munnen av sf amerikansk smak när jag såg första avsnittet. För mycket gammal indian och ko pojke film över det hela om jag inte mins fel.

Ja, 'vilda västern i framtiden' är ett alldeles för uttjatat koncept.

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Alienshade:

Hum fick direkt en sur smak i munnen av sf amerikansk smak när jag såg första avsnittet. För mycket gammal indian och ko pojke film över det hela om jag inte mins fel.

Ja, 'vilda västern i framtiden' är ett alldeles för uttjatat koncept.

Förutom i Firefly!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av jonis:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Alienshade:

Hum fick direkt en sur smak i munnen av sf amerikansk smak när jag såg första avsnittet. För mycket gammal indian och ko pojke film över det hela om jag inte mins fel.

Ja, 'vilda västern i framtiden' är ett alldeles för uttjatat koncept.

Förutom i Firefly!

När Firefly kom var det inte uttjatat och den serien gjorde det på ett unikt sätt.

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av jonis:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Alienshade:

Hum fick direkt en sur smak i munnen av sf amerikansk smak när jag såg första avsnittet. För mycket gammal indian och ko pojke film över det hela om jag inte mins fel.

Ja, 'vilda västern i framtiden' är ett alldeles för uttjatat koncept.

Förutom i Firefly!

När Firefly kom var det inte uttjatat och den serien gjorde det på ett unikt sätt.

Helt rätt. Firefly förtjänar dock att nämnas i varje tråd och överallt. Tills Fox får arsl-t ur och väcker liv i serien igen!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av jonis:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av jonis:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Alienshade:

Hum fick direkt en sur smak i munnen av sf amerikansk smak när jag såg första avsnittet. För mycket gammal indian och ko pojke film över det hela om jag inte mins fel.

Ja, 'vilda västern i framtiden' är ett alldeles för uttjatat koncept.

Förutom i Firefly!

När Firefly kom var det inte uttjatat och den serien gjorde det på ett unikt sätt.

Helt rätt. Firefly förtjänar dock att nämnas i varje tråd och överallt. Tills Fox får arsl-t ur och väcker liv i serien igen!

Woo Woo Woo!! Did someone mention Firefly?! I'm a Firefly! You a Firefly to!? Firefly ROCKS man! FUCK YEAH!! Anyone have a problem with that???

Medlem

Defiance, Z Nation = Syfy = Bajs!

Känns som allt Syfy rör är bajs.

Dock håller jag med om att Supernatural är bra.

Medlem
Skrivet av Ferren:

Defiance, Z Nation = Syfy = Bajs!

Känns som allt Syfy rör är bajs.

Dock håller jag med om att Supernatural är bra.

Inte sett dessa serier men låter inte lovande inför Hyperion (visst var det syfy som skulle göra den?). Känns som en svår serie att göra men görs den bra... jadu. Är dock orolig att det ska bli total skit av den.

Dock är det boktips/ljudbokstips till de som gillar sci-fi.

Medlem

Detta var en av de fulaste serier jag sett bland många andra.
Idéerna för storyn var allt för otrovärdig, maskerna/kostymerna var direkt fula, etc etc.. Nä, jag var faktiskt förvånad att den fick två säsonger.
Hoppas spelet var bättre, att det fanns som mmo var mer än vad jag visste.

Medlem
Skrivet av TheConsul:
Skrivet av Ferren:

Defiance, Z Nation = Syfy = Bajs!

Känns som allt Syfy rör är bajs.

Dock håller jag med om att Supernatural är bra.

Inte sett dessa serier men låter inte lovande inför Hyperion (visst var det syfy som skulle göra den?). Känns som en svår serie att göra men görs den bra... jadu. Är dock orolig att det ska bli total skit av den.

Dock är det boktips/ljudbokstips till de som gillar sci-fi.

The actual f%ck?! Hyperion som tvserie? Kommer att dö fortare än kvickt, alldeles för "svårt" för den hjärdöda publik som den stora massan är. Samt att SyFy lär slakta den. Tog mig igenom böckerna, och det är bra skit, men allt annat än lättsam avkoppling.

Däremot kommer snart The Expanse som tv-serie. Tyvärr också SyFy, men böckerna kan vara bland det mest underhållande jag läst i scifiväg.


signatur

BF2,Starcraft,Diablo2,Quake3,Quake2Gloom...

Medlem
Skrivet av jonis:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av jonis:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Alienshade:

Hum fick direkt en sur smak i munnen av sf amerikansk smak när jag såg första avsnittet. För mycket gammal indian och ko pojke film över det hela om jag inte mins fel.

Ja, 'vilda västern i framtiden' är ett alldeles för uttjatat koncept.

Förutom i Firefly!

När Firefly kom var det inte uttjatat och den serien gjorde det på ett unikt sätt.

Helt rätt. Firefly förtjänar dock att nämnas i varje tråd och överallt. Tills Fox får arsl-t ur och väcker liv i serien igen!

Firefly var ju fan sämre än Bananer i pyjamas. Värre lågbudgetskitserie får man leta efter, eller tja, man kan ju kolla på de första säsongerna av Dr. Who.

Medlem
Skrivet av Devan:

Inte konstigt då s2 och s3 va så tråkiga även om de hade gjort en s4 så hade jag inte kollat på den

Nu är det

https://www.youtube.com/embed/IkDCGKGWfj8

som gäller

Tack för tipset!

12
Skriv svar