Ny Star Wars: Battlefront-trailer ger oss faktiskt gåshud

MEG
Medlem

Angående Battlfront så har Angry Joe ett ganska bra inläggning
https://www.youtube.com/watch?v=g8vR-I3ccCA


signatur

Death is only the beginning

SoL
Medlem
Skrivet av Remus:

Så jävla cheesy. Och ni kommer bli mycket besvikna om ni förväntar er stora slag som i slutet där. 10 vs 10 och 20 vs 20 är det som gäller.

Borde heta Battlesquad istället.

Jag vill inte ha fler spelare heller, precis lagom som det va

Medlem
Skrivet av Twibble:

Haha..fick faktiskt gåshud ^^

Echo that

Medlem

Om det ens vore en tiondel så mycket infantri och liknande på backen som det är i trailern så hade det varit något. Varför oh varför släpps inte massiva spel för!? We got the technology, lös det!

Medlem

Spelet känns lite som Löfven, ett skämt..

Medlem

Hög igenkänningsfaktor - vem har inte velat sula en stol genom kontorsfönstret och dra iväg i en X-Wing?


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Medlem

Grym reklam, spelet kommer jag inte skaffa dock.

Medlem

Fick näsan en tår i ögat Pga av gamla minnen.

Medlem

Jag hade faktiskt hellre haft en single player kampanj jag med en sjukt bra story...

Medlem
Skrivet av MEG:

Angående Battlfront så har Angry Joe ett ganska bra inläggning
https://www.youtube.com/watch?v=g8vR-I3ccCA

Tänkte också länka den, om ALLA bara kunde sluta och förboka spel så kanske företagen skulle bli tvungna att leverera nått bra..

120 dollar för "ultimate edition" där du får två emotes..
3 vapen som du kan låsa upp med vanliga utgåvan...
och season pass med 4 expansioner med 1 eller två banor som vi inte ens vet hur dom kommer se ut..

Och sen detta "Star Wars Battlefront will not offer a server browser, but will utilize a new skill based matchmaking system"

Vilket innebär att dom kan forsätta pumpa ut star wars spel varje år och stänga ner serverna när dom vill.

Jag önskar någon kunde smygfilma inne på EA:s möten när dom kommer på den här skiten..

Snälla förboka inte detta skräp.

12
Skriv svar