Tävlingar och datum

MFC
Medlem
Tävlingar och datum

Mina chanser att vinna någon tävling ryker väl med detta "gnäll" kanske

Jag vill inte gnälla/whina men kan man möjligen införa ett datum i kommande tävlingar då besked om vinnare lämnas. Som det är nu så spelar tävlingarna ut sin roll när man måste vänta "hur länge som helst" på vem som vunnit en tävling. Man orkar snart inte delta i någon tävling för att man känner att det kvittar. Det tar för lång tid (eftersom man inte får ett sista-datum på resultatet).

Någon mer än jag som tycker detta?


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Antikvitet

Jag vet att det är jobbigt, jag beklagar det. Du menar antagligen Shuttle-tävlingen, och anledningen till att det inte har hänt något är att både jag och Tomas har varit på välförtjänt semester. När jag kom åter i måndags har miljarder saker tornat upp sig. Nästa vecka hoppas jag att vi kan kora vinnare i tävlingen.

Och nej, självklart minskar inte dina chanser till vinst för att du kritiserar oss. Det är lika mycket din sajt som min sajt!


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

MFC
Medlem

Oki, gött mos då ju!

Jag hade gärna sett att tävlingarna hade ett datum då vinnarna meddelas. Att det datumet är en månad efter att tävlingen avslutats gör inte mig något


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Ärligt talat, vem bryr sig? Att det bara finns en tävling som man får ställa upp i gratis är gott nog tycker jag. Jag brukar inte ta illa vid mig, men jag ser dig framför mig som en liten gnällig bortskämmd liten unge som är nära att gråta. Sen kan vi ju diskutera din avatar. It stink's, tycker den väcker anstöt så att säga.

Medlem
Skrivet av Nikie:

Ärligt talat, vem bryr sig? Att det bara finns en tävling som man får ställa upp i gratis är gott nog tycker jag. Jag brukar inte ta illa vid mig, men jag ser dig framför mig som en liten gnällig bortskämmd liten unge som är nära att gråta. Sen kan vi ju diskutera din avatar. It stink's, tycker den väcker anstöt så att säga.

Sjukt onödigt inlägg av dig.

MFC
Medlem
Skrivet av Nikie:

Ärligt talat, vem bryr sig? Att det bara finns en tävling som man får ställa upp i gratis är gott nog tycker jag. Jag brukar inte ta illa vid mig, men jag ser dig framför mig som en liten gnällig bortskämmd liten unge som är nära att gråta. Sen kan vi ju diskutera din avatar. It stink's, tycker den väcker anstöt så att säga.

höhö

EDIT: vem gnäller på vem? jag framför ett enkelt önskemål om ett datum på tävlingarna. vad är gnället? och vad gäller mitt bajs så är det min avatar, väcker den anstöt kan du ju anmäla mig (ingen som gnällt hittils) eller stänga av bildvisning i webbläsaren.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv

bra idé faktiskt, inget gnäll utan mer en hjälp till förbättring

finns värre gnäll, som tipstack tex :/

1
Skriv svar