Halvvägs genom Halloween Challenge

Medlem
Halvvägs genom Halloween Challenge

För er som har missat så har jag (lite smått misslyckat) försökt dra igång en liten kul grej i forumet för att få en ursäkt att spela lite läskiga spel under oktober månad vid namn Halloween Challenge.

Hittills verkar intresset vara lite halvdåligt, men jag har då skitkul ändå!
Fick nu äntligen tummen ur att spela genom Resident Evil remaken på gamecube som alla har sagt ska vara så bra. Bra var det, men väldigt ovälkomnande för nya spelare, flummig kontroll och ingen direktion om vart man ska i början. Men sånt har ju sin egen lilla charm!

Har även hunnit köra genom Borderlands 2 DLC:et med halloweentema, charmigt men kort. Just nu nöts det gamla PS2 spelet Maximo, svårt som attans 3D plattformsspel, faktiskt baserat på Ghost and Goblins serien. Gillar det verkligen, även om jag blir förbannad över kameran ibland när man verkligen behöver se vart man ska hoppa men kameran tyckte himlen var snyggare.

Känner att jag måste försöka klämma in ett Castlevania spel nånstans också, kanske Simons Quest? Har ju aldrig provat det bara hört alla klaga om det på Youtube.

Men kom och va med gott folk, det är inte försent än! Länk till Forumposten

#blogg

Medlem
Halvvägs genom Halloween Challenge

Jag hade ställt upp men skräckspel är inte min grej och jag kunde inte komma på något jag ville spela just nu som passade temat. Jag ska försöka hitta på något nu i helgen.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Jag hade ställt upp men skräckspel är inte min grej och jag kunde inte komma på något jag ville spela just nu som passade temat. Jag ska försöka hitta på något nu i helgen.

Ge mig en genre så kan jag komma med förslag

Medlem
Skrivet av Luftman:
Skrivet av Bennii:

Jag hade ställt upp men skräckspel är inte min grej och jag kunde inte komma på något jag ville spela just nu som passade temat. Jag ska försöka hitta på något nu i helgen.

Ge mig en genre så kan jag komma med förslag

Funderar lite på att köra igenom Telltales Walking Dead-säsonger igen. Annars finns ju F.E.A.R och dess uppföljare. Så jag har en del förslag själv, men inget som lockar jättemycket just nu. Men du får ett löfte av mig här och nu att jag ska bidra med något, även om det bara bli nåt litet.

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Luftman:
Skrivet av Bennii:

Jag hade ställt upp men skräckspel är inte min grej och jag kunde inte komma på något jag ville spela just nu som passade temat. Jag ska försöka hitta på något nu i helgen.

Ge mig en genre så kan jag komma med förslag

Funderar lite på att köra igenom Telltales Walking Dead-säsonger igen. Annars finns ju F.E.A.R och dess uppföljare. Så jag har en del förslag själv, men inget som lockar jättemycket just nu. Men du får ett löfte av mig här och nu att jag ska bidra med något, även om det bara bli nåt litet.

Walking dead har vi redan en som kör, men Dying light eller dead island kanske? Finns ju hur mycket som helst med zombie expansioner, typ sniper elite etc...

1
Skriv svar