Här har du listan på bilarna i Need For Speed

Robot
Här har du listan på bilarna i Need For Speed
Medlem
Här har du listan på bilarna i Need For Speed

wtf no koenigsegg


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Ser löjligt snyggt ut på bilderna och svårt och se att det inte är riktiga bilar. blir ev köp.

Medlem

Tror tyvärr att detta blir ett spel som är finare att titta på än att spela, får hoppas att det inte blir så, vill så gärna köra Boss 302:an

Medlem

Bilden i nyheten är ju på en GT, men listan i länken visar bara en "vanlig" 242...
Hursomhelst, är nog värt att köpa bara för den sakens skull

Medlem

Undrar om de får till känslan samt ljudet när det gäller Volvon..


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Tråkigt rykte om det här spelet. Det finns tydligen bara automatisk växellåda i spelet... Lycka till med att släpa bakänden mot trottoaren med automatlåda med snusprillan under framläppen om detta ryktet stämmer.

Medlem

Hoppas på ett "Fårrden DLC". Vill kunna bränna runt utanför korvmojjen och skrika "bliru kåt nu??!!"


signatur

Det blir bara mer och mer data...

Medlem

M2 och M4, nya saker jag aldrig sett i ett bilspel innan...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jag körde betan och det roligaste var att drifta. Absolut inte verkligt, bara sjukt kul att ligga sned i kurvorna. Provade mustang med 740 hk, bmw M3 1988 på 5-600 häst men det var Volvo 242 som gav mig den bästa drift upplevelsen.
Hade även trimmat en Avendator till 0-100 på 1,99 sek men den var lite svår att drifta med.
Jag tycker dock UI var klumpig och det var en dryg kampanj där telefonen ringde hela tiden, mitt i ett race.
Väntar på recension här på ett köp.

Medlem

Vafan när var betan för detta?!

Ugh, hade velat testa

Medlem
Skrivet av totte1015:

Vafan när var betan för detta?!

Ugh, hade velat testa

Det var en stängd beta runt början av oktober. Det var rätt coola finesser, bla när du trimmade bilen kunde du se hur mycket mer HK bilen fick och hur bra prestationsökningen var på 0-100 bla. Fanns väldigt många inställningar, olika turbos där du kunde välja hur du ville ha kraften i motorn, tidigt (Supercharger) eller sent (Vanlig turbo) mm.
Customization var insane men UI där var lite krånglig så jag hoppas dom fixar det till release.

Medlem
Skrivet av DJMar:
Skrivet av totte1015:

Vafan när var betan för detta?!

Ugh, hade velat testa

Det var en stängd beta runt början av oktober. Det var rätt coola finesser, bla när du trimmade bilen kunde du se hur mycket mer HK bilen fick och hur bra prestationsökningen var på 0-100 bla. Fanns väldigt många inställningar, olika turbos där du kunde välja hur du ville ha kraften i motorn, tidigt (Supercharger) eller sent (Vanlig turbo) mm.
Customization var insane men UI där var lite krånglig så jag hoppas dom fixar det till release.

The question is tho...
Gick det att köra?
Kände man tyngden på bilarna?

Medlem
Skrivet av DJMar:

Jag körde betan och det roligaste var att drifta. Absolut inte verkligt, bara sjukt kul att ligga sned i kurvorna. Provade mustang med 740 hk, bmw M3 1988 på 5-600 häst men det var Volvo 242 som gav mig den bästa drift upplevelsen.
Hade även trimmat en Avendator till 0-100 på 1,99 sek men den var lite svår att drifta med.
Jag tycker dock UI var klumpig och det var en dryg kampanj där telefonen ringde hela tiden, mitt i ett race.
Väntar på recension här på ett köp.

Precis min känsla! Luren ringde jämnt, mitt i race, efter race, innan race. Att sätta dekaler på bilen var ju lätt, men att göra samma dekaler på båda sidor var praktiskt taget omöjligt.

Medlem
Skrivet av rolar:
Skrivet av DJMar:

Jag körde betan och det roligaste var att drifta. Absolut inte verkligt, bara sjukt kul att ligga sned i kurvorna. Provade mustang med 740 hk, bmw M3 1988 på 5-600 häst men det var Volvo 242 som gav mig den bästa drift upplevelsen.
Hade även trimmat en Avendator till 0-100 på 1,99 sek men den var lite svår att drifta med.
Jag tycker dock UI var klumpig och det var en dryg kampanj där telefonen ringde hela tiden, mitt i ett race.
Väntar på recension här på ett köp.

Precis min känsla! Luren ringde jämnt, mitt i race, efter race, innan race. Att sätta dekaler på bilen var ju lätt, men att göra samma dekaler på båda sidor var praktiskt taget omöjligt.

De har sagt att de ska fixa mirroring med decaler så den aspekten måste vi nog inte oroa oss för iaf..

Medlem
Skrivet av Decado:

Bilden i nyheten är ju på en GT, men listan i länken visar bara en "vanlig" 242...
Hursomhelst, är nog värt att köpa bara för den sakens skull

Verkar vara lite osäkert exakt vilken modell av 242an det är som ska vara med i spelet. Vissa listor säger 242 GT och vissa säger bara "vanliga" 242.

Medlem

OBS! OBS!

Listan på deras sida är inte komplett, de uppdaterar den med nya bilar ca varannan vecka (min egen uppskattning av uppdateringsfrekvensen).

Medlem

Jag tycker det ser riktigt bra ut. Blir nog ett köp

Medlem

Vart fasiken är Saab 900 turbo?

Medlem

Vr support tack , project cars är jävlar mig en spark i ansiktet häftigt med oculusrift

Medlem

Många gamla fina klassiker

M3 E30, Supra, Golf GTI, Civic Type R. NSX, F40.

Kanske får bli ett köp trots allt. Inte spelat NFS sedan det senaste Most Wanted.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem
Skrivet av Freffo:

Tråkigt rykte om det här spelet. Det finns tydligen bara automatisk växellåda i spelet... Lycka till med att släpa bakänden mot trottoaren med automatlåda med snusprillan under framläppen om detta ryktet stämmer.

Lol, att du tror att det blir omöjligt att drifta bara för det är "automatlåda", det är ett arkadspel, ingen simulator.

Medlem
Skrivet av MrDank:
Skrivet av Decado:

Bilden i nyheten är ju på en GT, men listan i länken visar bara en "vanlig" 242...
Hursomhelst, är nog värt att köpa bara för den sakens skull

Verkar vara lite osäkert exakt vilken modell av 242an det är som ska vara med i spelet. Vissa listor säger 242 GT och vissa säger bara "vanliga" 242.

Fast bilden på 242:an från spelet har ingen GT grill...möjligt att det går att modda.

Edit: kan ju lägga med en länk också.
http://www.needforspeed.com/en_GB/customization/volvo-242

Medlem
Skrivet av WardonE:
Skrivet av Freffo:

Tråkigt rykte om det här spelet. Det finns tydligen bara automatisk växellåda i spelet... Lycka till med att släpa bakänden mot trottoaren med automatlåda med snusprillan under framläppen om detta ryktet stämmer.

Lol, att du tror att det blir omöjligt att drifta bara för det är "automatlåda", det är ett arkadspel, ingen simulator.

Har inte sagt att det är omöjligt. Säger bara lycka till...
Till och med NFSU2 hade manuell växellåda... Det spelet är över 10 år gammalt.

Medlem
Skrivet av Freffo:
Skrivet av WardonE:
Skrivet av Freffo:

Tråkigt rykte om det här spelet. Det finns tydligen bara automatisk växellåda i spelet... Lycka till med att släpa bakänden mot trottoaren med automatlåda med snusprillan under framläppen om detta ryktet stämmer.

Lol, att du tror att det blir omöjligt att drifta bara för det är "automatlåda", det är ett arkadspel, ingen simulator.

Har inte sagt att det är omöjligt. Säger bara lycka till...
Till och med NFSU2 hade manuell växellåda... Det spelet är över 10 år gammalt.

Men det är inte svårt, överhuvudtaget. Har spelat betan och de har gjort så att det är lätt att drifta, för du vet det är ett arkadspel.. fortfarande.

Medlem
Skrivet av WardonE:
Skrivet av Freffo:
Skrivet av WardonE:
Skrivet av Freffo:

Tråkigt rykte om det här spelet. Det finns tydligen bara automatisk växellåda i spelet... Lycka till med att släpa bakänden mot trottoaren med automatlåda med snusprillan under framläppen om detta ryktet stämmer.

Lol, att du tror att det blir omöjligt att drifta bara för det är "automatlåda", det är ett arkadspel, ingen simulator.

Har inte sagt att det är omöjligt. Säger bara lycka till...
Till och med NFSU2 hade manuell växellåda... Det spelet är över 10 år gammalt.

Men det är inte svårt, överhuvudtaget. Har spelat betan och de har gjort så att det är lätt att drifta, för du vet det är ett arkadspel.. fortfarande.

Okej, det får väl vara otroligt casual. Det låter redan nu som ett tråkigt spel.

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av DJMar:
Skrivet av totte1015:

Vafan när var betan för detta?!

Ugh, hade velat testa

Det var en stängd beta runt början av oktober. Det var rätt coola finesser, bla när du trimmade bilen kunde du se hur mycket mer HK bilen fick och hur bra prestationsökningen var på 0-100 bla. Fanns väldigt många inställningar, olika turbos där du kunde välja hur du ville ha kraften i motorn, tidigt (Supercharger) eller sent (Vanlig turbo) mm.
Customization var insane men UI där var lite krånglig så jag hoppas dom fixar det till release.

The question is tho...
Gick det att köra?
Kände man tyngden på bilarna?

Känslan för tyngd var väl lite sådär kan jag tycka. Däremot var hastighetskänslan bra, tyvärr väldigt mycket bling bling så det var svårt att se var man skulle åka ibland.

1
Skriv svar